В Чернігові доповіли про роботу комунального підприємства „Деснянське”

В Чернігові доповіли про роботу комунального підприємства „Деснянське”

06.12.12 15:44 0 1413
Про роботу комунального підприємства „Деснянське” Чернігівської міської ради розповів на розширеній нараді його керівник Ігор Шаповалов.

КП «Деснянське» здійснює господарську діяльність у галузі житлово-комунального господарства і виконує роботи й послуги, пов’язані з обслуговуванням, поточним і капітальним ремонтом житлового і нежитлового фонду.

Послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій надаються мешканцям 583 будинків загальною площею 1 млн. 667,7 тис.м2. Житловий фонд дуже різноманітний, від одноповерхових будинків до сучасних багатоповерхівок.

Основні економічні показники роботи підприємства

За 9 місяців 2012 року КП «Деснянське» міської ради надало послуг і виконало робіт на загальну суму 14,6 тис.грн без ПДВ, в тому числі житлові послуги на суму 14 тис.грн. по 12 видам, що входять до складу тарифу; інші послуги підприємствам і населенню – 416 тис.грн. (послуги аварійно-транспортної служби, інформаційне обслуговування організацій та населення, відшкодування за спільне використання електричних мереж, диспетчерське обслуговування ліфтів, ін.). В порівнянні з відповідним періодом 2011 року обсяг наданих послуг збільшився на 150 тис.грн. Проте фінансовий результат згідно бухгалтерської звітності - збиток 361 тис.грн.

Середньомісячна чисельність персоналу за 9 місяців 2012 року становила 351 чоловік. Середньомісячна зарплата по підприємству - 2 016 грн. Станом на 1 жовтня 2012 року дебіторська заборгованість перед підприємством становила майже 5 млн.грн, в тому числі заборгованість населення за послуги – 3,9 млн.грн; заборгованість бюджету з фінансування субсидій та пільг – 930 тис.грн.

Кредиторська заборгованість склала 1,7 млн.грн, в тому числі за товари, роботи, послуги – понад 1 млн.грн. Дебіторська заборгованість майже в 3 рази випереджає поточні зобов’язання підприємства.

За 9 місяців поточного року підприємство сплатило єдиний соціальний внесок – 2,5 млн.грн; загальнодержавні податки та збори – 2,7 млн.грн.

Заборгованості з виплат заробітної плати та перед бюджетом підприємство не має.

Ремонт, технічне обслуговування та утримання житлового фонду

З районного бюджету за 9 місяців поточного року профінансовано виконання капітального ремонту житлового фонду в обсязі 475,9 тис.грн. При цьому були виконані роботи з ремонту і утеплення квартир, ремонту ліфтів, балконів, покрівель та інші. Крім того, з міського бюджету були виділені кошти та виконані роботи з капітального ремонту ліфтів із терміном експлуатації понад 25 років на суму 158,3 тис.грн., а також були встановлені лічильники індивідуального обліку електроенергії в комунальній квартирі №67 по вул. Волковича, 3 на суму 4,7 тис.грн.

Виконання поточного ремонту склало 2526,4 тис.грн. Відремонтовано 96 під’їздів, виконаний поточний ремонт 17,6 тис.м2 покрівель, близько 1тис. м стиків, відремонтовано 5,7тис.м2 фасадів та цоколів будинків.

За рахунок місцевого бюджету знесено 43 аварійних дерева та проведено формування 18 крон на суму 99 тис.грн.

На прибудинкових територіях житлових будинків підприємства розташовано 83 дитячих та 7 спортивних майданчиків, які знаходяться в комунальній власності міської ради, а також у 50 дворах встановлено дитяче і в 5 – спортивне обладнання. Все обладнання було належним чином відремонтовано та пофарбовано, витрати склали 31,7тис.грн., також на 20,2 тис.грн. відремонтовано дворове обладнання. Крім того, за рахунок коштів місцевого бюджету були встановлені 5 нових дитячих майданчиків по пр.-ту Перемоги, 166, вул. П’ятницька, 70, 80, вул. Волковича, 12, вул. Молодчого, 8 на загальну суму 107 тис.грн.

Виконувалось технічне обслуговування внутрішньобудинкових інженерних систем та обладнання. Витрати по обслуговуванню систем теплопостачання склали 1039 тис.грн., ліфтів – 841,7 тис.грн.

У відповідності до графіків проведені огляди ДВК, оголовків труб, печей.

На вивезення та знешкодження 68,9 тис.м3 твердих побутових відходів від населення підприємством витрачено 907 тис.грн. Крім того, власними силами підприємства вивезено з прибудинкової території 4380 м3 сміття та великогабаритних відходів.

Двірники ЖРЕД прибирають 513,4 тис.м2 прибудинкових територій та 180,5 тис.м2 сходових клітин.

В повному обсязі були виконані заходи з підготовки житлового фонду до роботи в зимовий період, при цьому вартість робіт склала 435,1 тис.грн. Підготовлена спецтехніка, обладнання та інвентар, заготовлено 290 т піску, 35 т піщано-сольової суміші та 5 т солі. Для запобігання аварійних ситуацій в кожній ЖРЕД сформовані аварійно-відновлювальні бригади та створений запас матеріалів, необхідний для відновлювальних робіт.

На даний час врегульовується питання стосовно опалення квартир житлового будинку №52 по вул.Генерала Фікселя, де на сьогоднішній день встановлені прилади індивідуального опалення в 47 квартирах. В 13 квартирах продовжуються роботи з установлення котлів, а також виконуються роботи з облаштування додаткового зовнішнього газопроводу. Освоєно 450 тис.грн. За словами І. Шаповалова, для повного завершення робіт необхідне додаткове фінансування в розмірі 200 тис.грн.

