Як стало відомо, державна служба автомобільних доріг надала «ДТ» перелік із семи найбільш підготовлених до реалізації інвестпроектів із будівництва, реконструкції та ремонту доріг, та не зазначила, чи затверджені вони на міністерському або кабмінівському рівні.
«Поки що фінансові ресурси більш-менш стикуються лише стосовно двох проектів: капремонт автодоріг М-06 на ділянці Житомир—Броди (250 км) і М-03 на ділянці Бориспіль—Лубни (126 км). Та й то завдяки кредитам Європейського інвестиційного банку, ЄБРР і Світового банку. Хоча сама згадка серед джерел фінансування про держбюджет ставить і ці плани під запитання. Суми начебто невеликі — 420 і 226 мільйонів гривень. Але чи знайдуться вони в бюджеті?
А от наступні 5 проектів (Київ—Ковель—Ягодин; Кіпті—Глухів—Бачиськ; Київ—Краковець; перша черга київської кільцевої дороги; ще 110 км автодороги М-6, від Києва до Житомира), мабуть, чекатимуть кращих часів. Цього року на них не вистачає загалом 6,67 мільярдів гривень. Це — як мінімум…», − пише «Дзеркало тижня».
Як раніше повідомляла «Волинська правда», у жовтні минулого року волинські посадовці, звітуючись про стан будівництва, реконструкції та утримання автомобільних доріг в області, констатували незадовільну ситуацію із реконструкцією траси Ягодин – Ковель – Київ. Роботи, як доповідав виконуючий обов’язки начальника Служби автомобільних доріг в області Анатолій Посполітак, на стадії зриву.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Джерело: http://www.pravda.lutsk.ua
Попередня новина: Мешканцям Торчина ...
Наступна новина: Колектори хочуть судитися з ...