— Деякі туристичні фірми міста відзначили збільшення у 2 рази кількості туристів, у порівнянні із звичайним грудневим вікендом. Одним із найсуттєвіших результатів акції є те, що вона сприяє консолідації представників туристичного бізнесу між собою. Всі заклади, які долучились, розміщували на своїх сайтах інформацію про акційні пропозиції інших учасників (до прикладу, ресторани про готелі, заклади дозвілля і навпаки). — Ольга Качмар, координатор акції від управління туризму Львівської міської ради
Також вона додала: «Для туроператорів, як і торік, ключовим результатом є те що вони отримали можливість апробувати нові туристичні маршрути з тим, щоб в майбутньому проводити їх регулярно. Деякі туроператори цьогоріч взагалі проводили екскурсії не за півціни, а безкоштовно».
Родзинкою цьогорічної акції стало те, що до неї долучилась авіакомпанія, що дозволило гостям з різних куточків України швидко і недорого прилетіти на «Вихідні за півціни» до Львова.
Зазначимо, серед учасників акції — 75% — туристи з України (Києва, Харкова, Одеси, Сімферополя, Донецька, Дніпропетровська) та 25% — іноземні туристи (Франції, Польщі, Німеччини, Австрії, Росії, Білорусі, Чехії).
Варто додати, цими вихідними в Центри туристичної інформації звернулося 149 туристів, з них з України – 96, з-за кордону – 53 осіб. Тоді, як минулого року, в такі ж вихідні звернулося 62 туристи.
Наступного року така акція відбудеться 21-22 грудня.
— Це буде п’ята, ювілейна, і вона, сподіваємось, буде ще більш успішною. — Ольга Качмар, координатор акції від управління туризму Львівської міської ради
Про це повідомили у Львівській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Чудо-поїзд у Львові ...
Наступна новина: Галузь культури Житомирщини ...