На питання аудиторії відповідатимуть керівник відділу маркетингових комунікацій компанії «УКРНЕТ» Ірина Семенченко та директор бренд-консалтигового агентства «Слідопит» Вадим Пустотін.
Спікери розкажуть про маркетингову стратегію UKR.NET на 2010 рік: як було заявлено раніше, UKR.NET має намір стати найбільш популярною стартовою сторінкою українських інтернет-користувачів.
Усі бажаючі зможуть у режимі онлайн отримати відповіді на питання про нову стратегію бренду, сервіси і напрямки розвитку порталу UKR.NET, а також висловити свої думки та побажання.
Питання вже можна залишати у полі „коментарі” на сторінці сайту: http://mmr.net.ua/news/newsid/20071/index.html
7 червня 2010 р.
Довідка
Національному інтернет-порталу UKR.NET (www.ukr.net) 6 років. На сьогодні він є найбільш популярним і впізнаваним порталом серед українських Інтернет-користувачів – його знає кожен другий український користувач Мережі (за даними дослідження InMind).
За денною аудиторією (українських Інтернет-користувачів) UKR.NET випереджає будь-який інший український Інтернет-портал практично у 2 рази. UKR.NET також є порталом із високим рівнем лояльності, переважаючи за кількістю лояльної аудиторіії інші українські Інтернет-портали більш ніж у 2,5 рази.
На порталі UKR.NET зібрано оптимальний склад найбільш популярних і запитуваних багатьма українськими користувачами сервісів: новини, пошта, погода, каталог Інтернет-магазинів, персональний сервіс закладок.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Міліція розшукує мешканку ...
Наступна новина: На Тернопільщині відбулася ...