Варто зазначити, що у серпні 2011 року керівництвом Львівської залізниці, на виконання заходів з реформування залізничного транспорту на 2010-2015 роки в Рівненській обласній державній адміністрації на розгляд були надані пропозиції щодо можливості створення дирекцій приміських залізничних перевезень у формі спільних підприємств із несенням солідарної відповідальності за організацію, фінансування та безпеку перевезень у приміському сполученні. Пропозиціями передбачено передачу моторвагонних депо до складу даних дирекцій і за рахунок оптимізації маршрутів, більш раціональної експлуатації рухомого складу та основних фондів підприємства, приведення контингенту працюючих до обсягу робіт, формування оптимальної цінової політики на перевезення, забезпечення прибутковості приміських перевезень. Після цього на наступному етапі Дирекції приміських пасажирських перевезень пропонується реорганізувати в Регіональні акціонерні державні товариства з участю Залізниці та Місцевих органів влади.
"Зрозуміло, що залізничну галузь треба реформувати. Проте замість того, щоби комплексно розвивати залізницю та впроваджувати нові технологічні рішення – обмежують курсування приміських пасажирських поїздів і все перекладається на плечі споживачів та місцевих громад. Влада ж хоче передати найбільш ласий шматок державної власності у приватні руки", - зазначив голова постійної комісії з правових питань, гласності, депутатської діяльності та етики, Степан Молчан.
Наразі питання внесено на розгляд сесії Рівненської обласної ради яка відбудеться 23 грудня 2011 року.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Рівненщині селяни ...
Наступна новина: У сільських школах України ...
Театральная афиша Москвы: лучшие спектакли
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав
Як найкраще привітати: ідеї та поради