Про роботу КП “ЖЕК – 10” Дзержинської міської ради

Про роботу КП “ЖЕК – 10” Дзержинської міської ради

17.01.13 18:14 0 1535
Комунальне підприємство «ЖЕК-10» Дзержинської міської ради функціонує в системі органів ЖКГ міста з 1991 року з метою забезпечення належної експлуатації, ремонту, технічного обслуговування, утримання житлового фонду, надання житлово-комунальних послуг населенню житлових будинків відповідного району. Про його роботу впродовж 2012 року на розширеній міській нараді доповідала начальник підприємства Олена Левчук.

Характеристика житлового фонду

Підприємство «ЖЕК – 10» міської ради обслуговує мікрорайон, який складається із житлових будинків, що розташовані по вулицях Генерала Пухова, Генерала Бєлова, Космонавтів, Доценка, Рокоссовського, 1-го Травня, Федорова, Корольова і Маресьєва, а також гуртожиток по вулиці Кільцевій, 20.

У минулому році рішеннями виконавчого комітету Дзержинської міської ради до житлового фонду ЖЕКу – 10 передані 2 будинки: з 1 квітня 2012 року житловий будинок по вулиці Корольова, 18-а (2003 року забудови), з 1 червня 2012 року житловий будинок по вулиці Корольова, 4-а (1993 року забудови). Обидві будівлі триповерхові, цегляні, обладнані системами водопостачання, водовідведення, теплопостачання, електро- та газопостачання.

Також на обслуговуванні підприємства знаходяться 2 житлові будинки ОЖБК, загальна площа яких становить близько 13,1 тис.м.кв., кількістю квартир - 189.

Отже, станом на грудень 2012 року на обслуговуванні КП «ЖЕК-10» знаходиться 142 житлові будинки (в тому числі 2 гуртожитки), з яких:

* 24 - дво- та триповерхових будинків;

* 57 - 5-ти поверхових;

* 57 - 9-ти поверхових;

* 4 - 14-ти поверхових житлових будинки.

По роках забудови житлові будинки підприємства поділяються на наступні групи:

* 1974-1980 років забудови - 65 будинків;

* 1981-1990 роки - 43 будинки;

* 1991-2000 роки - 28 будинків;

* 2001-2006 роки - 6 будинків.

Загальна площа будинків - 655 тис. м.кв., в яких проживає близько 25,5 тис. мешканців - споживачів послуг КП «ЖЕК-10».

Підприємство здійснює прибирання майже 323,5 тис.м2 прибудинкової території, 67,1 тис. м2 сходових клітин.

На перших поверхах будівель знаходяться 73 нежитлових приміщення, які використовуються під магазини, офісні приміщення та ін.

Важливою умовою збереження та продовження терміну служби житлового фонду, підкреслила начальник підприємства, є якісна експлуатація, своєчасне проведення ремонту, що убезпечує його від передчасного руйнування. Для цього згідно із встановленими планами та графіками проводяться ремонти і технічне обслуговування.

Наразі близько 40% житлового фонду потребує капітального ремонту, на який необхідні значні кошти. Більше половини мереж водо, теплопостачання, електро- та газопостачання експлуатуються більше 25-ти років, що призводить до частого виникнення аварійних ситуацій, яких за минулий рік налічується більше тисячі.

Не зважаючи на зусилля підприємства, великий знос трубопроводів призводить до їх частих пошкоджень і витоків води, зниження тиску та вторинного забруднення води. Аварії на каналізаційних трубопроводах призводять до виходу стоків на поверхню і створюють загрозу здоров'ю мешканців.

Окремі будівлі, які перебувають на балансі КП «ЖЕК-10» обладнані сталевими пластинчатими приладами опалення, експлуатація яких заборонена ще у 1986 році як ненадійних. Це, в свою чергу, викликає занепокоєння та потребує проведення їх заміни більш сучасними, на що потрібні значні кошти.

Ліфтове господарство налічує 147 ліфтів. З них 77 ліфтів відпрацювали більше 25 років. Підприємство своєчасно вживає заходів для проведення їх ремонту. Проте, технічний стан більшості ліфтів та будівель, введення в експлуатацію яких припало на 1970-1980 р.р., не може забезпечити їх безпечність та надійність під час експлуатації.

