Загальні підсумки проведеного дослідження дозволяють зробити деякі висновки:
1. За результатами дослідження серед організацій місцевого підпорядкування, найвищий відсоток користування послугами респонденти з Ужгородського району відзначили суд і міліцію (по 13,1 %), пенсійний фонд і поліклініку (по 11,5 %), пошту і державного нотаріуса (9,8 %). У Виноградівському – поліклініка (22 %), виконком сільради (13,6 %), пенсійний фонд і пошту (по 11 %), школу (11,9 %). У Хустському – поліклініка (25 %), пенсійний фонд (20,8 %), виконком сільради (20,8 %) та податкова інспекція (16,7 %).
2. Найбільш проблемними послугами, на думку респондентів, є послуги у сфері регулювання доступу до правосуддя та до органів правопорядку, органів земельних ресурсів, виконкомів сільрад. Прослідковується тенденція за якою, заклади, якими користуються сім’ї респондентів, незалежно від території проживання, в тій чи іншій мірі створюють для них проблеми.
3. За результатами дослідження, більшість респондентів (67 %) не мали можливість відкрито ознайомитись із правилами роботи закладів і відповідними нормативами. З тих осіб, які мали можливість ознайомитись з правилами 71 % вважають, що ці правила не дотримані.
4. Переважна більшість респондентів (67 %) незалежно від того чи знали куди скаржитись, не намагались подати скаргу на співробітника закладу, який спричинив їм найбільше проблем. Тільки 25 % опитаних скаржились на недобросовісне їх обслуговування.
5. На думку респондентів, для покращення надання державних послуг населенню, необхідно вжити таких заходів: виконання вимог законодавства службовцями та притягнення їх до відповідальності за його невиконання (порушення); внести зміни до законодавства (посилити адміністративну і кримінальну відповідальність для службовців за недотримання законодавства і порушення прав громадян; впровадити страхову медицину; створити єдині офіси при місцевих органах влади для обслуговування громадян та спростити процедури отримання послуг); необхідність зміни влади зверху донизу; пройти "поліграф" усім працівникам правоохоронних органів; підтримувати антикорупційні громадські приймальні.
Основна рекомендація по вирішенню названого комплексу проблем:
1) забезпечити ефективне і етичне управління в державних інститутах на принципах: прозорості, нетерпимості до корупції, громадської співучасті, передбачуваності, фаховості та звітності орієнтованого на кінцевого споживача – громадянина України;
2) забезпечити дієву державну систему контролю за дотриманням законодавства.
Інтерв’юери працювали в приміщеннях мережі антикорупційних громадських приймалень. Вік опитаних – 18-70 років. Дослідження не є репрезентативним.
Дослідження не є репрезентативним і проводилося в рамках проекту „Бюро інформування громадян у сільській громаді”, який виконується Карпатським агентством прав людини „ВЕСТЕД” за фінансової підтримки Проекту "Сприяння активній участі громадян у протидії корупції в Україні "Гідна Україна", що виконується Менеджмент Сістемс Інтернешнл (MSI) завдяки підтримці Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Корпорації Виклики Тисячоліття (МСС).
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Джерело: http://uzhgorod.net.ua/
Попередня новина: Мешканець Нью-Йорку та ...
Наступна новина: 253 т городини привезли на ...