Львів: Центр надання адміністративних послуг покращуватиме роботу з мешканцями

Львів: Центр надання адміністративних послуг покращуватиме роботу з мешканцями

11.01.13 13:41 0 991
Львів’янам – якісне надання послуг. Усі зміни та нововведення у роботі Центру надання адміністративних послуг супроводжуються вивченням думки самих відвідувачів. Як показало соціологічне опитування, проведене у жовтні-листопаді 2012 року, 80% опитаних львів’ян задоволені якістю роботи Центру надання  адміністративних послуг, проте мають пропозиції щодо її покращення. Як повідомили в адміністративно-господарському управлінні Львівської міської ради, усі пропозиції проаналізовані та будуть враховані в подальшій роботі.

— Як публічна влада, ми повинні постійно відстежувати рівень задоволеності замовників якістю надаваних послуг. Думка наших відвідувачів – основний показник для змін. — Валентина Бартошик, начальник адміністративно-господарського управління ЛМР

В анонімному опитуванні мешканці оцінювали якість роботи працівників Центру надання адміністративних послуг та умови, створені у приміщенні Центру для відвідувачів. Більше 70% опитаних найвищим балом оцінили ставлення працівників до відвідувачів, ввічливість та готовність допомогти. Більше 60% опитаних «на відмінно» оцінили компетенцію працівників, знання процедур та ясність і точність наданої інформації. Мешканці висловили пропозиції щодо збільшення кількості консультантів та забезпечення можливості отримувати вузькоспеціалізовані консультації у приміщенні Центру надання адміністративних послуг. Більше 60% опитаних заявили, що приміщення Центру облаштовано до потреб відвідувачів, проте висловили побажання про наявність електронної системи керування чергою та електронного висвітлення інформації.

Також близько 90% відвідувачів ствердили, що задоволені графіком роботи Центру надання адміністративних послуг. Оскільки Центр працює з 8.00 до 19.00 год без обідньої перерви, львів’яни можуть звернутися для вирішення питання у свій позаробочий час.

Серед інших пропозицій щодо покращення роботи з мешканцями відвідувачі зазначили можливість інтерактивного спілкування з владою у режимі online, зменшення кількості документів, необхідних для вирішення питання, наявність буклетів та брошур з інформацією про отримання послуг, а також мешканці пропонували покращити зовнішнє ознакування Центру, інформувати про роботу Центру надання адміністративних послуг у засобах масової комунікації, забезпечити у приміщенні Центру можливість купівлі канцтоварів та виготовлення ксерокопій документів.

Соціологічне опитування «Оцінка якості обслуговування» у Центрі надання адміністративних послуг  проводила комунальна установа «Інститут міста».

Нагадаємо, зміни та покращення роботи у Центрі надання адміністративних послуг проводяться на виконання Програми створення Універсаму послуг у м. Львові для реалізації Концепції покращання надання публічних послуг виконавчими органами міської ради, затвердженої рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради. Дізнатися усю необхідну інформацію можна за номером телефону 297-57-95.

Про це повідомили у Львівській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