Інтернет-кампанія тривала місяць – з 8 червня по 11 липня. В якості інструменту використовувались банери, що анонсували ефіри ЧС-2010 на Першому Національному, зі вказівкою матчу, дати та часу трансляції.
У рамках рекламної кампанії «УКРНЕТ» сформував пул із 70 найбільших Інтернет-ресурсів. До нього ввійшли портал bigmir)net, погодний сервіс gismeteo.ua, найбільші сайти новин та ресурси ділової тематики (podrobnosti.ua, rbc.ua, unian.net, focus.ua, delo.ua і т.д.), спортивні сайти (football.ua, dynamo.kiev.ua, terrikon.dn.ua, sport.ua, ua-football.com.ua, profootball.com.ua, dynamomania.com.ua, sport.segodnya.ua, fanat.ua, sportoboz.ua) тощо. Власні площадки «УКРНЕТ», які були задіяні в кампанії, забезпечили чверть показів.
Загальна кількість контактів по кампанії перевищила 120 млн. Охоплення аудиторії за місяць склало 8,5 млн унікальних користувачів Інтернету (це близько 70 % місячної аудиторії Uaнету), за день – половину добової аудиторії Інтернету.
Реалізована «УКРНЕТом» рекламна кампанія встановила рекорд на ринку Інтернет-реклами, забезпечив безпрецедентне охоплення аудиторії.
У червні-липні 2010 р.*, коли проводилась реклама трансляцій ЧС-2010 в Інтернеті, зросла активність переглядів Першого Національного молодою аудиторією віком 25-44 роки, що проживає в містах із населенням більше 50 тисяч осіб. Така аудиторія вважається найбільш інноваційною та важкодоступною для телеканалів. В Інтернеті її частка переважаюча – 47 %.
Показники перегляду Першого Національного цією групою людей, зокрема в результаті реалізованої в Інтернеті промо-кампанії, зросли: середнє значення Aff% – на 13 %, rat% – на 6 %, shr% – на 2 %. У період трансляцій ЧС-2010 ця аудиторія дивилась Перший Національний канал активніше, ніж в аналогічний період 2008 року під час ексклюзивних трансляцій Євро-2008, коли промо в Інтернеті не проводилось.
* Показники вірні для періоду з 01.06 по 11.07.2010, який включав у себе і період трансляцій ЧС-2010 на Першому Національному.
Довідка.
Національному інтернет-порталу UKR.NET (www.ukr.net) 6 років. На сьогодні він є найпопулярнішим та найбільш упізнаваним порталом серед українських Інтернет-користувачів – його знає кожен другий український користувач Мережі (за даними дослідження InMind).
Денна аудиторія (українських Інтернет-користувачів) UKR.NET переважає аудиторію будь-якого іншого українського Інтернет-порталу практично вдвічі. UKR.NET також є порталом із високим рівнем лояльності – кількість лояльних користувачів UKR.NET у 2,5 рази більша за аудиторію інших українських Інтернет-порталів.
На порталі UKR.NET зібрано оптимальний набір найпопулярніших та найбільш запитуваних багатьма українськими користувачами сервісів: новини, пошта, погода, каталог Інтернет-магазинів, персональний сервіс закладок та ін.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Рівненські міліціонери ...
Наступна новина: Рівнянці зняли вроки на 8 ...