— Львів — місто, яке активно розвивається. Візуалізація тексту — це той медійний світовий тренд, який вже давно є у Львові. Люди, які вміють це робити добре — дуже затребувані. Переможця конкурсу, Анфісу Хлеб, ми вже запросили долучатися до проектів Львівської міської ради. А основна мета проекту — дати львів’янам більше інформації, зробити її доступнішою. — Світлана Крижанівська, координатор конкурсу
На конкурс надійшло 6 інфографік.
— Мені дуже приємно, що мою роботу високо оцінили. Як дизайнер, вражаю – за візуалізацією майбутнє. Так інформацію набагато простіше сприймати. — Анфіса Хлеб
Нагадаємо, усі учасники конкурсу мали змогу пройти навчання у безкоштовній школі візуалізації. Слухачі відвідали тренінги на теми: “Чому візуалізація в медіа сьогодні на 1 місці?”; “Розробки інфографік: практичні поради”; “Як має виглядати успішний інтернет-проект?”; “Фотографія: емоції, рух, динаміка”. Досвідом візуалізації та брендування поділилися такі відомі компанії як ТРК “Люкс”, МТС, Eleks. Довідка
Організатор: управління інформаційної політики та зовнішніх відносин ЛМР.
Мобільний партнер проекту: компанія МТС. Інформаційний партнер: журнал LvivToday. Усі інфографіки конкурсантів можна переглянути на сторінці ФБ (Львівська міська рада)
Про це повідомили у Львівській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: 45 львівських сімей мають ...
Наступна новина: Сьогодні у Львові ...