УкрЗахідІнформ http://uzinform.com.ua/ Західноукраїнські новини Як правильно перевозити метал? http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149808.htm На перший погляд, в перевезенні металу немає нічого складного. Потрібно дуже постаратися, щоб пошкодити металеві деталі або погнути сталеві листи. А тому перевезення металу, здавалося б, повинно полягати в наступному: завантажити метал у вантажівку, бажано з великими бортами, перевезти його в... Лист читача Thu, 19 Oct 2017 16:12:15 +0200 На перший погляд, в перевезенні металу немає нічого складного. Потрібно дуже постаратися, щоб пошкодити металеві деталі або погнути сталеві листи. А тому перевезення металу, здавалося б, повинно полягати в наступному: завантажити метал у вантажівку, бажано з великими бортами, перевезти його в потрібне місце, а потім вивантажити. Але при детальному розгляді перевезення металу виникає ряд нюансів, про які нам роповість співробітник компанії «Інка-Транс», яка надає послуги з вантажоперевезення по Києву і є надійним диспетчером з перевезення вантажів (детальніше дивіться на офіційному сайті). Нюанси перевезення металу: По-перше, під час його перевезення необхідно неухильно дотримуватися вимог по безпечного перевезення. Будь-які металеві вироби володіють великою вагою, яка при перевезенні збільшується на силу інерції, що виникає при прискоренні, гальмуванні і проходженні поворотів. Тому будь-які металеві та сталеві вироби необхідно ретельно і надійно фіксувати в кузові вантажівки. Найчастіше ці вимоги можуть виконати тільки досвідчені професіонали; Другий нюанс - це правильний вибір вантажівки. Далеко не завжди великовантажний автомобіль є найбільш оптимальним варіантом. При належному кріпленні вантажу наявність у вантажівки високих бортів стає зайвою пересторогою. Для перевезення деяких металевих вантажів, наприклад, для об'ємних металоконструкцій, найкраще вибрати відкриті платформи. Ще одне важливе питання - це правильний вибір вантажопідйомності автомобіля. Зазвичай вибирають машину з быльшим, ніж необхідно, запасом вантажопідйомності, але це призводить до значного подорожчання вартості перевезення; Нарешті, третій нюанс - це навантаження-завантаження металу. Найчастіше для цієї операції потрібне застосування спецтехніки. Але навіть і невеликі обсяги металу зажадають допомоги бригади досвідчених вантажників при вантажно-розвантажувальних роботах. Компанія «Інка-Транс» готова надати вам все необхідне для перевезення металевих деталей і сталевих листів: вантажівка необхідної вантажопідйомності і бригаду досвідчених вантажників. При цьому вартість послуги вас приємно здивує своєю доступністю.І, звичайно ж, вона гарантує абсолютну безпеку вантажу, що перевозиться. В наявності є різноманітні елементи кріплення і механізми, які надійно закріплять в кузові вантажівки будь-який вантаж. Как купить настоящие духи,а не подделку? http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149807.htm Каждая женщина вам скажет, что она хочет пользоваться фирменными духами, а не подделкой. Ведь настоящие духи - это гарантия вашего здоровья, стойкость запаха и яркий аромат. Но, к огромному сожалению, % имитаций, а также подделок в области косметики и парфюмерии является достаточно высоким. Именно... Лист читача Thu, 19 Oct 2017 15:17:21 +0200 Каждая женщина вам скажет, что она хочет пользоваться фирменными духами, а не подделкой. Ведь настоящие духи - это гарантия вашего здоровья, стойкость запаха и яркий аромат. Но, к огромному сожалению, % имитаций, а также подделок в области косметики и парфюмерии является достаточно высоким. Именно поэтому знания того, каким образом можно отличить настощие духи из целого "океана фейковых", вам точно придется кстати и поведает нам их сотрудник интернет-магазина boheme.com.ua/zhenskaja-parphjumerija/c-224.html, в котором непосредственно можно купить настоящую парфюмерию (винтажную, нишевую и элиную). Смотрим на упаковку: 1-ым делом, дабы выявить подделку, необходимо посмотреть на их упаковку. Целлофан должен ее достаточно плотно облегать и, главное, ровно и очень тонко (заводским способом) быть склеенным сбоку, где сходятся левый и правый края карта. Кроме того, важной является также и толщина (он ни в коем случае не должен быть толстым). Встречаются также фирменные упаковки и без целлофана, правда это скорее исключение из общего правила, чем закономерность; Картон, из которого изготовлена коробка для парфюмов, в обязательном порядке должен быть белоснежным внутри, плотным, а также без сероватого оттенка - все это характерные признаки подделки. На брендовых упаковках вы никогда не найдете наклеек, logo нанесено непосредственно на самом картоне; Возьмите коробку с парфюмами в руки и потрясите. Настоящие духи очень плотно вставлены в подставку-фиксатор, именно поэтому флакон никогда не будет греметь, чего не скажешь о фейковом аналоге; Духи, которые поставляются в Украину официально, проходят сертификацию, и, согласно требованиям, на них в обязательном порядке должна быть этикетка на украинском языке со следующей информацией: нормативный ГОСТ, адрес производителя, штрих-код, а также срок годности; Очень часто на коробке с духами присутствует строка по типу "Нью-Йорк-Лондон-Париж" - это прямой признак подделки, известные бренды никогда такого не напишут. Теперь что касается флакона: Берем флакон с духами в руки. Подлинное стекло - без пузырьков воздуха и оттенков, светлое; Пульверизатор должен иметь крышку, а металлический ободок, который расположен непосредственно под ним не должен свободно прокручиваться; Все фирменные духи должны иметь номерной знак, который нанесенный непосредственно на дно флакона (не приклеенную к дну флакона этикетку, а нанесенную на само стекло). В Тернополі розпочався капітальний ремонт двору на вул. Крушельницької http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149772.htm Днями розпочався капітальний ремонт прибудинкової території на вул. Соломії Крушельницької, 1. Як повідомляють в управлінні житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, наразі у дворі здійснені підготовчі роботи з демонтажу бордюрів та розбирання асфальтобетонного покриття проїзду.... Економіка Thu, 19 Oct 2017 13:52:13 +0200 Днями розпочався капітальний ремонт прибудинкової території на вул. Соломії Крушельницької, 1. Як повідомляють в управлінні житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, наразі у дворі здійснені підготовчі роботи з демонтажу бордюрів та розбирання асфальтобетонного покриття проїзду. Працівники підрядної організації приступили до влаштування нових бордюрів. Про це повідомили у Тернопільській міській раді Трансфер в аэропорт Борисполь из Киева: Кому довериться? http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149806.htm Сегодня каждый человек имеет возможность путешествовать, а благодаря авиа транспорту - он может достатья в любую точку земного шара в самые сжатые строки. Сегодня