На новорічно-різдвяні святкування до Львова завітало понад 180 тис гостей (підсумки)

На новорічно-різдвяні святкування до Львова завітало понад 180 тис гостей (підсумки)

17.01.13 15:20 0 1395
Львів – епіцентр Різдвяних святкувань в Україні. Як повідомляє управління туризму Львівської міської ради, цього року відсвяткувати Новий Рік та Різдво у Львові приїхало понад 180 тис гостей.

— Ні для кого не секрет, що Різдво у Львові – це вже сам по собі досить сильний туристичний продукт. Це сильний бренд, який продається без якихось додаткових зусиль з боку міської влади чи місцевого туристичного бізнесу. Для багатьох людей поїхати на Різдво до Львова – це вже ознака хорошого тону і, в принципі, престижу, так само як і поїхати у європейські міста. — Надія Радіоненко, начальник управління туризму

За інформацією управління туризму, спостерігається позитивна динаміка загальної чисельності людей, які відвідали місто на Різдвяні свята у 2013 році. Цьогоріч їхня кількість зросла на 20% порівняно з аналогічним періодом 2012 року. При цьому також змінилася структура у розрізі країн, з яких приїжджали туристи – зросла частка гостей з Росії. Середня тривалість перебування туриста на Різдвяні свята у Львові склала 3 дні.

— Якщо говорити загалом про країни, з яких до нас приїжджали на Різдво, то, в першу чергу, це Східна, Центральна і Південна Україна. Це, звичайно, такі міста, як Київ, Харків, Дніпропетровськ, Одеса. Також були туристи з Криму. На другому місці за аналізом тих туристичних операторів і готелів, з якими ми спілкувалися цього року, була Росія. Було відносно багато туристів з Польщі, Німеччини та Білорусії. Це ті країни, які є нашими цільовими ринками і надалі. — Надія Радіоненко, начальник управління туризму

Відповідно до аналізу завантаженості готелів у період новорічно-різдвяних свят, туристичні потоки у розрізі країн можна розподілити так: 1. Україна,  2. Росія, 3. Польща, 4. Німеччина, 5. Білорусія.

— Зараз не тільки у Львові, а і у більшості європейських міст основним інструментом залучення туристів є все-таки не пряма реклама, а відгуки і рекомендації друзів і родичів, згідно з опитуваннями. Тому ми чекаємо, що ті люди, які були цього року, по-перше, повернуться наступного, хоча б велика частина з них. Крім того, вони рекомендуватимуть друзям і родичам відвідати Львів, розміщуватимуть інформацію про Львів у соціальних мережах у вигляді фотографій чи коментарів, і це так само дасть ефект наступного року. — Надія Радіоненко, начальник управління туризму

Зазначимо, що протягом новорічно-різдвяних святкувань помітна зросла кількість звернень до Центру туристичної інформації.

— З радістю можемо сказати, що якщо брати 31 грудня і 1 січня, то у нас кількість людей, які звернулися до Центру туристичної інформації, збільшилася на 60%, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Якщо беремо Різдво, ми порівнювали між 5-7 січня, то збільшення сягає 68%. Для Центру туристичної інформації це є підтвердженням потрібності нашої роботи і того, що люди індивідуально їдуть і далі будуть їхати до Львова. — Олена Голишева, керівник Центру туристичної інформації

Про це повідомили у Львівській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 1)
Попередня новина: У Львові відбудеться ...
Наступна новина: Івано-Франківщина: У ...

КОМЕНТАРІ