Лучани стали частіше звертатися на службу оперативного реагування «15-80»

Лучани стали частіше звертатися на службу оперативного реагування «15-80»

26.12.12 11:30 0 1369
На останній у цьому році оперативній нараді начальник відділу звернень громадян Лариса Карп’як поінформувала про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 1 січня по 23 грудня 2012 року.

За її словами, протягом звітного періоду надійшло 22873 телефонних звернення, за відповідний період минулого року – 17696 звернень. На її думку, збільшення кількості звернень пояснюється в першу чергу тим, що лучани переконалися в дієвості цієї служби щодо оперативного вирішення їх проблем.

25 відсотків із загальної чисельності (5691) - це звернення щодо надання інформації, консультації тощо.

Найбільша кількість звернень 4584 дзвінків (20 відсотків) стосувалися діяльності ДКП «Луцьктепло» (за минулий рік - 5680), зокрема 2503 скарги надійшло на відсутність та неналежні параметри подачі гарячого водопостачання, 1968 звернень стосовно неякісного теплопостачання. Працівниками підприємства було ліквідовано 260 витоків на тепломережах. 36 повідомлень надійшло щодо проведення благоустрою після ремонтних робіт.

Лариса Карп’як зазначила, що в той же час хотілося б звернути увагу керівництва ДКП «Луцьктепло» на оперативність вирішення питань щодо налагодження теплопостачання в квартирах у вихідні дні.

19,6 відсотків звернень (4490 звернень) стосувалися життєдіяльності нашого міста, проведення ремонтних робіт, благоустрою прибудинкових територій, якості комунальних послуг та, відповідно, були скеровані на виконання в департамент житлово-комунального господарства (853 повідомлень) та ЖКП міста.

За її словами, найбільше мешканці міста нарікали на неналежне надання послуг з електропостачання, прибирання сходових кліток та допоміжних приміщень, затоплення приміщень, роботи ліфтів, вивозу сміття, благоустрою прибудинкових територій, гарячого та холодного водопостачання, теплопостачання тощо.

Станом на 24 грудня 2012 року виконані всі звернення поточного характеру, а роботи, що потребують виділення додаткових коштів на проведення ремонту покрівель, прибудинкових територій включені в план 2013 року.

На рівні минулого року залишилась кількість звернень з питань холодного водопостачання - 1551 звернення (або 6,8 відсотків), за минулий рік – 1565. Всі ці звернення було скеровано до надавача послуг КП «Луцькводоканал», з них: відносно холодного водопостачання надійшло 1129 звернень.

Лариса Карп’як зазначила, що викликає занепокоєння і збільшення кількості телефонних звернень - 1981, проти 1398 у 2011 році щодо електропостачання житлових будинків та квартир. Всі ці звернення було передано на реагування до Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго», в більшості вони були зумовлені відсутністю електропостачання в житлових будинках із-за аварійних робіт на трансформаторних підстанціях та лініях електропередач в мікрорайонах міста.

Щодо зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 725 телефонних дзвінків.

Внаслідок погодних умов відбулося і збільшення кількості звернень – 1229 (протягом 2011 року - 813), що стосувались діяльності ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс», з них 629 - це прохання про розчищення доріг, прибудинкових територій та тротуарів від снігу, 390 дзвінків - щодо несвоєчасного вивезення твердих побутових відходів та засмічення біля контейнерів, ще 210 звернень стосувались прочищення колодязів зливової каналізації та відсутності решіток на дорогах. Однак, подекуди, неможливо було провести очищення доріг від снігу через припарковані, в супереч правилам, на проїжджій частині автомобілі.

Одночасно, зауважила вона, хотілося б звернути увагу керівництва ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» на відсутність диспетчера на підприємстві у нічні години, що створює незручності в роботі, особливо під час складних погодних умов.

Лариса Карп’як відзначила зменшення кількості звернень, що були викликані перебоями в роботі ліфтів - 405 дзвінків проти 520 у минулому році. Нині на капітальний ремонт зупинено ліфти в будинках на вулицях: Січовій, 3а/1; Ветеранів, 1/2; бульварі Дружби Народів, 15/1-7.

527 звернень стосувались руху пасажирського транспорту (проти 235 у 2011 році), нарікали лучани на великий інтервал руху маршрутних автобусів та тролейбусів, відсутність рейсів, неналежне спілкування водіїв та відмову перевозити пасажирів пільгових категорій (скарги надходили на маршрути № 3; 9; 12;17; 17а; 18; 22; 23; 24; 26; 30; 31; 32; 47).

Щодо безпритульних собак надійшло 465 скарг.

За її словами, останнім часом почастішали скарги лучан на відсутність відеосигналу кабельного телебачення ТРК «Аверс» (ТМ «Воля»), особливо у вихідні дні, отримати якусь інформацію немає можливості, так як чергові телефони цього підприємства не відповідають.

Також Лариса Карп’як подякувала всім керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств міста за оперативне реагування на всі телефонні звернення лучан, що надходили від фахівців групи оперативного реагування «15-80».

Міський голова Микола Романюк зазначив, що лучани стали частіше звертатися на службу оперативного реагування «15-80». Він зауважив, що окремі прохання не можуть бути виконані оперативно в силу певних причин. Зокрема, це ті звернення, які стосуються капітального ремонту прибудинкових територій, дахів будинків тощо. Однак, зауважив він, якщо у людей протікає дах і на його ремонт не потрібно значних коштів, то це необхідно зробити у стислі строки.

Також Микола Романюк звернувся до керівників ДКП «Луцьктепло» та КП «Луцькводоканал», аби після завершення аварійно-відновлювальних чи планових ремонтних робіт на мережах був проведений благоустрій території. За його словами, люди скаржаться, що після виконання таких робіт працівники лише закидають яму і все.

Міський голова закликав керівників установ, підприємств та організацій звернути увагу на роботу зі зверненнями громадян, проаналізувати цьогорічні результати та зробити відповідні висновки.

Микола Романюк також зауважив, що у 2013 році в міста не буде коштів на зведення хоча б одного серйозного об’єкта, адже місто має повернути 34,5 млн грн. кредитних зобов’язань. За його словами, наступний рік буде складним. Він зауважив, що надія є лише на кошти з державного бюджету або інвесторів. Микола Романюк висловив сподівання, що у 2014 році ситуація буде кращою.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Луцьк: В управлінні ...
Наступна новина: Луцьк: Обговорено актуальні ...

КОМЕНТАРІ