«Вибір року» – це загальнонаціональний щорічний проект, що займається визначенням та популяризацією найякісніших і популярних товарів і послуг на українському ринку. Основна ціль проекту: комплексна оцінка якості і популярності товару серед споживачів і експертів-професіоналів з метою вибору лідера у кожній із номінацій.
Проект ініційований компанією Fеstivals International (США) та Європейським фондом соціальних досліджень (European Marketing Foundation, Брюссель, Бельгія) при Європейській Торговій Палаті (European Chamber of Commerce Industry and Trade, Брюссель). За вісім років роботи Фестивалю-конкурсу в Україні у ньому прийняли участь 96 компаній в 183 номінаціях. «Вибір року» викликає довіру у 41% населення, а медаль «Вибір року» є стимулом для покупки у 27% споживачів.
ТМ «Sniezka» перемогла конкурентів зі значним відривом, отримавши у підсумку 31% голосів. У основу технології вибору найкращих товарів покладено прозору методику, що базується на результатах всеукраїнського маркетингового дослідження споживчих уподобань, оцінюванні експертною радою якісних характеристик товарів, висновках рекламної комісії щодо просування торговельних марок на ринку, думці Високого журі та Оргкомітету. Об’єктивність результатів конкурсу підтверджена перевіркою міжнародної аудиторської компанії «Deloitte». Перемога у конкурсі дозволяє використовувати на усій продукції виготовленій «Снєжкою-Україна» і рекламних носіях традиційну медаль «Вибір року» та ще раз підтверджує високу довіру та визнання серед споживачів.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Ковельський депутат назвав ...
Наступна новина: Дівчат домагаються і б'ють ...