Якщо гроші надійдуть, їх спрямують на вирішення наболілих проблем області. Зокрема, своїх трьох мільйонів чекає недобудована шпанівська школа. Грошей потребують і багато інших об’єктів у всіх районах області, які необхідно або відремонтувати, або ж побудувати. Розпоряджатися коштами від аеропорту буде обласна рада.
Втім, грошей від продажу Міжнародного аеропорту «Рівне» можуть взагалі не дочекатися. Як розповів директор Рівненської товарної біржі Андрій Бачинський, остаточний договір і досі не підписано, а перспективи тьмяніють з кожним днем.
— Нині продовжується відпрацювання деталей договору купівлі-продажу, — каже пан Андрій. — Однак в середині лютого спливає термін, за який інвестор мав би виконати взяті зобов’язання перед тим як підписати угоду. Перш за все — погасити близько 5 мільйонів гривень боргів, які нажив аеропорт. Цього не зроблено. Останнім часом особливої активності з боку чеської компанії не спостерігається. Тож якщо до середини лютого зрушень не буде, доведеться знову виставляти підприємство на аукціон.
А поки область «мучиться» з аеропортом, колишній його керівник Віктор Якобчук влаштувався на нову роботу. Після звільнення він переїхав працювати до столичного аеропорту «Жуляни» начальником служби, яка займається наземним обслуговуванням літаків.
— Працюється на новому місці набагато спокійніше, — розповідає пан Якобчук. — Робота цікава. Знаєш, що тебе чекає завтра. Єдина прикрість — це те, що сім’я залишилася в Рівному, тож кожних вихідних їжджу додому. Нещодавно тут провели масштабну реконструкцію за кошти інвесторів та збільшили злітно-посадкову смугу, тож перспективи розвитку в Жулян є. Незважаючи на те, що це комунальне підприємство, яким опікується Київська міськадміністрація. Що ж стосується Рівненського аеропорту, то для мене не важливо, хто буде його власником. Важливо, що з цим аеропортом буде далі.
Денис БУЛГАК.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Джерело: http://rivnepost.rv.ua/
Попередня новина: Полювання на «аморальні» ...
Наступна новина: Найтриваліший поцілунок ...