За її словами, за вказаний період в групу оперативного реагування «15-80» надійшло 1044 телефонних звернення, із них 192 дзвінки – інформаційного характеру, що стосувались життєдіяльності міста (надання інформацій, консультацій щодо діяльності виконавчих органів міської ради, порядку надання послуг та необхідних документів для їх отримання, місця подання документів тощо), за аналогічний період минулого року – 1132 звернення).
З настанням осінньо-зимового періоду численні скарги надходять від лучан про неякісне надання послуг ПАТ «Волиньобленерго» - відключення електропостачання, перепади та неодноразові перемикання електропостачання, внаслідок чого виходить із ладу побутова техніка, а оплату вимушують здійснювати регулярно.
Зокрема найбільша кількість звернень за звітний період – 262 - 26 відсотків (в порівнянні з аналогічним періодом 2011 року – 38 звернень), було викликано через перебої і відсутність електропостачання в житлових будинках та квартирах.
Зокрема, 12 листопада через аварійне вимкнення лінії електропередач без електропостачання залишились мешканці будинків на просп. Соборності та вул. Ветеранів (протягом доби відключення відбувалось 4 рази).
13 листопада внаслідок пошкодження лінії електропередач без електропостачання лишились мешканці будинків на вул. Бенделіані; Шота Руставелі; Прасолів; Дружби Народів.
17 листопада у зв’язку з пошкодженням на лінії 10 кВт двічі без електропостачання залишились мешканці будинків на вул. Кравчука; Конякіна; Федорова; Гордіюк; В.-Інтернаціоналістів; просп. Соборності.
20 листопада протягом 3 годин внаслідок аварійного вимкнення першої секції на підстанції «Луцьк-103» сталось відключення електропостачання району вул. Кравчука; В.-Інтернаціоналістів; Заньковецької; Героїв УПА; Стрілецької; Г.-Артемовського; Арцеулова та просп. Соборності.
24 листопада через пошкодження кабельної лінії 10 кВт від ТП-395 до ТП-364 надходили скарги на неодноразові відключення електроенергії у вечірні години з вул. Кравчука; Конякіна; Зацепи; Федорова; просп. Молоді.
Поряд з цим, лишаються на контролі звернення від мешканців будинку на вул. Московській, 22-26, про невивезене гілля та стовбури та про виконання благоустрою території після проведення ремонту кабельної лінії працівниками ПАТ «Волиньобленерго» на вул. Огієнка кут Саперів.
72 звернення стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». За зазначений період працівниками підприємства було ліквідовано 15 поривів на мережах холодного водопостачання на вулицях Гордіюк, 31; Самчука, 17; Львівська кут Трутовського; Арцеулова, 3; Кравчука, 11; 11а; Загородня, 4-6.
Щодо заторів на зовнішніх каналізаційних мережах поступило 12 повідомлень з вул. Винниченка, 29; Чорновола, 2б; 2в; Кравчука, 11; 11а; Г.-Артемовського, 23; Кривий Вал, 14, Кравчука, 40 та просп. Соборності, 8; 37б; 42. 1 скарга надійшла з вул. Соснова, 8 щодо провалля на водопровідній мережі та 2 скарги про провалля на каналізаційній мережі на вул. Липинського, 1/6 під.; просп. Соборності, 37б, ці звернення лишаються на контролі.
Варто зазначити, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року значно зменшилась кількість дзвінків, що стосувалися роботи ДКП «Луцьктепло». Так 202 звернення (20 відсотків) (за аналогічний період 2011 року – 632 звернення) було скеровано на виконання ДКП «Луцьктепло».
14 листопада внаслідок проведення робіт по заміні труби на мережі по вул. Ветеранів, 1;3;5;7;9;13;15 було відключено гаряче водопостачання до цих будинків. 17 листопада через аварійне відключення лінії 10 кВт. та відсутність напруги було зупинено котельню по вул. Конякіна, 24 та дахові котельні по вул. Кравчука, 11б; Федорова, 4в.
9 повідомлень стосувались зупинки бойлерних через проведення аварійно-ремонтних робіт на вул. Ветеранів, 17; Писаревського, 4; 22; просп. Молоді, 5; 13; Соборності, 16; 24.
121 скарга надійшла про низькі параметри опалення в квартирах, по окремо взятих стояках, з такими проблемами звертались мешканці будинків з вул. Січова, 1/100; 3/2; 43; 60; Світла, 3/72; Московська, 5в/58; С.Ковалевської, 27/16; Конякіна, 33/121; Кравчука, 22/124; 4/4; 40/46; 47; просп. Відродження, 6/14; 9/93; 30/18; Волі, 8/54. На цей час проводяться налагоджувальні роботи системи теплопостачання.
