Як повідомили у відділі промоції міста управління інформаційної політики та зовнішніх відносин, програма соціальної реклами на 2013 рік дасть змогу визначати тривалість проведення рекламних кампаній соціальних програм у наступному році, кількість задіяних носіїв зовнішньої реклами та їх тип (сіті-лайти розміром 1,2 м х 1,8 м або білборди розміром 6 м х 3 м). При цьому враховуватиметься вартість проведення соціальних кампаній. Також в міському управлінні інформаційної політики та зовнішніх відносин погоджуватимуть дизайн макетів і визначатимуть їх відповідність визначенню соціальної реклами.
— Метою прийняття цього рішення є ефективне інформування населення засобами соціальної реклами про соціально та культурно значимі заходи, ініційовані чи підтримані Львівською міською радою, соціальні кампанії, популяризація здорового способу життя, патріотичного та духовного виховання дітей і молоді. — Галина Малець, в.о. начальника управління інформаційної політики та зовнішніх відносин
Довідка
Порядок підготовки та розміщення соціальної реклами затверджено рішенням виконавчого комітету ЛМР від 29.12.2008 № 1471 «Про внесення змін до Положення про порядок підготовки та розміщення реклами соціальних програм у м. Львові, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 18.02.2008 № 72».
Для погодження розміщення соціальної реклами лист з описом програми та макет соціальної реклами подається в управління інформаційної політики та зовнішніх відносин департаменту «Адміністрація міського голови» ЛМР.
Проект макету реклами надсилається електронною поштою на адресу promo@city-adm.lviv.ua. Довідки за тел.: 297-57-70.
Про це повідомили у Львівській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Луцьку прес-тур на ...
Наступна новина: Роботу Житомирського ...