У Рівненських міліціонерів свій call-центр

У Рівненських міліціонерів свій call-центр

12.10.10 19:19 0 2113
У системі органів внутрішніх справ України стартував пілотний проект. В рівненському управлінні МВС запрацював call-центр, презентація якого відбулася 12 жовтня. Жоден дзвінок, скарга, нарікання чи будь-які побажання від громадян на роботу міліціонерів відтепер не залишаться поза увагою.

Завдяки програмним рішенням call-центру, реєструються всі вхідні дзвінки, зберігається інформація (номер телефону, дата дзвінка) від додзвонювача; записуються звернення і прослуховується їх запис безпосередньо керівництвом УМВС.

До того ж, завдяки call-центру, можна проводити дослідження громадської думки шляхом опитування абонентів щодо оцінки ефективності роботи міліції. Із бази Укртелекому були взяті номери домашніх телефонів жителів Рівненщини. Під час розмови тому чи іншому абоненту пропонуватиметься відповісти на запитання або залишити свої побажання.

Тож, працівники міліції звертаються із проханням до громадян: якщо до них пролунає такий дзвінок – не кидати одразу ж слухавку, а відповісти на запитання. Відтак — допомогти у забезпеченні правопорядку, профілактиці та боротьбі зі злочинністю і спільно працювати над тим, аби в нашій країні кількість злочинів була зведена до мінімуму.

За телефоном 67-94-80 можуть висловити свої пропозиції чи невдоволення роботою міліції мешканці Рівненщини.

Про це повідомили у ВЗГ УМВС у Рівненській області.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
4 (голосів: 7)
Попередня новина: На Рівненщині вкрали... ...
Наступна новина: «Проблемних» дітей з ...

КОМЕНТАРІ