Незадовільним є стан диспетчеризації ліфтів. Диспетчерська система за встановленого терміну експлуатації 10 років працює вже більше 27 років. Обладнання її морально застаріле, зношене майже на 100% і безперервно виходить із ладу.Витрати по технічному обслуговуванню ліфтів за звітний період склали 389,8 тис. грн.

Підприємством здійснювався ремонт та технічне обслуговування водопровідних та каналізаційних систем із заміною водозапірної арматури та ділянок трубопроводів на суму 496,8 тис. грн. Виконувалось технічне обслуговування систем теплопостачання та гарячого водопостачання підрядним підприємством ПАТ „Облтеплокомуненерго". Витрати склали 445,2 тис. грн. Здійснювалось технічне обслуговування електрообладнання внутрішньо-будинкових інженерних систем і обладнання (на суму 297,7 тис. грн.), огляд та прочистка димових та вентиляційних каналів (125,2 тис. грн.).

Характеристика підприємства

Підрозділи підприємства оснащені всім необхідним обладнанням, інструментом та мають у своєму розпорядженні 6 одиниць автомобільної та тракторної техніки.

На підприємстві працює 92 штатних працівники, з яких: 26 - адміністративного персоналу; 66 - обслуговуючого персоналу, а саме: 55 двірників та прибиральниць;11 осіб, працюючих на інших посадах (водії, сторожі, оператори диспетчерської служби). Серед них: 75 жінок та 17 чоловіків. Середньомісячний розмір заробітної плати становить 2118 грн.

Протягом звітного року КП «ЖЕК-10» укладало з Дзержинським міським центром зайнятості договори на організацію та проведення оплачуваних громадських робіт, за якими протягом 2012 року на підприємстві працювало 35 громадян на посадах підсобних працівників. Заробітна плата таким особам виплачувалася за рахунок коштів місцевого бюджету або Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

Обслуговування житлового фонду

Відповідно до рішення виконавчого комітету Дзержинської міської ради від 12.03.2012 року № 56 «Про послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», на КП «ЖЕК-10» покладені обов'язки щодо надання наступних категорій послуг:

1. Прибирання прибудинкової території та сходових кліток;

2. Вивезення та знешкодження твердих побутових відходів;

3. Прибирання покрівлі (профілактичний огляд);

4. Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання та водовідведення, гарячого водопостачання, центрального теплопостачання; аварійне обслуговування внутрішньобудинкових систем;

5. Освітлення місць загального користування;

6. Дератизація і дезінсекція;

7. Обслуговування димовентиляційних каналів;

8. Обслуговування систем диспетчеризації та ліфтів.

Окремі послуги надаються власними силами; для надання інших підприємством укладені договори з відповідними організаціями: ПАТ «Дзержинськобленерго», ПАТ «Дзержинськгаз», ПрАТ «ОТІС» та ін.

Виконання робіт з технічного обслуговування та ремонту

Основним напрямком роботи підприємства щодо забезпечення безаварійного стану житлових будинків є проведення своєчасного технічного обслуговування та ремонту житла.

Згідно із затвердженим планом фінансування на 2012 рік сума капітального ремонту становить 215,0 тис. грн. Фактично виконано робіт на 172,6 тис. грн., з яких профінансовано тільки 70 % обсягу або 120,0 тис. грн.

Протягом 2012 року виконані наступні роботи по капітальному ремонту: замінено прилади опалення у квартирах; проведено капітальний ремонт ліфтів; проведено капітальний ремонт ОДС (вул. Генерала Бєлова, 23/3 п.2, вул. Генерала Пухова, 130 п. 2-4, 136-152).

За рахунок коштів місцевого бюджету також реалізуються:

1. «Програма відновлення твердого покриття доріг та проїздів у житловій забудові міста»: у 2012 році виконано асфальтування проїздів та доріг на суму 299 тис. грн. за адресами:

* вулиця Генерала Бєлова — 9 житлових будинків (№№ 2, 10, 12а, 14, 21/1, 21/2, 23/1, 23/2, 29);

* вулиця Рокоссовського - 10 житлових будинків (№№ ЗО, 32, 34, 36, 38, 46, 48, 58, 62, 68);

* вулиця 1-го Травня - 9 будинків (№№ 155, 157, 161, 163, 165/1, 167а, 169/1, 169/2, 171);

* вулиця Космонавтів - 12 житлових будинків (№№ 2, 4, 4а, 5, 5а, 6, 8, 10, 20, 22, 24, 26);

* вулиця Доценка - 5 житлових будинків (№№ 1, 5а, 7, 7а, 11).