Значну увагу комунальники приділяють питанню енергозбереження, виконано скління вікон, закриття продухів. Окрім постійних заходів (встановлення ламп малої потужності, енергозберігаючих ламп, відключень у підвалах від ліній освітлення приміщень індивідуального користування та ін.) в житлових будинках, які не приєднані до диспетчерських пультів керування освітленням, були встановлені прилади автоматичного включення освітлення сходових клітин у залежності від зовнішнього освітлення. Зокрема, в житлових будинках по вул. Київська, 2, вул. П’ятницька, 53, 72, 68 після встановлення зазначених приладів економія за 9 місяців 2012 року в порівнянні з відповідним періодом 2011року склала 6,5тис.кВт на суму 2,4 тис.грн. Також на власних базах за рахунок встановлення енергозберігаючих ламп економія склала 2,5тис.кВт на суму 2,8тис.грн.

І. Шаповалов зазначив, що хоча тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій не передбачав з 1 квітня 2012 року витрат на поточний ремонт, завдяки позиції депутатського корпусу та виконкому міської ради підприємству були виділені на це кошти з місцевого бюджету, що надало можливість виконати значні обсяги робіт з поточного ремонту будинків та підготувати житловий фонд до зими в повному обсязі.

Аварійно-транспортне обслуговування

Аварійно-транспортна служба підприємства працює в цілодобовому режимі. За 9 місяців було усунуто 3148 аварійних ситуацій, в тому числі: в системах водопостачання – 245, водовідведення – 1976, електропостачання – 927. Служба постійно підтримує зв’язок з підрозділами МНС та з загальноміським інформаційно-диспетчерським центром управління житлово-комунального господарства.

В складі АТС також знаходиться транспортна ланка. Станом на 1 жовтня 2012 року для роботи в зимових умовах було підготовлено 4 одиниці снігоприбиральної техніки, дві одиниці з металевими відвалами, підготовлений навісний агрегат для розкидання піщано-сольової суміші, утеплені гаражні бокси.

Охорона праці

Підприємством проводиться робота щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та протипожежної безпеки. Так, за 9 місяців поточного року виконаний ремонт побутових приміщень, майстерень, кабінетів, проведено медогляд працівників на суму 42,2 тис.грн. Видане безкоштовне спецхарчування, спецодяг, засоби індивідуального захисту. Придбаний протипожежний інвентар та засоби пожежогасіння на 5,5 тис.грн. З відповідальними особами та працівниками, які виконують роботи підвищеної небезпеки, у ліцензованих учбових закладах проведено навчання та перевірку знань, на це витрачено 13,4 тис.грн.

Розрахунки зі споживачами та робота паспортної служби

Щомісяця розрахунковим центром підприємства обробляється близько 29 тисяч особових рахунків. Станом на 1 жовтня 2012 року заборгованість населення за спожиті послуги з утримання будинків і прибудинкових територій склала 3,9 млн.грн., в тому числі більше 3-х років – 345,6 тис.грн. Заборгованість населення збільшилась на 222,7тис.грн.

За звітний період було оформлено і передано до суду на неплатників за спожиті послуги 65 судових наказів на суму 101,9 тис.грн., укладено з населенням 63 договори на реструктуризацію заборгованості по оплаті за житло. Щомісяця надавались боржникам досудові попередження про необхідність погашення заборгованості, їх було вручено 2,3 тисяч. Середній відсоток оплати населенням за спожиті послуги склав 98,5%.

В паспортній службі підприємства зареєстровано понад 63,1 тис. мешканців. Було зареєстровано та знято з реєстрації 2764 чоловік, видано біля 39 тисяч довідок про склад сім’ї, в тому числі лише для переукладання договорів з тепло-, водо-, газопостачальними підприємствами - 27760 довідок. Оформлювались документи для видачі паспортів та переоформлювались особові рахунки.

Про житло турбота спільна

На переконання керівника КП «Деснянське», утримання житла має бути спільною турботою як надавача послуг, так і самих мешканців. В теперішній час у підпорядкованому житловому фонді діють понад 330 домових комітетів. Вони долучаються до роботи з облаштування дитячих майданчиків та квітників біля будинків, до підготовки житла до зими. Діяльність домових комітетів по вул. Серьожнікова, 3, вул. Кошового, 24, пр.Перемоги, 153, вул. Боженка, 100 є гарним прикладом, де мешканці активно співпрацюють з комунальним підприємством. Їхня робота дійсно спрямована на забезпечення збереження житлового фонду та створення сприятливого середовища для проживання.

Зробити споживачів комунальних послуг своїми однодумцями – одне з головних завдань комунальників, адже нікому не хочеться жити в будинку, де протікає покрівля, брудний та невідремонтований під’їзд, захаращена прибудинкова територія. Громадянин повинен мати якісну, своєчасну послугу за адекватну, прозоро сформовану ціну.

І. Шаповалов наголосив, що на підприємстві працює досвідчений колектив, завдяки праці якого в звітний період своєчасно надавались послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, і який готовий і в подальшому надавати територіальній громаді послуги якісно та в повному обсязі.

Про це повідомили у відділі зв’язків з громадськістю Чернігівської міської ради
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: В Чернівцях нагородили ...
Наступна новина: Чернівці: У шпиталі ...

КОМЕНТАРІ