же мы поговорим о такой услуге, как трансфер с аэропорта, с которой сталкивается преимущественное большинство авиа пассажиров... Лист читача Thu, 19 Oct 2017 13:37:50 +0200 Сегодня каждый человек имеет возможность путешествовать, а благодаря авиа транспорту - он может достатья в любую точку земного шара в самые сжатые строки. Сегодня же мы поговорим о такой услуге, как трансфер с аэропорта, с которой сталкивается преимущественное большинство авиа пассажиров. Многим людям, которым приходилось иметь дело с международными либо же междугородними переездами известно, как сильно может подпортить "нерадивое" такси. А если вы купили билет на самолет, то в данном случае любое опоздание может вообще сорвать поездку, поскольку самолет никого ждать не будет. Именно поэтому очень важно иметь дело только с профессиональными диспетчерскими службами, которые всегда имеют свободные машины для подачи с квалифицированными, вежливыми и хорошо знающими город водителями. Так, если вам нужно заказать такси Борисполь - Киев, тогда вам стоит воспользоваться сервисом http://taxi-borispol.kiev.ua/.Кроме того, такси Борисполь - Киев может также понадобиться гостям столицы Украины, авиа рейс которых непосредственно прибыл в международный аэропорт Борисполь и которые нуждаются в трансфере в город.Заказать такси Борисполь - Киев вы можете позвонив по телефону 044-536-55-36 либо же в онлайн режиме (оставив заявку на сайте taxi-borispol.kiev.ua). Клиенты данного сервиса могут быть уверены в том, что машина будет ждать их в указанное время в указанном месте и вовремя доставит их к месту назначения. Водители данной службы превосходно ориентируются в Киеве и, в случае возникновения разных непредвиденных ситуаций либо же "пробки", смогут вовремя доставить своих пассажиров туда, куда им нужно. Кроме того, клиенты такси Борисполь - Киев могут заблаговременно выбрать подходящую модель машины (на выбор доступны автомобили: класса Стандарт, Минивэны, Универсалы, класса ВИП, Бизнес класса, микроавтобусы и класса Премиум), указать нужно ли им детское кресло, определится с вместительностью машины, числом пассажиров, а также иными моментами, которые сделает их поездку более приятной и комфортной.Такси является общедоступным и очень удобный способом передвижения по городу. Именно поэтому, если вы прибыли в столицу Украины из другой страны либо же города и вам надо заказать такси Борисполь - Киев, но переплачивать водителям такси, ожидающим непосредственно возле аэропорта вы не хотите, тогда набирайте +38(044)-536-55-36, и спустя некоторое время к вам приедет комфортная машина с профессиональным и вежливым водителем, который, в свою очередь, поможет вам погрузить багаж и доставит вас в целости и сохранности в пункт назначения за адекватную цену. В Тернополі через відсутність кворуму розгляд громадських проектів перенесли http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149770.htm 17 жовтня мало відбутися засідання Номінаційного комітету Громадського бюджету, на якому повинні були обговорити питання допущення до голосування поданих проектів. Проте засідання не відбулося через відсутність кворуму. Згідно раніше прийнятих рішень, Номінаційний комітет складається з 12 членів,... Інші події Thu, 19 Oct 2017 13:22:27 +0200 17 жовтня мало відбутися засідання Номінаційного комітету Громадського бюджету, на якому повинні були обговорити питання допущення до голосування поданих проектів. Проте засідання не відбулося через відсутність кворуму. Згідно раніше прийнятих рішень, Номінаційний комітет складається з 12 членів, серед яких половина – з депутатського корпусу. Проте, останні проігнорували чергове засідання. Відтак, через відсутність кворуму розгляд громадських проектів перенесли на четвер, 19 жовтня. Про це повідомили у Тернопільській міській раді Через Тернопіль курсуватиме потяг «Одеса – Перемишль» http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149776.htm З 10 грудня «Укрзалізниця» запустить новий поїзд до Польщі сполученням Одеса – Перемишль. Про це повідомляється у Twitter «Укрзалізниці». «З 10 грудня 2017 року, з введенням графіку руху поїздів на 2017/2018 рік, «Укрзалізниця» запроваджує новий поїзд №36/35 Одеса – Перемишль», – сказано у... Інші події Thu, 19 Oct 2017 12:57:32 +0200 З 10 грудня «Укрзалізниця» запустить новий поїзд до Польщі сполученням Одеса – Перемишль. Про це повідомляється у Twitter «Укрзалізниці». «З 10 грудня 2017 року, з введенням графіку руху поїздів на 2017/2018 рік, «Укрзалізниця» запроваджує новий поїзд №36/35 Одеса – Перемишль», – сказано у повідомленні. В. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов повідомив, що новий поїзд ходитиме щодня. Він робитиме зупинки у Жмеринці, Тернополі, Львові, Красному, Рудниці, Вапнярці, Хмельницькому тощо. За матерiлами Тернограду Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації На Тернопіллі у Верховній Раді розглянуть законопроект щодо медичної реформи http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149778.htm Верховна Рада поточного тижня розглядатиме урядовий законопроект щодо медичної реформи. Його ухвалення призведе до системних змін в охороні здоров'я та забезпечить надання кожному громадянину країни якісних медичних послуг. Вже наступного року розпочнеться перший етап реформи з первинної ланки... Політика Thu, 19 Oct 2017 12:29:48 +0200 Верховна Рада поточного тижня розглядатиме урядовий законопроект щодо медичної реформи. Його ухвалення призведе до системних змін в охороні здоров'я та забезпечить надання кожному громадянину країни якісних медичних послуг. Вже наступного року розпочнеться перший етап реформи з первинної ланки медичної допомоги – сімейних лікарів, педіатрів, терапевтів. На інших рівнях реформу буде впроваджено до 2020 року. Медична реформа передбачає зміну фінансування системи охорони здоров'я. Бюджетні кошти будуть спрямовуватись не на фінансування медичних закладів згідно кошторису, як зараз, а на оплату надання медичної послуги конкретній людині. «Гроші йтимуть за пацієнтом» – в поліклініку, в лікарню, до сімейного лікаря, куди прийшла людина за медичною допомогою. Незалежно від місця знаходження і форми власності медзакладу. Пацієнт самостійно вибиратиме лікаря чи медзаклад, до якого звернутись, держава – оплачуватиме його лікування. Буде створено Національну службу здоров'я (орган виконавчої влади зі спеціальним статусом), яка виконуватиме функції страховика і єдиного замовника з централізованої закупівлі медичних послуг, а також контролю за дотриманням умов договорів про медичне обслуговування населення. Між медзакладом та Національною службою здоров'я укладається рамковий договір, в якому щорічно встановлюється обсяг послуг, які планується надати пацієнтам. На першому етапі реформи договори НСЗУ будуть укладені з УСІМА лікарнями, щоб ніхто не залишився без медичної допомоги. Медзаклади фінансуватимуться на умовах попередньої оплати згідно з запланованим обсягом наданих громадянам послуг. НСЗУ не володітиме коштами, всі кошти акумулюються в держбюджеті на казначейських рахунках, а НСЗУ виконуватиме лише функцію оператора – перераховуватиме бюджетні кошти медичним закладам згідно укладених з ними угодами. Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації 21 жовтня у Тернополі пройде сільськогосподарський ярмарок http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149769.htm 21 жовтня у трьох мікрорайонах міста будуть проведені сільськогосподарські ярмарки, де тернополяни матимуть змогу купити продукти та товари підприємств харчової промисловості. Відповідне розпорядження підписав міський голова Тернополя Сергій Надал. Ярмарки відбудуться на: * масиві... Культура Thu, 19 Oct 2017 12:06:52 +0200 21 жовтня у трьох мікрорайонах міста будуть проведені сільськогосподарські ярмарки, де тернополяни матимуть змогу купити продукти та товари підприємств харчової промисловості. Відповідне розпорядження підписав міський голова Тернополя Сергій Надал. Ярмарки відбудуться на: * масиві «Дружба» (територія на перехресті вул. Миру – Дружби); * масиві «Східний» (проспект Степана Бандери, 15 – площадка перед центральним стадіоном, вул. Протасевича – площадка перед рестораном «Галич»); * масиві «Сонячний» (вул. Леся Курбаса – площадка ринку «Галицький», проспект Злуки, 45 – площадка біля кінотеатру ім. Довженка). Про це повідомили у Тернопільській міській раді У Тернополі затвердили Стратегію розвитку відкритих даних http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149766.htm Виконком затвердив Стратегію розвитку відкритих даних на 2017-2018 року ndash; документ, у якому визначено та описано покрокову діяльність, яка направлена на розвиток відкритих даних міста, впровадження інструментів е-демократії та e-урядування. У документі, який розроблений на основі принципів... Інші події Thu, 19 Oct 2017 11:39:24 +0200 Виконком затвердив Стратегію розвитку відкритих даних на 2017-2018 року – документ, у якому визначено та описано покрокову діяльність, яка направлена на розвиток відкритих даних міста, впровадження інструментів е-демократії та e-урядування. У документі, який розроблений на основі принципів Міжнародної хартії відкритих даних, ідеться про визначення пріоритетних наборів даних, які будуть оприлюднені для вільного доступу, методологію аудиту відкритих даних міської ради та щодо кожного набору період оновлення. Зі слів очільника Тернополя, міська рада прагне у своїй роботі залишатися максимально відкритою, адже у місті працює ряд платформ е-демократії: відкрите місто, електронні петиції, громадський бюджет, відкритий бюджет, тощо. А прийняття Стратегії розвитку відкритих даних – це ще один крок у напрямку прозорості та відкритості. «Стратегія розвитку відкритих даних дасть можливість представити тернополянам більшу кількість відкритих даних, на основі яких можна буде розробляти такі ж ресурси, як Інтерактивна карта реєстру комунального майна, карта позашкільних навчальних закладів, оприлюднювати на інтерактивних платформах відкриті дані з інших важливих сфер життєдіяльності міста», - розповідає міський голова Сергій Надал. До слова, над Стратегією працювала міська рада спільно з Центром громадського контролю «ДІЙ!» в Тернополі та представниками TAPAS - Прозорість і підзвітність у держуправлінні та послугах. Про це повідомили у Тернопільській міській раді В Тернополі завершилися ремонтні роботи у дворах на вул. Коцюбинського,5а та на вул. Весела,16 http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149767.htm У Тернополі тривають капітальні ремонти дворів та міжквартальних проїздів, незважаючи на календарну осінь. Очільник Тернополя Сергій Надал під час традиційного ранкового об rsquo;їзду 18 жовтня побував на вул. Коцюбинського, 5а та на вул. Весела, 16, де нещодавно завершився ремонт прибудинкових... Інші події Thu, 19 Oct 2017 11:11:47 +0200 У Тернополі тривають капітальні ремонти дворів та міжквартальних проїздів, незважаючи на календарну осінь. Очільник Тернополя Сергій Надал під час традиційного ранкового об’їзду 18 жовтня побував на вул. Коцюбинського, 5а та на вул. Весела, 16, де нещодавно завершився ремонт прибудинкових територій. Зі слів міського голови Сергія Надала, враховуючи усі побажання мешканців будинків на вул. Коцюбинського, 5а та на вул. Весела, 16, підрядниками проведено капітальний ремонт проїжджих частин, влаштовано відмостку та систему відведення води та зроблено додаткове озеленення дворів. «Незважаючи на те, що ці вулиці знаходяться в окрузі, який не має свого представника в раді, ми враховуємо побажання та потреби усіх мешканців Тернополя та проводимо ремонти одночасно на тих районах міста, де цього у першу чергу потребують жителі»,- коментує очільник Тернополя. Про це повідомили у Тернопільській міській раді Житомирщина: ігор Гундич затвердив робочу групу,яка займеться питанням створення в області спортивного інтернату http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149782.htm Голова Житомирської облдержадміністрації Ігор Гундич затвердив склад робочої групи, яка займеться питанням створення в області спортивного інтернату. Склад затверджено розпорядженням голови ОДА про створення робочої групи з питань створення комунальних закладів спортивного профілю. —... Спорт Thu, 19 Oct 2017 11:09:48 +0200 Голова Житомирської облдержадміністрації Ігор Гундич затвердив склад робочої групи, яка займеться питанням створення в області спортивного інтернату. Склад затверджено розпорядженням голови ОДА про створення робочої групи з питань створення комунальних закладів спортивного профілю. — «Спортсменів-чемпіонів і сильні команди маємо виховувати з дитинства. Ідея спортивного інтернату з'явилася вже давно. У нас є таланти, є діти, які хочуть займатися професійно спортом. То чому б не готувати спортсменів у себе, а не відправляти дітей в інші області. У наступному році маємо розпочати проект зі створення спортивного інтернату», – зазначає Ігор Гундич. Про це повідомили у Житомирській ОДА Чернігів: Розробка енергоефективних проектів у багатоквартирних будинках: де дізнатися більше? (ОНОВЛЕНО) http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149804.htm Будь-який проект з підвищення енергоефективності багатоквартирного будинку передбачає впровадження заходів, які забезпечують суттєве скорочення споживання енергоресурсів, які в нас постійно дорожчають. Реалізація енергоефективних проектів дозволяє співвласникам багатоквартирних будинків мінімізувати... Інші події Thu, 19 Oct 2017 10:52:00 +0200 Будь-який проект з підвищення енергоефективності багатоквартирного будинку передбачає впровадження заходів, які забезпечують суттєве скорочення споживання енергоресурсів, які в нас постійно дорожчають. Реалізація енергоефективних проектів дозволяє співвласникам багатоквартирних будинків мінімізувати платежі за комунальні послуги. Також аргументами «за» будуть суттєве підвищення комфортності умов проживання в квартирах, зростання ринкової вартості житла в термомодернізованих будинках, збільшення терміну ефективної експлуатації таких будинків приблизно на 30 років. Про це йде мова 18 жовтня, на тренінгу для голів ОСББ «Розробка енергоефективних проектів у багатоквартирних будинках», який відбувається в Чернігівській міській раді. Тренінг проводиться в рамках одного з проектів Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ), присвячених розповсюдженню досвіду енергоефективності. Цією організацією спільно з українськими державними та громадськимі інституціями підготовлені також методичні рекомендації на ту тему, якій присвячений і тренінг. Вони є у вільному доступі на сайті Мінрегіону України в розділі «Енергоефективність». Завантажити Методичні рекомендації для співвласників багатоквартирних будинків щодо розробки енергоефективних проектів (69 арк. у форматі PDF) Також для учасників тренінгу і всіх зацікавлених у темі - більш докладні матеріали у вигляді серії презентацій: Частина 1: Зміст та основні етапи проекту Частина 2: Зміст і особливості підготовчого етапу Частина 3: Практичні питання Частина 4: Зміст і особливості передпроектного етапу Частина 5: Розробка проектної документації Частина 6: Виконання будівельних робіт Частина 7: Джерела фінансування енергоефективних заходів Частина 8: Визначення виконавців заходів і види договорів Прес-служба Чернігівської міської ради В Тернополі триває капітальний ремонт дороги на вул. Глиняна http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149771.htm Капітальний ремонт дороги на вул. Глиняній триває. В понеділок, 16 жовтня, підрядниками був вкладений нижній шар дорожнього покриття, наразі проводяться роботи з підняття люків на ділянці від примикання вул. Глиняної до вул. Степана Бандери. Зі слів начальника відділу технагляду Олега Вітика,... Інші події Thu, 19 Oct 2017 10:45:28 +0200 Капітальний ремонт дороги на вул. Глиняній триває. В понеділок, 16 жовтня, підрядниками був вкладений нижній шар дорожнього покриття, наразі проводяться роботи з підняття люків на ділянці від примикання вул. Глиняної до вул. Степана Бандери. Зі слів начальника відділу технагляду Олега Вітика, відповідно до графіку планових робіт, найближчими днями проводитимуться роботи з укладання верхнього шару асфальтобетону та ремонту тротуару. При сприятливих погодних умовах, рух автотранспорту на цій ділянці буде відновлений до кінця тижня. Про це повідомили у Тернопільській міській раді В Житомирській області у Бердичівському районі готують документи,за якими жителі отримають кошти для відновлення постраждалих будинків http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149781.htm Наразі здійснюється підготовка Порядку, відповідно до якого жителям Бердичівського району, чиї будинки постраждали від граду, буде виплачено матеріальну допомогу на відновлення дахів. Про це повідомив голова Бердичівської райдержадміністрації Едуард Томашевський. — За його словами, кошти з... Інші події Thu, 19 Oct 2017 10:42:59 +0200 Наразі здійснюється підготовка Порядку, відповідно до якого жителям Бердичівського району, чиї будинки постраждали від граду, буде виплачено матеріальну допомогу на відновлення дахів. Про це повідомив голова Бердичівської райдержадміністрації Едуард Томашевський. — За його словами, кошти з резервного фонду області у сумі 1,5 млн грн надійшли до районного бюджету минулого тижня. Наразі здійснюється підготовка Порядку, за яким жителі району зможуть отримати компенсацію для відновлення даху у пошкоджених градом будинках. Паралельно уточнюється реєстр осіб, в якому зазначається, яких збитків завдала негода будинку та яку допомогу сім'ї вже надали. Едуард Томашевський зазначає, що Порядок буде затверджено депутатами районної ради на сесії, яка запланована на цю п'ятницю, 20 жовтня. Після затвердження Порядку, яким визначається середній розмір компенсації для осіб для відновлення дахів пошкоджених будинків, жителі району отримають матеріальну допомогу відповідно до наданих актів. Про це повідомили у Житомирській ОДА В Закарпатській області обговорено питання покращення умов відбування покарань http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149802.htm У середу, 18 жовтня, відбулася зустріч голови облдержадміністрації Геннадія Москаля та голови обласної ради Михайла Рівіса із начальником Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та апробації Міністерства юстиції України Михайлом Дзюдзем. Під час зустрічі... Кримінал Thu, 19 Oct 2017 10:17:08 +0200 У середу, 18 жовтня, відбулася зустріч голови облдержадміністрації Геннадія Москаля та голови обласної ради Михайла Рівіса із начальником Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та апробації Міністерства юстиції України Михайлом Дзюдзем. Під час зустрічі обговорювалися питання покращення умов відбування кримінальних покарань засуджених і взятих під варту осіб. Зокрема, мова йшла про вирішення нагальних проблем Закарпатської установи виконання покарань, яка є єдиним у Закарпатській області пенітенціарним закладом закритого типу. Про це повідомили у Закарпатській обласній державній адміністрації На Тернопіллі у Теребовлянськiй ОТГ розпочалися спортивні ігри серед школярів http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149777.htm У Теребовлі розпочалися спортивні ігри серед школярів Теребовлянської об'єднаної територіальної громади. Програма охоплює 11 видів спорту на 2017-2018 навчальний рік. Змагання з футболу серед ЗОШ І-ІІІ ступенів завершилися перемогою Теребовлянсьої ЗОШ №. Друге місце здобула команда Теребовлянської... Спорт Thu, 19 Oct 2017 10:15:54 +0200 У Теребовлі розпочалися спортивні ігри серед школярів Теребовлянської об'єднаної територіальної громади. Програма охоплює 11 видів спорту на 2017-2018 навчальний рік. Змагання з футболу серед ЗОШ І-ІІІ ступенів завершилися перемогою Теребовлянсьої ЗОШ №. Друге місце здобула команда Теребовлянської ЗОШ №2, третє – Теребовлянська спеціалізована школа-ліцей. Учасниками стали команди з шести шкіл: Лошнівської, Острівецької, Ласковецької, Теребовлянської школи №1 та №2, Теребовлянської спеціалізованої школи-ліцей. «Переможців змагань нагородили Кубком та грамотами, а фіналістів – грамотами від Теребовлянського центру фізичного здоров'я», - повідомив директор Теребовлянського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» Ярослав Королюк. Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації Житомирщина: стадіон «Полісся» готовий до асфальтування та прокладання бігових доріжок http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149783.htm Стадіон «Полісся» готовий до асфальтування і прокладання бігових доріжок. Поле також підготовлене до облаштування підігріву. Про це повідомив директор департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства ОДА Роман Щебетов. — « на стадіоні реалізується... Економіка Thu, 19 Oct 2017 10:15:34 +0200 Стадіон «Полісся» готовий до асфальтування і прокладання бігових доріжок. Поле також підготовлене до облаштування підігріву. Про це повідомив директор департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства ОДА Роман Щебетов. — « на стадіоні реалізується друга та третя черга реконструкції. У нас вже повністю готове поле для облаштування підігріву – чекаємо на поставки обладнання та матеріалів від підрядника. Також вже готова територія до асфальтування і прокладання доріжок. За межами поля зараз встановлюють гранітні бордюри. Вже почали підвозити гранітну плитку для благоустрою», – зазначив Роман Щебетов. У проект стадіону вносяться зміни, адже від початку не було передбачено підігріву поля, автоматичного поливу, сучасного освітлення. У місці влаштування внутрішніх мереж можна побачити також усі шари, з яких складається футбольне поле. Воно відповідає проекту, містить щебінь різних фракцій, геотекстиль та пісок. Прокладання трави на поле планується вже весною у зв'язку з влаштуванням підігріву та поливу. Про це повідомили у Житомирській ОДА Чернівці долучилися до акції «Озвучимо книжки для незрячих» http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149794.htm Презентація регіонального етапу Всеукраїнської акції «Озвучимо книжки для незрячих» відбулася 17 жовтня у Ратуші. Акцію започаткувало «Видавництво Анетти Антоненко», яке безкоштовно передає авторські права організаціям і фізичним особам, що допомагають озвучити книжки для людей із вадами зору... Інші події Thu, 19 Oct 2017 10:10:11 +0200 Презентація регіонального етапу Всеукраїнської акції «Озвучимо книжки для незрячих» відбулася 17 жовтня у Ратуші. Акцію започаткувало «Видавництво Анетти Антоненко», яке безкоштовно передає авторські права організаціям і фізичним особам, що допомагають озвучити книжки для людей із вадами зору. «Незрячі люди фактично усунуті від культурного життя, зокрема, літературного процесу, – каже учасник акції письменник Остап Дроздов. – На жаль, вони не є споживачами візуальної інформації, тож книжка для них є великим втраченим скарбом. В акції може взяти участь кожен бажаючий. Це може бути людина, яка має прекрасний тембр голосу, це може бути якесь акторське середовище, або ж люди, які мають у розпорядженні професійну аудіотехніку». Створені аудіоверсії творів найвідоміших сучасних вітчизняних і зарубіжних авторів буде подаровано 68 українським спецбібліотекам для людей з вадами зору. До акції вже приєдналися телекомпанії і радіостанції, творчі колективи й городяни з Чернівців, Києва, Сєвєродонецька, Вінниці, Луцька, Чернігова, Хмельницького, Тернополя, Черкас. Завдяки підтримці партнерів-волонтерів озвучено 6 книжок відомих авторів. Ще 9 нині в роботі. Серед письменників, які зазвучать у аудіокнижках: Любко Дереш, Остап Дроздов, Євгения Кононенко, Исабель Альєнде, Эрік-Эммануель Шмітт, Кларисе Ліспектор, Ясміна Реза та інші. На сайті видавництва https://anetta-publishers.com/ можна обрати будь-яку книжку для озвучування. Про це повідомили у Чернівецькій міській раді Як розвивається Тернопільська область побачили миколаївські журналісти http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149779.htm Тернопільщина відкрита до комунікації з представниками медіа зі всіх регіонів України. Саме тому до нашої області вже вкотре організовують прес-тури. Цього разу наш край відвідали редактори та журналісти друкованих видань Миколаївської області. Під час візиту вони змогли оцінити перспективи... Економіка Thu, 19 Oct 2017 09:50:54 +0200 Тернопільщина відкрита до комунікації з представниками медіа зі всіх регіонів України. Саме тому до нашої області вже вкотре організовують прес-тури. Цього разу наш край відвідали редактори та журналісти друкованих видань Миколаївської області. Під час візиту вони змогли оцінити перспективи розвитку області та її економічний, туристичний, духовний і культурний потенціали. Так, журналісти з Миколаївської області ознайомилися з аграрною сферою нашого регіону, зокрема, однією з важливих її ділянок – садівництвом. У тому, що наша область має у цьому серйозний потенціал, вони пересвідчилися на фермерському господарстві «Гадз», що у Бучацькому районі. Пересвідчилися вони й в ефективності реформи децентралізації та покращенню завдяки цьому на місцях. Поділилася з журналістами своїми успіхами та досягненнями у цьому напрямі Великогаївська об'єднана територіальна громада Тернопільського району. На завершення дводенного перебування представники миколаївських медіа зустрілися з головою Тернопільської ОДА Степаном Барною та начальником відділу туризму облдержадміністрації Назаром Яворським. Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації На Житомирщині вже працює 35 сонячних електростанцій http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149784.htm На території Житомирської області працює 35 сонячних електростанцій. За 9 із них власники вже отримали відшкодування з обласного бюджету. Про це зазначає голова Житомирської ОДА Ігор Гундич. — «Коли ми ініціювали програму підтримки альтернативної енергетики, то не сподівалися, що вона матиме... Інші події Thu, 19 Oct 2017 09:48:57 +0200 На території Житомирської області працює 35 сонячних електростанцій. За 9 із них власники вже отримали відшкодування з обласного бюджету. Про це зазначає голова Житомирської ОДА Ігор Гундич. — «Коли ми ініціювали програму підтримки альтернативної енергетики, то не сподівалися, що вона матиме такий попит. На жителі області встановили вже 35 сонячних електростанцій. Поки що лише 9 з них отримали відшкодування. Найближчим часом виходитимемо з пропозицією до депутатів додати кошти у програму, щоб усі бажаючі змогли отримати підтримку за сонячні батареї», – зазначає Ігор Гундич. Завдяки сонячним електростанціям жителі області можуть не лише забезпечувати себе необхідної електроенергією, але і продавати її надлишок за «зеленим» тарифом. Програма передбачає відшкодування у розмірі до 50 тис. гривень з обласного бюджету – 15% від вартості систем сонячного теплопостачання та 20% від вартості сонячних батарей та дахових панелей, а також обладнання і матеріалів для використання альтернативних джерел енергії. Для того, щоб отримати відшкодування, потрібно: * вибрати потрібне обладнання у постачальника, взяти на нього рахунок-фактуру; * завітати до будь-якого державного банку (Укрексімбанк, Укргазбанк, Ощадбанк, Приватбанк) і взяти кредит на встановлення систем сонячного теплопостачання або сонячних панелей; * купити обладнання і встановити його; * підтвердити факт встановлення в Обленерго. Далі банк передає всі відомості про позичальника обласній комісії, яка приймає рішення та повідомляє банк. ПЕРЕЛІК обладнання і матеріалів, на які надається компенсація: * фотоелектричні панелі (сонячні панелі); * контролер заряду; * інвертор; * акумулятор; * система кріплень сонячних панелей на даху; * кабель та конектори для фотоелектричних систем; * щит