У Чернівцях немає  самовільно встановлених  рекламних білбордів

У Чернівцях немає самовільно встановлених рекламних білбордів

08.02.11 16:13 0 2001
У ході інвентаризації зовнішньої реклами, встановленої на території міста, виявлено лише одну самовільно встановлену рекламну конструкцію. Її власнику видано припис про демонтаж рекламного щита або отримання у передбаченому законодавством порядку дозволу на його встановлення.

За даними інвентаризації, станом на 1 січня ц.р. у Чернівцях розміщено 511 рекламних конструкцій типу «білборд», в т.ч. 3 світлодіодні екрани та 11 рекламних конструкцій типу «тривіжен», 357 рекламних конструкцій типу «сітілайт», 45 рекламних касетонів, вказівників та прапорів. Встановлено світлову рекламну конструкцію у вигляді біжучого рядка на вул. Буковинській. Готується місце для встановлення ще одного світлодіодного екрану на розі вулиці Головної та проспекту Незалежності. Кількість зображень соціальної реклами становить 17 % від загальної кількості рекламних площин.

З метою покращання зовнішнього вигляду рекламоносіїв у минулому році МКП «Реклама» замінило 5 рекламних конструкцій. У цьому році заплановано замінити 6 конструкцій. Визначаються місця для встановлення ще трьох тумб, призначених для розміщення оголошень та афіш. Розроблено концепцію встановлення рекламних конструкцій на вулиці Галицький шлях, центральній частині транспортної розв’язки вулиць Галицький шлях, Ю.Гагаріна та Хотинської, на бокових фасадах будинків на вулицях Ю.Гагаріна, П.Сагайдачного, Б.Хмельницького, Шкільній, та Руській. Запроваджено практику висадження декоративних зелених кущів навколо бетонних фундаментів рекламних конструкцій, які встановлені на газонах і виступають над поверхнею землі. Дозвільно-погоджувальна документація на провадження у Чернівцях торгівлі та надання послуг надається за наявності погоджених паспортів інформаційних фасадних вивісок.

Відділи з питань благоустрою та санітарно-екологічного стану районних у місті рад систематично проводять контрольні перевірки виконання суб’єктами господарювання зобов’язань щодо отримання дозволів на розміщення виносної малогабаритної реклами з метою виявлення самовільно встановлених рекламоносіїв. Як наслідок – зросла кількість звернень щодо отримання відповідних документів та збільшились надходження до міського бюджету. Зокрема, за тимчасове користування місцями розташування виносної малогабаритної реклами у 2010 році надійшло понад 77 тис. грн., що складає 155% до попереднього року. Внаслідок проведення претензійної та позовної роботи сума боргу за тимчасове користування місцями розташування зовнішньої реклами зменшилася на 494 тис. грн. Торік відбулося сім судів за позовами щодо погашення заборгованості за тимчасове користування місцями розташування зовнішньої реклами, шість з яких виграно. За тимчасове користування місцями розташування зовнішньої реклами до міського бюджету торік надійшло 2,9 млн.грн., що становить 106% до попереднього року.

Виконавчий комітет міської ради рекомендував відділу з питань дизайну міського середовища управління містобудування та архітектури департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради продовжити роботу із рекламорозповсюджувачами щодо утримання рекламних конструкцій та прилеглої території в належному естетичному вигляді і якісному освітленні, дотримання мовного законодавства. Запропоновано також більш ефективно використовувати фасадну рекламу на торцях будинків у мікрорайонах багатоповерхової забудови.

Про це повідомили у прес-центрі Чернівецької міської ради
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