Обслуговування ліфта: що потрібно знати?

Обслуговування ліфта: що потрібно знати?

15.09.21 00:23 0 348

Для того, щоб забезпечити безперебійну та комфортну роботу ліфтового обладнання потрібно проводити його регулярне обслуговування ліфтів Київ фахівцями. Воно включає регулярну перевірку систем. Майстер повинен оглянути підйомник на відсутність пошкоджень, провести пускові роботи та переконатися в справності системи. Коли є потреба, потрібно провести капітальний ремонт.

Більшість компаній, які займаються монтажем і перевіркою підйомників, пропонують технічне обслуговування ліфта. Цей напрямок буде обов'язковим для тих, хто піклується про безпечне пересування. Роботи проводяться в суворому дотриманні технічних рекомендацій законодавчих органів і заводу-виробника продукції.

Види робіт з обслуговування ліфтів

До переліку робіт, які пов'язані з обслуговуванням транспортних пристроїв підйомного типу, входять:

  1. Перевірка працездатності системи. Вона здійснюється 1 раз на місяць. Через 4 місяці, пів року і рік майстер проводить більш сувору перевірку. Необхідно не просто оглянути пристрій, а й перевірити технічний стан окремих елементів (лебідка, уловлювачі, деталі шахти).
  2. Регулювання елементів. Деякі частини конструкції мають потребу в чищенні та мастилі. Це потрібно робити відповідно до норм, встановлених виробником.
  3. Проведення налагоджувальних робіт. У деяких випадках майстер пропонує провести модернізацію системи.
  4. Перевірка справності приладів, їх ремонт або заміна.
  5. Робота над збільшенням безпеки. Це повинно бути головною умовою експлуатації ліфта, тому фахівці здійснюють аналіз стану обладнання, щоб воно не зашкодило життю пасажирів.

Звертайтеся до фахівців за найменших незрозумілих дій підйомника під час руху або зупинки. Навіть якщо перевірка системи проводилася декілька днів тому, необхідно повідомити в аварійну службу про проблему.

Як часто потрібно проводити обслуговування ліфта?

Кожна модель підйомного транспорту потребує регулярного техобслуговування. Це не залежить від сфери його застосування, але особливо важливо перевіряти та відновлювати функції пристрою, в якому переміщаються люди. Ініціатива повинна виходити не тільки від компанії, яка надає подібні послуги, а й від власників. Безпека їзди - це те, про що повинні турбуватися пасажири.

Дуже складно стежити за тим, щоб ліфт не зношувався. Щоб бути впевненим у його безпеки, слід укласти договір на його обслуговування. Періодичність огляду залежить від моделі конструкції та призначення підйомника.

Всі транспортні засоби потребують огляді обладнання з такою періодичністю:

  1. Кожен місяць. У цьому випадку майстер оцінює стан гальмівних пристроїв, приводу дверей, перевіряє якість зв'язку з диспетчером, очищає елементи від бруду та пилу. Основне завдання - переконатися, що всі системи працюють стабільно і забезпечують безпечне пересування пасажирів.
  2. Щоквартальна перевірка. Вона має на увазі ті ж етапи, що і щомісячна.
  3. Раз на рік потрібно переконатися в тому, що все технічне оснащення функціонує за нормами. Для цього всі частини системи звіряються з технічною документацією і документами. Робота ліфта перевіряється у всіх його режимах, включаючи сплячий.

Дані всіх перевірок фіксуються у звітних документах.

В якому випадку слід звертатися по допомогу позапланово?

Періодичні огляди здійснюються ліфтовою компанією в злагоді з графіком, але є екстрені випадки, коли слід дзвонити майстрам. До них відносяться:

  • Аварія, в результаті якої були пошкоджені елементи системи.
  • Природний знос обладнання, що вимагає негайного втручання.
  • Зупинка ліфта з пасажирами.

При виникненні будь-якої нової ситуації, коли ви стурбовані безпекою подальшого використання підйомного транспорту, слід дзвонити майстру.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 1)
Попередня новина: Будинок із SIP панелей: ...
Наступна новина: Рівненщина: суд оштрафував ...

КОМЕНТАРІ