Головна Мапа сайту RSS-експорт додати новину
 
про нас регіони вхід
Волинь | Закарпаття | Івано-Франківщина | Львівщина | Рівненщина | Тернопільщина | Буковина
Економіка | Політика | Суспільство | Культура | Наука/Освіта | Спорт | Релігія | Здоров'я | Кримінал | Надзвичайні події | Інші події | Шоу-бізнес

У Львові команда Садового реалізує на АТП №1 махінації, які призводять до збитків на мільйони гривень

07:46
17.07
16 липня 2013 року у Львові відбулася прес-конференція "Про звіт контрольної комісії з перевірки діяльності ЛК АТП №1". Як розповів член цієї комісії свободівець Мирон Кузишин, упродовж місяця, відколи сесія міськради ухвалила рішення створити відповідну комісію, депутати працювала на комунальному підприємстві у форматі виїзних засідань.

За словами свободівця, причиною виїзних засідань стало те, що керівництво АТП №1 навідріз відмовилося надавати копії документів на офіційний запит комісії. "Нам довелося вивчати увесь масив первинних документів безпосередньо в офісному центрі комунального підприємства. Копіювання того чи того документу, на що, відповідно до наших повноважень, ми маємо повне право, супроводжувалося безліччю особистісних конфліктів з очільниками підприємства-перевізника. Як наслідок, лише незначну частину необхідних документів комісія має у вигляді копій, причому тих, які вважав за потрібне надати очільник АТП№1 Михайло Сидорович", – повідомив Мирон Кузишин.

Депутат поінформував, що згідно з договором між Львівською міською радою та львівським комунальним підприємством "АТП №1", це підприємство є оператором 16 маршрутів, для нормального обслуговування яких необхідно 180–190 автобусів: "Станом на день перевірки у віданні АТП №1 перебувало 53 транспортні засоби. Нестачу підприємство перекриває орендою автобусів у фізичних осіб-підприємців та ТзОВ "Інтерпост". Остання надає АТП №1 48 автобусів на підставі договору суборенди. Аналіз договорів суборенди дає можливість стверджувати, що в основі діяльности АТП№1 лежать непрозорі схеми, метою яких є приховання дійсного прибутку та збереження значних обсягів тіньового обігу готівки. Це випливає з багатьох фактів, починаючи від технічних моментів – від того, як відрізняються між собою договори оренди – закінчуючи порядком експлуатації орендованих транспортних засобів у порівнянні з автобусами, що є у віданні комунального підприємства".

За словами члена комісії з перевірки діяльности ЛК АТП №1 Ігоря Лозинського, при аналізі договорів суборенди у фізичних осіб-підприємців та фірми "Інтерпост" депутати виявили низку суттєвих відмінностей. "Договори оренди, які мали би бути шаблонними для всіх контрагентів, суттєво відрізняються. Перше, що привертає увагу, – відмінність ціни договору. Перевіривши документи, ми виявили, що орендодавці віддають нашому комунальному підприємству свої транспортні засоби в оренду разом з екіпажем, тобто з водіями, за ціною 10 грн. на день (!), при чому беручи на себе обов'язки щодо заправки та підтримання автобусів у належному стані. Ми можемо констатувати, що певні преференції має "Інтерпост", зокрема між фізичними особами-підприємцями та АТП№1 укладено договір на 1 рік, а юридичною особою – на 5 років. Також комісія не виявила договору, який би регламентував розмір денної виручки, яку має надати АТП №1 ця юридична фірма. Ми підозрюємо, що його не існує, але немає гарантії, що він у разі необхідности "неочікувано з'явиться". Тобто порядок взаємин між АТП №1 та фірмою "Інтерпост" у частині надходжень до бюджету комунального підприємства, отриманих від експлуатації транспортних засобів, здійснюється без будь-яких документів", – заявив націоналіст.

Комісія провела аналіз доходів від експлуатації власних та орендованих автобусів на основі тих цифр, які вдалось отримали з офіційних документів підприємства. "Ми встановили, що, за документами, орендовані транспортні засоби та власні автобуси підприємства використовували на одних і тих самих маршрутах у різний часовий проміжок, що дає можливість зробити порівняння. Розмір добової виручки з маршруту, на якому експлуатується транспортний засіб орендодавця і яка має щоденно надходити в касу орендаря, визначається як сума фактично одержаних коштів від перевезення пасажирів за мінусом витрат орендодавця і варіюється від 10 до 300 грн. з автобуса за день. І це при тому, що транспортні засоби, які перебувають у власності АТП№1 приносять прибуток від понад 900 до близько 1800 грн. у день. Комісія зробила висновок, що встановлення відповідних розмірів денної виручки для власних та орендованих транспортних засобів зроблено на власний розсуд керівництва АТП№1 і має відверто корупційний характер", – констатував Ігор Лозинський.

Про це повідомили в прес-службі Львівської міської організації ВО "Свобода"



Наступна новина: В Луцьку у міській раді привітали бухгалтерів
Попередня новина: До кінця тижня в Україну повернеться спека
Поточний рейтинг: 3
1 2 3 4 5
Переглядів: 579

Сьогодні читають

12:20 23.10 Кроссовки "Puma Trinomic": Основные плюсы
11:04 23.10 Обустройство ванной и туалета для людей с инвалидностью
16:31 23.10 Що в себе включає обслуговування кондиціонерів?
16:11 23.10 Де в інтернеті краще купувати комп'ютери та комплектуючі
17:24 23.10 Оригінальні подарунки: Що це таке?

Коментарі

Кількість коментарів: 0

Додати коментар
Псевдо:
Введіть текст коментаря:

Введіть код захисту
Більше новин
Рекомендуємо :: ::
Інші новини:
- Україна
- Світ
- Актуальне
- Рейтинг новин
- Найкоментованіше
- Популярне
Інші регіони
- Центр
- Північ
- Південь
- Захід
- Схід
Також дивіться
- Бліц-опитування
- Інформаційні партнери
- Висловіть думку
- Персона
- IT-новини
- Лист читача
- Останні коментарі



Rambler's Top100

Всі права застережено. Власниками матеріалів, розміщених на сайті є їх автори. При публікуаванні матеріалів з сайту, посилання на УкрЗахідІнформ (у випадку публікуванні в інтернеті - відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці або заголовку на http://uzinform.com.ua/) або на джерело, вказане в матеріалі, обов'язкове. Якщо автор не згідний з розміщенням матеріалу на УкрЗахідІнформ, при першому ж повідомленні адміністрації сайту по адресі webmaster@uzinform.org.ua, матеріал буде вилучено. Редакція не завжди поділяє думку авторів матеріалів, розміщених на ресурсі.
© 2008-2013 УкрЗахідІнформ
Розробка APGroup