ЛКП «Львівавтодор» обслуговуватиме паркувальну зону на вулиці Валовій

ЛКП «Львівавтодор» обслуговуватиме паркувальну зону на вулиці Валовій

14.11.12 12:18 0 1412
Переможцем конкурсу з визначення оператора паркувальної зони на вул. Валовій стало ЛКП «Львівавтодор». Зараз потрібно погодити паспорт парковки з ДАІ.

За словами директора ЛКП «Львівавтодор» Олега Берези, ця паркувальна зона розрахована на 70 паркомісць. Вартість облаштування паркувалльної зони складає орієнтовно 150 тис. грн. Вартість однієї години паркування складатиме 4 грн.

— За умови виділення коштів, паркувальна зона запрацює уже через 2 тижні. — Олег Береза

Як раніше інформував заступник начальника управління транспорту та зв’язку ЛМР Андрій Білоус, при оголошенні тендера щодо визначення оператора паркувальних зон було детально описано додаткові умови до конкурсантів.

— Серед них наявність диспетчерського пункту, наявність відеомоніторингу, кабельного зв’язку з диспетчерським пунктом, встановлення певної кількості велостійок. Описали принцип дії такого майданчику — встановлення в’їзного терміналу, а також виїзного, який би дозволяв оплачувати як купюрами, так і платіжними картками і безконтактними картками. Безконтактні картки будуть абонементськими, їх можна буде купити і мати певний дисконт протягом певного часу. — Андрій Білоус

— У планах створити ще дні платні паркувальні зони – на пл. Міцкевича та пл. Двірцевій. — Олег Береза

Також, за його словами, закуплено обладнання, зокрема боларди, для обмеження заїзду у пішохідну зону.

Нагадаємо, у Львові розробили концепцію впорядкування вуличного паркування в центральній частині міста з паралельним створенням вільних від транспорту пішохідних зон. Мета — повністю вивести вуличне паркування з центральної частини Львова і сприяти найбільш гармонійному використанню громадського простору в інтересах усіх мешканців міста.

Концепція поділяється на три стадії, кожна з яких має свій термін виконання.

Перша стадія передбачає три етапи. На першому етапі створюються платні паркувальні зони з контрольованими в’їзними і виїзними терміналами на межі або поблизу історичного ядра міста з блокуванням доступу транспорту в пішохідну зону.

Зокрема, платні паркувальні зони будуть облаштовані на вул. Валові та на пл. Міцкевича, загальною кількість120 паркомісць.

На другому етапі врегульовується паркування поза цими зонами в межах кільця, окресленого пл. Торгова,вулицями Городоцька, Менцинського, Листопадового Чину, Університетська, Січових Стрільців, Словацького, Стефаника, Дудаєва, Григоровича, Мартовича, Грушевського, Скельна, Костомарова, Шота Руставелі, Франка, Винниченка, Кривоноса, Гонти, пл. Осмомисла.

На другому етапі здійснюється також поширення пішохідних зон на ділянку вулиці Сербська від площі Соборної до вул. Валової, а також на вулицю Ліста.

Для запобігання паркуванню в недозволених місцях застосовуються такі технічні засоби, як стовпці, вази, велостійки, огородження, а на вулицях з пасажирськими маршрутами – виділені смуги для громадського транспорту, захищені високими бордюрами чи іншими профільними формами. Організовується робота евакуаторів у співпраці з Державною автоінспекцією.

На третьому етапі облаштовується закрита платна паркувальна зона в північній частині міського центру в районі площі Теодора. Одночасно створюються дві пішохідні зони: 1) в околицях площ Старий ринок, Вічева та Звенигородська; 2) на схилах Високого замку на ділянці вулиць Смерекова та Пильникарська. Термін виконання – кінець 2013 року.

Друга стадія. Облаштування паркоматами відкритих паркувальних зон з транзитним рухом автотранспорту в наближених до центра дільницях. Домінує принцип: чим ближче до центра міста, тим дорожчим стає автомобіль. Крім того, нерегламентований заїзд транспортного засобу в пішохідну зону, на тротуар або велосипедну доріжку суворо карається штрафами. Термін виконання — 2014-2016 роки.

Третя стадія. Будівництво підземних і багатоповерхових паркінгів і поступова сумірна ліквідація вуличнихпаркувальних зон.

На цьому етапі кожне введення нового паркомісця поза межами вулиці повинно супроводжуватися ліквідацією вуличного паркомісця. Очікується покращення вуличної інфраструктури, розширення пішохідної зони й інтенсивний розвиток веломережі. Термін виконання – 2017-2022 роки.

Розробники концепції переконані, що її реалізація сприятиме покращенню роботи транспортної системи; зростанню туристичної привабливості Львова; конкурентності Львова порівняно з іншими містами; притоку інвестицій в інфраструктуру; підвищенню прибутковості приватного бізнесу в центральній частині міста; екологічній ситуації.

Про це повідомили у Львівській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