2. «Програма реконструкції (відновлення) покрівель житлових будинків»: у 2012 році було заплановано виконання реконструкції покрівель на трьох житлових будинках, але внаслідок відсутності фінансування ці роботи виконані не були.

3. «Програма відновлення та реконструкції дитячих ігрових та спортивних майданчиків»: виконано роботи з встановлення 4 дитячих та ігрових майданчиків на суму 85,6 тис. грн. за адресами: вулиця Генерала Бєлова, 23, 29; вулиця Рокоссовського, 30, 62.

4. За кошти місцевого бюджету було проведено коригування робочого проекту по реконструкції внутрішньобудинкових електромереж із встановленням приладів обліку електричної енергії для кожної кімнати окремо в гуртожитку № 3 по вулиці Кільцевій, 20 на загальну суму 27,2 тис. грн.

5. Були виділені кошти і для проведення робіт із видалення аварійних та сухостійних дерев, які представляли загрозу життю та майну мешканців, на загальну суму 194,0 тис. грн.

Крім того, О. Левчук зауважила, що внаслідок недостатнього фінансування у жодному будинку не проводився капітальний ремонт як окремих елементів, так і будинку в цілому.

Обсяг виконаних робіт по поточному ремонту за 11 місяців 2012 року склав 1 млн. 298 тис. грн., в тому числі: за власні кошти - 427,8 тис. грн.; за рахунок виділених коштів із бюджету - 870,2 тис. грн. У тому числі виконано:

* ремонт 24 під'їздів у 16 житлових будинках на суму 607,1 тис. грн;

* ремонт покрівель окремими ділянками на 45 будинках загальною площею 4230 м. кв. та 9 зливових каналізацій на суму 308,2 тис. грн.;

* ремонт та фарбування лавок біля 232 під'їздів та дворового обладнання на 12 ігрових майданчиках на загальну суму 19 тис. грн.;

* скління вхідних дверей, вікон та ремонт відмосток на суму 325,7 тис. грн.;

* ремонт стиків на загальну суму 38 тис. грн.

До речі матеріали для ремонту були придбані в "Торговому домі Комфорт", де кожен може купить мебель на будь-який смак.

Підготовка житлового фонду до експлуатації у сезонні періоди

У повному обсязі підприємством виконані роботи з підготовки житлового фонду до роботи в зимовий період. Своєчасно вжиті всі можливі заходи, спрямовані на забезпечення безперебійної подачі тепла протягом осінньо-зимового періоду 2012-2013 років та безаварійне утримання житла в цілому.

Працівниками підприємства виконано роботи з утеплення горищ, підвалів, під'їздів. Ведеться робота з мешканцями щодо закриття на замки дверей до підвалів, технічних поверхів.

До роботи в зимовий період була підготовлена спеціальна техніка, обладнання та інвентар. Заготовлена пісково-сольова суміш для підтримання доріг та проїздів у належному стані в зимовий період.

За затвердженим графіком здійснюється технічне обслуговування, спрямоване на підтримку надійності елементів будівель, збереження інженерних комунікацій та обладнання, підготовку будівель до сезонної експлуатації.

Благоустрій території

Важливим показником роботи підприємства є якість прибирання прибудинкових територій та стан їх благоустрою. У звітному періоді витрати по прибиранню прибудинкової території і сходових клітин за звітний період склали 1 366 тис. грн. Незважаючи на великі норми прибирання (15,5 тис. м2 дворової території на 1 двірника та 4400 м2 сходових клітин на 1 прибиральника), невелику заробітну плату, важкі умови роботи (працюють в основному жінки пенсійного та предпенсійного віку), працівники сумлінно і відповідально ставляться до своїх обов'язків.

