Львів’яни все частіше звертаються у відділи соціального захисту

Львів’яни все частіше звертаються у відділи соціального захисту

14.11.12 12:08 0 1390
Львів соціальний. З початком опалювального сезону, який у Львові розпочато відповідно до підписаного розпорядження міського голови від 11.10.2012р. № 481, простежується підвищена активність мешканців у зверненнях до відділів соціального захисту. Так, у жовтні поточного року працівниками районних відділів опрацьовано майже 26,9 тис. запитів заявників, що на 53% більше, у порівнянні з цьогорічним вереснем – 17,5 тис. запитів.

— Здебільшого львів’яни звертаються за оформленням соціальних допомог, субсидій, пільг, отримання консультацій фахівця. Як показує практика, в нашій роботі трапляється багато випадків, коли одна сім’я може звертатись одразу ж за кількома видами допомог, звісно, якщо таке право їм передбачено чинним законодавством. Ріст кількості звернень обумовлений незначним рівнем доходів населення та високими витратами на оплату за енергоносії. Попри те, що опалювальний сезон розпочато з середини жовтня, а в листопаді вже матимемо повний місяць в рахунках за опалення, є очікування і подальшого росту активності звернень до кінця поточного року. — Ігор Кобрин, заступник начальника управління соціального захисту Львівської міської ради

— Проведені впродовж останніх років структурні зміни в організації робочого процесу, це і впровадження концепції обслуговування за принципом «єдиних приймалень», запровадження послуг попереднього запису на прийом по телефону та інтернету, розширення графіку прийому мешканців докорінно змінили ситуацію в бік покращення якості надання соціальних послуг, зокрема оперативності обробки запитів громадян та вирішення різного роду соціальних питань. Однак, ми розуміємо, що вдосконалення в роботі має бути й надалі, адже, майбутнє завжди несе нові вимоги, нові стандарти, над якими ми працюватимемо й впроваджуватимемо у робочий процес. — — Наталя Федорович, начальник управління соціального захисту Львівської міської ради

Нагадаємо, що в управлінні соціального захисту діють зручні послуги для мешканців: «запис на прийом по телефону чи інтернету»; «можливість замовлення певних довідок телефоном». Окрім того у відділах діють «гарячі телефонні лінії» соціального захисту для різних консультацій, а також до відома львів’ян «єдині приймальні» працюють за графіком прийому (з понеділка до четверга з 08:00 до 19:00 год) без перерви на обід. Телефони для попереднього запису на прийом у відділ соціального захисту та «гарячих ліній» з питань житлових субсидій:

Галицький відділ:                      тел.:  235-80-83    (вул. Ф. Ліста, 5)

Личаківський відділ:                  тел.: 235-71-62     (вул. Театральна, 10)

Залізничний відділ:                    тел.:  295-82-28    (вул. Виговського, 34)

Франківський відділ:                  тел.: 237-50-81     (вул. Ген. Чупринки, 85)

Шевченківський відділ:             тел.: 252-28-40     (вул. Липинського, 11)

Сихівський відділ:                     тел.:  254-64-80    (просп. Червоної Калини, 66)

Про це повідомили у Львівській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