— У грудні ми хочемо створити комісію, залучити громадські організації, щоб провести перевірку кожного підприємства на предмет виконання умов договорів. Один з основних пунктів – це наявність великих низькопідлогових автобусів, друге – це наявність навігації, доступ управління транспорту до моніторингу роботи перевізників. Ми будемо цю інформацію подавати для людей публічно, бо громада Львова вирішує, чи потрібні їй ті чи інші транспортні оператори. — Андрій Білоус, заступник начальника управління транспорту та зв’язку
Як уточнили в управлінні транспорту та зв’язку, до складу комісії буде включено представників департаменту житлового господарства та інфраструктури, представників ДАІ, Укртрансінспекції та громадських організацій.
— Перевіряти плануємо кількість, тип рухомого складу, роботу безпосередньо на маршрутах, обслуговування на підприємстві, форму водіїв, функціонування навігації, дотримання розкладів руху, кількість порушень, кількість скарг, кількість низькопідлогових автобусів, санітарний стан автобусів та інші речі, які є необхідними для нормального надання послуг з перевезення мешканцям. — Андрій Білоус, заступник начальника управління транспорту та зв’язку
Про це повідомили у Львівській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Львів: У Личаківському ...
Наступна новина: Львів: В Центрі обліку та ...