49 телефонних дзвінків стосувались неналежної температури подачі гарячої води, а саме з буд. по вул. Конякіна, 7/30; Федорова, 4/97; Ветеранів, 1/102; 3/2; К.-Карого, 11/8; Чорновола, 2б/9; Наливайка, 1/19; просп. Грушевського, 33/18; Відродження, 55/116.
39 мешканців звернулись з проханням відновлення зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій на вул. Кравчука, 5-7; 32; Чорновола, 2в; Нахімова, 26; Мендєлєєва, 2; Дружби Народів, 5; Ставки, 2; Гайдамацька, 6; Гордіюк, 31; Ольжича, 3, просп. Соборності, 30, питання на контролі.
За звітний період 18 повідомлень було скеровано до надавача послуг ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» щодо несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів та неприбирання біля контейнерів після вивезення сміття. Такі нарікання надійшли від мешканців вул. Кравчука, 15а; Я.Купала, 15; Мендєлєєва, 1; просп. Відродження, 55; Перемоги, 16 (ЗОШ №5).
Щодо відкритих колодязів зливової каналізації та відсутності решіток надійшло 8 повідомлень з вул. Львівської, 37; Баранова кут Потебні; Баранова кут Бабушкіна; Станіславського, 38-42, просп. Волі, 8; звернення лишаються на контролі.
17 звернень було викликано через збої в роботі ліфтів, дзвінки надходили від мешканців будинків, що на вул. Привокзальній, 15/2 під.; Бенделіані, 5/2 під.; Коновальця, 1б/2 під.; Дружби народів, 9; просп. Відродження, 14а/3під. Соборності, 38/4 під. На контролі лишається звернення від мешканців будинку з вул. Кравчука, 9/2 під. (необхідна заміна двигуна).
Актуальним залишається питання безпритульних собак, з цього приводу поступило 8 повідомлень (вул. Ветеранів, 1а; 3; 5; Карбишева, 2; Мамсурова, 7а; Ковельська, 50-52; просп. Перемоги, 16 (ЗОШ №5).
Частина звернень за звітний період, а саме 123 звернення стосувалась діяльності Департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста, з них 10 звернень щодо проведення асфальтування доріг та прибудинкових територій, зокрема телефонували з вул. Кравчука, 5; 26; 26 а; 28; Львівська, 61-63; С. Ковалевської, 23 а; Гончарівка, 1; К.-Карого, 1 та просп. Грушевського, 9-11.
Мешканці будинку на просп. Грушевського, 29 кут Привокзальна просять провести благоустрій території після розширення дороги, вивезти будівельне сміття, яке лежить під парканом ДНЗ № 29.
Мешканці з вул. Безіменна та Салтикова-Щедріна неодноразово повідомляють про витік технічної води з картонно-рубероїдного заводу, внаслідок чого затоплюється територія біля ЗОШ № 12 (вул. С.Щедріна, 1).
Варто відзначити, що на виконання попередніх доручень було встановлено лавку та урни на зупинці громадського транспорту біля ЗОШ № 2 (вул. Львівська, 28), виконано ремонт покрівлі на вул. Лесі Українки, 30/15, відновлено водопостачання будинку на вул. Лесі Українки, 50.
19 звернень стосувались руху пасажирського транспорту, скаржились на великий інтервал руху маршрутних автобусів, відсутність рейсів, неналежне спілкування водіїв; перевищення швидкості маршрутних таксі особливо вранці (маршрути № 3; 10; 12; 15; 24; 28; 31; 47), звернення передані на реагування в управління транспорту та зв’язку.
Неодноразові скарги надходять на проведення будівельних робіт вранці та у вечірні години, у вихідні дні на вул. Сухомлинського, 2; Загородня, 2; просп. Соборності, 14а.
Працівниками КП «Луцькреклама» за звітний період демонтовано 17 об’єктів зовнішньої реклами, складено 10 актів та 14 вимог про порушення порядку розміщення зовнішньої реклами, направлено подання до інспекції з питань захисту прав споживачів.
Підсумовуючи доповідь, Микола Романюк зазначив, що не зважаючи на аварійні ситуації, за звітний період було надто багато відключень електроенергії.
Акцентував увагу міський голова й на відкритих решітках та люках у місті, звернувся до міліції навести лад у цьому питанні, адже є загроза, що можуть провалитися люди, або ж автомобілі створити аварійну ситуацію.
Також мова йшла про прибирання міста. За словами Миколи Романюка, «підприємці облаштували сквер на Львівській, а прибирати нікому. Трава виросла вже вища за світильники». Тож у грудні, як було заплановано раніше, буде проведений аналіз виконання усіх звернень та заслуханий на оперативній нараді.
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Директор Луцького міського ...
Наступна новина: Луцьк: Відбувся ...