електричний для приєднання сонячних панелей до інвертора; * захисне та комутаційне обладнання для системи; * прилади обліку електроенергії. Про це повідомили у Житомирській ОДА За станом на 1 жовтня 2017 року до обласного бюджету Закарпатської області надійшло податків і зборів (обов’язкових платежів) у сумі 658,0 млн. грн.,що більше за відповідний період 2016 року в 1,9 раза або на 315,8 млн. гривень. http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149801.htm До загального фонду обласного бюджету мобілізовано податків і зборів (обов'язкових платежів) у сумі 381,0 млн. грн., що становить 100,9 відс. затвердженого плану та 133,4 відс. до відповідного періоду минулого року. Основними бюджетоутворюючими джерелами доходів загального фонду обласного бюджету є... Інші події Thu, 19 Oct 2017 09:43:15 +0200 До загального фонду обласного бюджету мобілізовано податків і зборів (обов'язкових платежів) у сумі 381,0 млн. грн., що становить 100,9 відс. затвердженого плану та 133,4 відс. до відповідного періоду минулого року. Основними бюджетоутворюючими джерелами доходів загального фонду обласного бюджету є податок на доходи фізичних осіб (82,3 відс. доходів загального фонду), податок на прибуток підприємств (5,6 відс. відповідно), плата за надання адміністративних послуг (5,4 відс.), рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (3,3 відсотка). Доходи спеціального фонду обласного бюджету виконані в сумі 277,0 млн. грн., що у 4,9 раза або на 220,4 млн. грн. більше відповідного періоду минулого року. Найвагомішим джерелом доходів спеціального фонду є надходження для фінансового забезпечення реалізації заходів, визначених пунктом 33 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України (69,5 відс.) та власні надходження бюджетних установ (28,7 відсотка). Департамент фінансів Закарпатської ОДА Про це повідомили у Закарпатській обласній державній адміністрації Чернівчан закликають дотримуватися елементарних правил пожежної та особистої безпеки http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149792.htm Цьогоріч у Чернівцях на пожежах загинуло 8 осіб проти однієї за відповідний період 2016 року. З початку року на території міста виникло понад 170 пожеж, значна частина яких мала місце у житловому секторі. Зазвичай, основними причинами виникнення займань і як наслідок загибелі людей є власна... Надзвичайні події Thu, 19 Oct 2017 09:37:11 +0200 Цьогоріч у Чернівцях на пожежах загинуло 8 осіб проти однієї за відповідний період 2016 року. З початку року на території міста виникло понад 170 пожеж, значна частина яких мала місце у житловому секторі. Зазвичай, основними причинами виникнення займань і як наслідок загибелі людей є власна недбалість громадян та нехтування елементарними правилами пожежної безпеки. Паління у ліжку, перевантаження або несправність електромережі та побутових приладів, а також залишені без нагляду сірники у місцях, що легко доступні для дітей майже завжди призводять до пожеж у помешканнях. Тож, рятувальники Чернівецького міського відділу УДСНС України у Чернівецькій області закликає буковинців дбати про належний протипожежний стан власних помешкань та дотримуватись правил пожежної безпеки в побуті, адже загрозу завжди краще попередити, ніж мати справу з її наслідками. Зокрема: – не паліть у ліжку; – слідкуйте за станом та справністю електромережі; – у разі виходу з приміщень не залишайте увімкненими телевізори, праски, тощо; – не залишайте малолітніх дітей без нагляду, та не дозволяйте їм бавитися сірниками; – намагайтеся уникати перевантаження електричних мереж, не вмикайте одночасно побутові електроспоживачі великої потужності. – подбайте про захист помешкання від грозових розрядів, адже блискавки не рідко можуть стати причиною займання. Лише виконання елементарних правил пожежної та власної безпеки зможе зберегти ваше життя та майно від вогню. Про це повідомили у Чернівецькій міській раді Прокуратура вимагає стягнення з волинського підприємства понад 138 тис. грн. коштів на розвиток інфраструктури міста Рожище http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149790.htm TYPE html> Стартова сторінка - Прокуратура Волинської області Про прокуратуру Інформація Керівництво Структура Новини та публікації Приймальня громадян Графік та години прийому Контактна інформація Інформація про підпорядковані прокуратури Забезпечення доступу до... Суспільство Thu, 19 Oct 2017 09:27:13 +0200 TYPE html> Стартова сторінка - Прокуратура Волинської області Про прокуратуру Інформація Керівництво Структура Новини та публікації Приймальня громадян Графік та години прийому Контактна інформація Інформація про підпорядковані прокуратури Забезпечення доступу до публічної інформації Стартова сторінка Про прокуратуру Інформація Керівництво Завдання та функції прокуратури Структура Новини та публікації Довідкові матеріали Приймальня громадян Графік та години прийому Контактна інформація Інформація про підпорядковані прокуратури "Телефон довіри" Телефони "гарячої лінії" та електронна поштова адреса для звернень громадян Захист прав в'язнів Гаряча лінія для повідомлень про кримінальні правопорушення, пов`язані з торгівлею людьми Забезпечення доступу до публічної інформації Очищення влади Нормативні документи Відомості про початок перевірок згідно із Законом України "Про очищення влади" Державна служба Таємна перевірка доброчесності Нормативно-правові акти Анкети доброчесності Повідомлення про недоброчесність Тестування на зайняття посад у місцевих прокуратурах Інформація Номативні акти та документи Статистична інформація про роботу органів прокуратури області Оголошення Документи Корисні посилання Мапа сайту Пошук по сайту Авторизація на порталі Логин: Житомирщина: керівники агропідприємств області можуть звернутись до антирейдерського штабу особисто або за телефоном http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149785.htm Фермерські господарств та керівники сільськогосподарських підприємств Житомирщини можуть направити звернення щодо порушень прав землевласників до антирейдерського штабу – написати лист на керівника штабу або ж зателефонувати на гарячу лінію (0412) 47-47-50. Про це повідомляє управління... Економіка Thu, 19 Oct 2017 09:22:03 +0200 Фермерські господарств та керівники сільськогосподарських підприємств Житомирщини можуть направити звернення щодо порушень прав землевласників до антирейдерського штабу – написати лист на керівника штабу або ж зателефонувати на гарячу лінію (0412) 47-47-50. Про це повідомляє управління агропромислового розвитку ОДА. Для того, аби попередити правопорушення у діяльності щодо забезпечення прав власників земель, керівники агроформувань Житомирщини можуть звернутись до оперативного штабу із забезпечення прав і свобод власників земель чи збіжжя. Власники сільськогосподарських підприємств можуть написати лист-звернення на ім'я голови антирейдерського штабу – заступника голови – керівника апарату ОДА Олексія Ясюнецького. Також можна звернутись за телефоном гарячої лінії штабу (0412) 47-47-50 або безпосередньо за адресою управління агропромислового розвитку ОДА: м. Житомир, м-н ім. С.