На вивезення і знешкодження твердих побутових відходів підприємством витрачено близько 480,4 тис.грн. На прибудинкових територіях знаходиться 6 майданчиків, де встановлено 46 євроконтейнерів. Це позитивно впливає на санітарний стан і значно зменшує кількість стихійних сміттєзвалищ. Вивіз великогабаритних відходів підприємство здійснює згідно із графіком.

Фінансово-економічна діяльність підприємства

За звітний період підприємство надало послуг на 7 млн. 452 тис. грн.

Основним джерелом доходів (98 %) є плата населення за утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, 2% - це інші послуги підприємства (інформаційні послуги, послуги по заявкам населення тощо).

Незважаючи на виконання плану чистого доходу від реалізації послуг на 102,2%, підприємство отримає прогнозований балансовий збиток у розмірі 329 тис. грн.

Збитки підприємства, як пояснює начальник, пов’язані із неспроможністю діючого тарифу на житлові послуги відшкодовувати фактичні витрати підприємства, які зросли по всім складовим тарифу через незалежні від працівників підприємства фактори.

Так, з моменту прийняття тарифу, мінімальна заробітна плата відповідно до законодавства змінювалась 7 разів і зросла в 1,2 рази (з 960 грн. до 1134 грн). Оскільки питома вага заробітної плати з нарахуваннями в розрахунку тарифу складає приблизно 60%, підвищення мінімальної заробітної стало головною вагомою причиною стрімкого зростання витрат підприємства.

Значними є й темпи зростання вартості будівельних матеріалів (близько 110 %), цін на паливно-мастильні матеріали (120 %), запчастин до автомобільної техніки (від 130% до 220%), вартості послуг сторонніх організацій (близько 150 %).

Також, з прийняттям змін до Податкового кодексу податкове навантаження на підприємство збільшилося майже вдвічі.

Все це призвело до дефіциту обігових коштів підприємств для виконання зобов'язань з надання встановленого комплексу послуг та несвоєчасності розрахунків з підрядними організаціями. Навіть стовідсоткові оплата населенням житлово-комунальних послуг та розрахунки з бюджетом по пільгам та субсидіям не вирішують це питання.

З метою запобігання виникнення заборгованості по заробітній платі, росту кредиторської заборгованості та нарощування збитків на підприємстві, впроваджувався скорочений режим роботи для працівників; також, не в повному обсязі виконувся поточний ремонт інженерних мереж і конструкцій будівель, що значною мірою позначається на якості наданих житлових послуг, призводить до передчасного руйнування житлового фонду та невдоволення з боку населення.

Робота зі зверненнями громадян

Також, у відповідності до чинного законодавства України, підприємство проводить відповідну роботу щодо створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують. Робота зі зверненнями громадян проводиться під постійним контролем, звернення розглядаються у встановлений законодавством термін.

Особистий прийом громадян проводять керівник та спеціалісти підприємства. Відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» та ЗУ «Про інформацію», ЗУ «Про доступ до публічної інформації» громадяни також користуються своїм правом на звернення до підприємства шляхом подання письмових заяв та скарг.

За звітний рік підприємством розглянуто 227 письмових звернень громадян. Порівняно із 2011 роком, їх кількість зменшилась на 6 шт. (з 233 шт. до 227 шт.). Звернення, як правило, стосуються ремонту покрівлі та під'їздів; ремонту квартир після залиття; ремонту стиків; знесення дерев; ремонту та обладнання дитячих майданчиків.

Робота з боржниками

Протягом минулого року підприємством укладено 11 договорів на реструктуризацію заборгованості на загальну суму 15,0 тис. грн., з яких повернуто підприємству 13,2 тис. грн. З метою зменшення заборгованості підприємством до місцевого суду подано 35 заяв про видачу судових наказів на боржників на загальну суму 62 тис. грн., з них підприємству надійшло близько 23 тис. грн. Загалом отримані 117 судових наказів, які були направлені для примусового виконання.

На підсумок, О. Левчук зазначила, що попри всі фінансові труднощі колектив підприємства виконує поставлені перед ним завдання.

Про це повідомили у відділі зв’язків з громадськістю Дзержинської міської ради
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Чернігів: Податок на ...

КОМЕНТАРІ