Чому водій не зупинився, щоб пропустити поїзд, а натомість на швидкості врізався у локомотив — залишається таємницею. Наслідки ж жахливі: четверо пасажирів, 1965, 1954, 1969 і 1963 років народження, та сам 46–річний водій загинули на місці. Помер від серцевого нападу вже в машині «швидкої» і літній пасажир поїзда, який вийшов подивитись, що трапилось, і від побаченого йому стало погано. «ПАЗик» деформувало так, що людей із нього за допомогою спеціальної техніки витягали рятувальники МНС. Чотирнадцять осіб, четверо з яких у важкому і ще четверо — у дуже важкому стані, перебувають у лікарні. Але наслідки аварії могли б бути набагато страшнішими, якби вибухнули газові балони автобуса.
Учора тернопільський транспортний прокурор порушив кримінальну справу за фактом трагедії на переїзді. Почала роботу і спеціально створена урядова комісія, очолена заступником міністра транспорту Володимиром Бадаговим, до складу якої входять керівники «Укрзалізниці», «Укравтодору» та МВС. Серед основних версій — виникнення раптової технічної несправності автобуса (він належить приватному перевізнику і відповідну ліцензію на перевезення людей той мав. — Авт.) та різке погіршення самопочуття водія в момент наближення до залізничного переїзду. До речі, останній мав великий досвід роботи за кермом, права категорії «A», «B», «C», «D» отримав ще понад 20 років тому і зарекомендував себе як відповідальна людина. Вже вчора почали поширюватись чутки, що судово–медична експертиза начебто встановила, що у водія на переїзді стався інфаркт.
Учорашній день був оголошений на Тернопіллі днем жалоби. Як повідомляє прес–служба облдержадміністрації, родинам загиблих буде виплачено по 3 тисячі гривень із місцевого бюджету.
Світлана МИЧКО