Корольова 3/14. Нагадаємо, що штаб розглянув 19 звернень та попередив правопорушення у Романівському районі. Довідково: Оперативний штаб із забезпечення прав і свобод власників земель чи збіжжя створено з метою забезпечення захисту аграріїв від спроб рейдерських захоплень землі чи урожаю, швидкого й ефективного реагування на будь-які незаконні дії стосовно протиправного захоплення майна, надання правової допомоги в оформленні правовстановлюючих документів на земельні ділянки, сприяння правоохоронним органам у фіксації вчинених правопорушень в області. Про це повідомили у Житомирській ОДА Цьогоріч роботодавці Тернопільщини пропонували понад 30 тисяч вакансій http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149775.htm У Тернопільській області зберігається позитивна тенденція щодо збільшення кількості наявних вакансій. Про це повідомив директор обласного центру зайнятості Василь Олещук. Так, у січні-вересні 2017 року роботодавці пропонували 30477 вільних робочих місць або на 17,9% більше у порівнянні із цим же... Суспільство Thu, 19 Oct 2017 09:21:41 +0200 У Тернопільській області зберігається позитивна тенденція щодо збільшення кількості наявних вакансій. Про це повідомив директор обласного центру зайнятості Василь Олещук. Так, у січні-вересні 2017 року роботодавці пропонували 30477 вільних робочих місць або на 17,9% більше у порівнянні із цим же періодом 2016 року. Серед поданих у службу зайнятості вільних робочих місць 3,7% - із заробітною платою вищою від середньої по області, 53,7% - з мінімальною зарплатою. На 1 жовтня 2017-го актуальними були 2505 вакансій, т.ч. для робітників – 1569. Також у базі даних служби зайнятості містилась інформація про 6910 пропозицій роботи, отриманих з інших джерел. Найбільшим попитом в області користувались серед спеціалістів – бухгалтери, сестри медичні, інженери різних спеціальностей, касири, серед працівників робітничих професій - продавці, водії автотранспортних засобів, монтери колії, оператори котельні, охоронники, кухарі, офіціанти, працівники будівельних професій, електрогазозварники, електромонтери, швачки, трактористи, а також вакансії, які не потребують спеціальної підготовки – підсобні робітники, вантажники, прибиральники. «Цьогоріч через службу зайнятості області шукали роботу більше 37,5 тис. осіб, з них 24,1 тис. мали статус безробітного, - поінформував Василь Олещук. – За сприяння центрів зайнятості Тернопільщини за січень-жовтень 2017 року вдалося працевлаштувати 19626 осіб, з них 7580 безробітних. З компенсацією роботодавцям витрат єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування отримали роботу 350 осіб зі статусом безробітного. Одноразова допомога по безробіттю для організації підприємницької діяльності дала можливість 15 безробітним відкрити власний бізнес. До участі в громадських та інших роботах тимчасового характеру залучено 2801 особу, після завершення яких майже 700 - працевлаштовано на постійні місця праці». 3853 безробітних проходили професійне навчання або підвищували кваліфікацію за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Завершили профпідготовку 3484 особи, з них 2712 вже працюють. За виданими у центрах зайнятості області ваучерами всього навчалися 48 осіб. На одне вільне робоче місце в середньому по області претендувало 3 безробітних, найбільше у Шумському – 39, найменше - у Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості - 1 безробітний. Кількість безробітних в області на 1 жовтня 2017 року, у порівнянні з відповідною датою 2016-го, скоротилась на 13,1% та становила 8195 осіб. Серед них: половина - жінки, третина - молоді люди віком до 35 років, 40,8% - службовці, 48,7% – з вищою освітою. Допомогу по безробіттю отримували 6895 осіб. Середній розмір цієї допомоги у вересні 2017 року становив 1683,25 грн. Пресова служба Тернопільського обласного центру зайнятості Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації У Рівненській області 19 посадовців оштрафовано за порушення вимог фінансового контролю http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149798.htm Прокуратура Рівненської області спільно із правоохоронними органами продовжує виявляти посадовців, які невчасно подали е-декларації. Особливу увагу законодавцем приділено врегулюванню питання подання шляхом оприлюднення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції... Суспільство Thu, 19 Oct 2017 09:08:14 +0200 Прокуратура Рівненської області спільно із правоохоронними органами продовжує виявляти посадовців, які невчасно подали е-декларації. Особливу увагу законодавцем приділено врегулюванню питання подання шляхом оприлюднення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Порушення вимог фінансового контролю, такі як невиконання, або несвоєчасне без поважних причин виконання зазначених вимог, відносяться до правопорушень, пов'язаних з корупцією. За вказані неправомірні дії встановлена адміністративна відповідальність. З початку 2017 року спеціально уповноважені суб'єкти по боротьбі з корупцією на території Рівненської області скерували до суду 64 протоколи про вчинення чиновниками адміністративних правопорушень, пов'язаних з корупцією, передбачених ч.ч. 1, 2 ст. 172-6 КУпАП (порушення вимог фінансового контролю). За результатами судового розгляду цих справ прокурори домоглися притягнення до відповідальності вже 19 посадовців, на яких накладено штрафи. Серед покараних корупціонерів – 12 депутатів місцевих рад, 2 працівники поліції, 2 посадовці Рівненської обласної державної адміністрації, а також посадові особи місцевого самоврядування, юридичної особи публічного права та 1 військовослужбовець Збройних Сил України. Більше ніж половина з надісланих до суду адміністративних протоколів ще перебувають на розгляді. Приміром, Сарненський районний суд до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу притягнув колишнього працівника поліції, який несвоєчасно подав декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, чим порушив вимоги ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» та вчинив правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.1 ст. 172-6 КУпАП (порушення вимог фінансового контролю). Також працівники Дубенської місцевої прокуратури Рівненської області у суді довели винуватість двох депутатів Козинської сільської ради Радивилівського району (вже об'єднаної територіальної громади) у вчиненні аналогічного адміністративного правопорушення, пов'язаного із корупцією. Згідно із постановами районного суду від 22.08.2017 на депутатів також накладено адміністративні стягнення у виді штрафів. А ось приклад виявлення факту неодноразового ігнорування посадовцем вимог антикорупційного законодавства. Зокрема, прокуратурою виявлено, що не задекларувала