«Коли ми проводили конкурс на право надання послуг з обслуговування ліфтового господарства в місті, ми ставили певні вимоги до його учасників. Однією з вимог було створення такого центру. Плануємо протягом року більшість ліфтів підключити до диспетчерського центру. Ця система забезпечує безпеку людей та покращує якість надання послуги», - зазначив Сергій Надал.
За словами заступника директора з виробництва фірми «Максима» Володимира Кришталовського, основними функціями системи являється дистанційний збір інформації про стан технологічних об’єктів ліфтового господарства в режимі реального часу та передача її на диспетчерський центр для архівування і візуалізації подій, забезпечення екстреного каналу голосового зв’язку між диспетчером кабіни ліфта.
Працює система за допомогою каналів зв’язку – GPRS, що дає можливість оперативно ліквідовувати ситуації із зупинками ліфтів.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Тернополі встановлять ...
Наступна новина: Чернівці: Помер Володимир ...
Кінець епохи "спрощенців": гайд з переходу ФОП на ...
Стили одежды для девочек и мальчиков
Заправка лазерных картриджей в Киеве в СЦ и риски самостоятельной
Служба «Здорова родина»: транспортування хворих Київ
Святкові стрічки: як додати магії вашому декору
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов