Прийнято бюджет міста Тернополя на 2013 рік

Прийнято бюджет міста Тернополя на 2013 рік

28.12.12 13:03 0 1400
27 грудня на черговій сесії міськради депутатський корпус одноголосно прийняв бюджет міста Тернополя на 2013 рік. Згідно головного фінансового документу прогнозований обсяг доходів міського бюджету на 2013 рік становить 812, 6 млн. грн. в той час, як у 2012 році він становив 765, 5 млн. грн. За словами заступника міського голови Вікторії Остапчук, цьогорічній бюджет є бюджетом споживання, тому доведеться проводити заходи щодо раціонального та економного використання наявних коштів. Бюджет повністю відповідає економічній ситуації в Україні, умовам фінансової кризи.

«Незважаючи на складність формування бюджету, ми зберегли його соціальну спрямованість. Передбачено кошти на матеріальну допомогу соціально-незахищеним категоріям громадян, оздоровлення дітей з малозабезпечених сімей. За рахунок власних коштів міського бюджету виділено кошти на відшкодування пільг по оплаті за житлово-комунальні послуги репресованих і реабілітованих, воїнам ОУН-УПА. На доплату до пенсій воїнам ОУН-УПА передбачено 175,0 тис. грн. На утримання житлово-комунального господарства виділено 70, 3 млн. грн., проти 61,1 млн. 2012 року. Проте декілька років поспіль не виділяється жодної гривні з державного бюджету на проведення ремонтів у закладах освіти, культури, охорони здоров’я та спорту. Тому у 2013 році на проведення даних робіт ми будимо виділяти кошти з міського бюджету за рахунок власних надходжень. А це понад 15 млн. грн., які могли бути спрямовані на розвиток житлово-комунального господарства», - зазначила Вікторія Остапчук.

«На виконання делегованих повноважень органам місцевого самоврядування розрахунковими показниками Мінфіну виділено 417, 6 мільйона гривень. Хоча це на 23, 8 мільйона більше, ніж доведені показники минулого року, це не дає можливості забезпечити в повному обсязі потребу в коштах на оплату праці та енергоносії. Адже впродовж року передбачено зростання мінімальної заробітної плати та енергоносіїв. У зв’язку з обмеженням фінансового ресурсу видатки на зарплату та оплату енергоносіїв забезпечать потребу лише на 11 місяців, а поточне утримання установ – на рівні минулого року. Наприклад, у Тернополі функціонує п’ять спортивних шкіл, а фінансування передбачене тільки на одну. Це означає, що інші школи ми зобов’язані утримувати за рахунок міського бюджету. Зрештою нам щороку доводиться виділяти кошти з міської казни, аби дофінансувати галузі, які мали б фінансуватися з Державного бюджету. А це понад 35 млн. грн, які ми могли б спрямувати на розвиток міста», - підсумував прийняття головного фінансового документу міста міський голова Тернополя Сергій Надал.

Рішення Тернопільської міської ради №6/п28/3 від 27.12.12 «Про бюджет міста Тернополя на 2013 рік»

Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У новорічну ніч у Луцьку ...
Наступна новина: Чернівці: Міська влада ...

КОМЕНТАРІ