без поважних причин свої доходи і статки у встановленому законом порядку жінка-керівник районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді. В подальшому, за результатами проведеної перевірки Управлінням захисту економіки у Рівненській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України підтверджено факт виявлених прокуратурою порушень, про що складено відповідний протокол про вчинення адміністративного правопорушення, який у жовтні розглянуто та особу піддано штрафу. У подальшому до суду скеровано ще один протокол про вчинення цієї особою адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією, у зв'язку з неподанням нею після звільнення з посади декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Ці матеріали перебувають на розгляді суду. Всього ж упродовж 2017 року за результатами надісланих правоохоронними органами протоколів про адміністративні корупційні правопорушення судами притягнуто вже 43 особи (удвічі більше, ніж у минулому році), з яких 19 депутатів сільських рад, 12 посадових осіб місцевого самоврядування, 3 працівники правоохоронних органів, 2 державних службовці, 2 посадові особи юридичних осіб публічного права. Прокуратура Рівненської області у взаємодії з іншими правоохоронними органами та громадськістю продовжує активно протидіяти корупційним проявам у регіоні. Метою цієї роботи є суттєве зменшення рівня корупції, безумовне виконання вимог антикорупційного законодавства України. Відділ організації діяльності у сфері запобігання та протидії корупції прокуратури Рівненської області Tweet В Закарпатській області у Чопі урочисто почнуть будівництво нового водозабору http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149803.htm 18 жовтня, в Чопі урочисто почнуть будівництво нового водозабору, яке фінансуватиметься за рахунок бюджету м.Чоп та Державного фонду регіонального розвитку. У заходах, які відбудуться на вул. Миру в міському парку, візьмуть участь міський голова Чопа Валерій Самардак та голова ОДА Геннадій Москаль... Інші події Thu, 19 Oct 2017 09:07:38 +0200 18 жовтня, в Чопі урочисто почнуть будівництво нового водозабору, яке фінансуватиметься за рахунок бюджету м.Чоп та Державного фонду регіонального розвитку. У заходах, які відбудуться на вул. Миру в міському парку, візьмуть участь міський голова Чопа Валерій Самардак та голова ОДА Геннадій Москаль. Початок о 13.00 Запрошуємо представників ЗМІ Про це повідомили у Закарпатській обласній державній адміністрації Вечір козацької слави відбувся у Чернівцях http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149793.htm «Вечір козацької слави», присвячений Дню Українського козацтва та Дню захисника України, у рамках Клубу творчої інтелігенції провели 17 жовтня в Будинку естетики та дозвілля. У концертній програмі прозвучали старовинні українські козацькі пісні XVI-XVII століть у виконанні гурту «Слови» (Віктор... Культура Thu, 19 Oct 2017 09:06:16 +0200 «Вечір козацької слави», присвячений Дню Українського козацтва та Дню захисника України, у рамках Клубу творчої інтелігенції провели 17 жовтня в Будинку естетики та дозвілля. У концертній програмі прозвучали старовинні українські козацькі пісні XVI-XVII століть у виконанні гурту «Слови» (Віктор Перепелюк – кобза, вокал; Олександр Юхимець – гітара, вокал; Юрій Пасічник – флейта, тамбурин; Ірина Юхимець – музичний трикутник), авторські пісні у виконанні сімейного дуету Наталії та Олександра Жарих. Також у вечорі взяли участь учні ІІ музичної школи по класу бандури Герасим Бойчук і Тетяна Горбатюк. Програму завершили учасники школи бойового гопака «Хижак» (керівник – Станіслав Пірог). Вела вечір Віталіна Чорна. Про це повідомили у Чернівецькій міській раді На Волині знову затримали фальшивомонетників. http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149789.htm TYPE html> Стартова сторінка - Прокуратура Волинської області Про прокуратуру Інформація Керівництво Структура Новини та публікації Приймальня громадян Графік та години прийому Контактна інформація Інформація про підпорядковані прокуратури Забезпечення доступу до... Суспільство Thu, 19 Oct 2017 09:02:36 +0200 TYPE html> Стартова сторінка - Прокуратура Волинської області Про прокуратуру Інформація Керівництво Структура Новини та публікації Приймальня громадян Графік та години прийому Контактна інформація Інформація про підпорядковані прокуратури Забезпечення доступу до публічної інформації Стартова сторінка Про прокуратуру Інформація Керівництво Завдання та функції прокуратури Структура Новини та публікації Довідкові матеріали Приймальня громадян Графік та години прийому Контактна інформація Інформація про підпорядковані прокуратури "Телефон довіри" Телефони "гарячої лінії" та електронна поштова адреса для звернень громадян Захист прав в'язнів Гаряча лінія для повідомлень про кримінальні правопорушення, пов`язані з торгівлею людьми Забезпечення доступу до публічної інформації Очищення влади Нормативні документи Відомості про початок перевірок згідно із Законом України "Про очищення влади" Державна служба Таємна перевірка доброчесності Нормативно-правові акти Анкети доброчесності Повідомлення про недоброчесність Тестування на зайняття посад у місцевих прокуратурах Інформація Номативні акти та документи Статистична інформація про роботу органів прокуратури області Оголошення Документи Корисні посилання Мапа сайту Пошук по сайту Авторизація на порталі Логин: В Житомирській області в Овруцькому районі відкрили сучасний фронт-офіс для обслуговування пенсіонерів http://uzinform.com.ua/news/2017/10/19/149787.htm У новому фронт-офісі обслуговування громадян фахівці надаватимуть пенсійні послуги для 20 тис. пенсіонерів Овруцького району. Це вже 17 сучасний зал обслуговування на Житомирщині, де пенсіонери швидко та оперативно отримують якісні послуги. Відкриття фронт-офісу в Овручі відбулось минулого тижня... Інші події Thu, 19 Oct 2017 08:58:39 +0200 У новому фронт-офісі обслуговування громадян фахівці надаватимуть пенсійні послуги для 20 тис. пенсіонерів Овруцького району. Це вже 17 сучасний зал обслуговування на Житомирщині, де пенсіонери швидко та оперативно отримують якісні послуги. Відкриття фронт-офісу в Овручі відбулось минулого тижня за участю начальника головного управління Пенсійного Фонду в області Івана Заінчковського та голови Овруцької РДА Юрія Дивинського. — «Одним із пріоритетів діяльності органів Фонду в області є створення належних умов для обслуговування громадян та покращення якості надання послуг. Відкриваючи залу обслуговування громадян ми забезпечуємо максимальну зручність та оперативне вирішення питань осіб, які звертаються до органів Фонду в області», – зазначив начальник головного управління Пенсійного фонду в Житомирській області Іван Заінчковський. У сучасному залі обслуговування 5 фахівців управління надають пенсійні послуги близько 20 тис. пенсіонерам м. Овруч та району. Про це повідомили у Житомирській ОДА