Житомирщина: В усіх містах обласного значення та районних центрах області будуть утворені центри надання адміністративних послуг

Житомирщина: В усіх містах обласного значення та районних центрах області будуть утворені центри надання адміністративних послуг

25.12.12 08:11 0 1242
За повідомленням головного управління економіки облдержадміністрації, Верховною Радою України прийнято Закон України «Про адміністративні послуги», який набрав чинності з 7 жовтня 2012 року.

Прийнятий Закон дає змогу змінити ідеологію відносин між владою та громадянином.

Основними перевагами Закону є:

– чітке визначення терміну «адміністративна послуга»;

– утворення центрів надання адміністративних послуг з метою створення зручних та доступних умов спілкування громадян з владою;

– встановлення виключно законами переліку адміністративних послуг, вимог до їх надання; переліку та вимог до документів, необхідних для отримання адміністративної послуги; платності або безоплатності; граничного строку надання адміністративної послуги; переліку підстав для відмови у наданні адміністративної послуги;

– введення поняття «адміністративний збір» як єдиної плати за адміністративну послугу (на заміну «державного мита», реєстраційних зборів, ліцензійних зборів тощо);

– норма щодо зарахування плати за надання адміністративної послуги до Державного або відповідного місцевого бюджету;

– заборона надання інших платних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг (ксерокопіювання, консультування тощо), крім адміністративних;

– заборона делегувати суб’єктам господарювання повноважень з надання адміністративних послуг;

– законодавча заборона вимагати документи та інформацію, якою вже володіють суб’єкти надання адміністративних послуг, або яку вони можуть отримати самостійно;

– можливість подання документів та надання адміністративних послуг в електронній формі.

Відповідно до прийнятого Закону центри надання адміністративних послуг мають бути утворені в усіх містах обласного значення та районних центрах області до кінця 2013 року.

Діяльність таких центрів передбачає:

– орієнтацію на потреби споживача;

– запровадження принципу «єдиного офісу» (максимум послуг в одному місці);

– запровадження принципу «єдиного вікна»: тобто погодження та висновки здійснюються без залучення особи;

– скорочення тривалості надання послуг;

– максимальну кількість прийомних годин, у тому числі робота з подовженим графіком у будній день, без обідньої перерви та у суботу;

– доступність інформації у різних джерелах;

– комфортні умови очікування та заповнення документів.

Дорученням Президента України щодо невідкладних заходів для забезпечення прав громадян під час отримання адміністративних послуг передбачено включення до переліку адміністративних послуг, які надаватимуть центри надання адміністративних послуг, послуги регіональних представництв Державної міграційної служби України, Державного агентства земельних ресурсів України, Державної архітектурно-будівельної інспекції України, Державної реєстраційної служби України, Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України, Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України, інших адміністративних послуг.

Також передбачається надання центрами послуг, які належать до компетенції органів місцевого самоврядування, зокрема:

- з реєстрації суб’єктів господарювання та інших послуг для них;

- у сфері нерухомості, будівництва та благоустрою;

- у справах дітей;

- житловій та соціальній сферах;

- у сфері земельних відносин.

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Прикарпатці вшановують ...

КОМЕНТАРІ