Чернівці: Відбулась робоча зустріч  щодо  надання документів дозвільного характеру та адміністративних послуг

Чернівці: Відбулась робоча зустріч щодо надання документів дозвільного характеру та адміністративних послуг

23.01.13 13:02 0 1331
У Центрі надання адміністративних послуг м. Чернівців за участю заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Чернівецької міської ради Петра Ротаря відбулася робоча нарада з питань організації надання документів дозвільного характеру та адміністративних послуг за підсумками роботи в 2012 році та щодо завдань на 2013 рік.

Перший етап роботи Центру організовано на базі відділів з питань оформлення дозвільних документів («Дозвільний центр») та державної реєстрації міської ради на загальній площі 300 кв.м. Робочі місця в даних приміщеннях доступні для людей з обмеженими фізичними можливостями. До роботи Центру залучені регіональні органи влади, виконавчі органи міської ради, районні в місті ради та комунальні підприємства, загальною кількістю 12 адміністративних органів та 18 дозвільних органів. Тут надаються 39 видів адміністративних послуг та 64 види документів дозвільного характеру. З січня 2012 року запроваджено принцип «Єдиного вікна» при видачі документів дозвільного характеру.

Центром надання адміністративних послуг у м. Чернівцях з початку його функціонування, станом на 01.01.2013 року, надано 18430 адмінпослуг, в тому числі 3419 документів дозвільного характеру.

На визначені адмінпослуги розроблені стандарти та регламенти їх надання, зразки заяв і оприлюднено їх на офіційному веб-порталі міської ради в мережі Інтернет.

Розпорядженням міського голови затверджено виконувача обов’язків адміністратора ЦНАП. Прийнято рішення на першому етапі додатково використовувати приміщення холу департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин площею 30кв.м. як сектор інформування і очікування, встановити тут інформаційний термінал та електронну чергу для відвідувачів.

Розроблено проект розширення діяльності Центру надання адміністративних послуг, організації його роботи в приміщеннях з більшими площами, сучасним інформаційно-технічним і програмним забезпеченням. Даний проект виграв грант міжнародного Фонду «Відродження», за рахунок якого було закуплено десять нових сучасних комп’ютерів та дев’ять багатофункціональних пристроїв. В цілому зусиллями міської ради і громадської організації «Буковинська Партнерська Агенція» заплановано залучити більше 150 тисяч грн. міжнародного фонду «Відродження» для цих цілей. Відповідно до спільного проекту, міська влада планує витратити не меншу суму коштів на облаштування робочих місць, зручних умов для чернівчан, що звертаються за отриманням адмінпослуг.

Таким чином реалізуються реальні кроки щодо відкритості і доступності влади, прозорості отримання заявниками необхідної інформації і вирішення їх потреб.

Однак нагальними є питання запровадження посад адміністраторів, їх програмного забезпечення та доступу до найнеобхіднішої бази даних, яка на існує в різних структурах. У поточному році буде направлена роботу на впровадження електронного документообігу, використання можливостей мережі Інтернет при отриманні адмінпослуг

Додаткову інформацію щодо отримання адміністративних послуг, що надаються виконавчими органами міської ради, районними в місті радами, можна отримати в мережі Інтернет за адресою www.chernivtsy.eu в розділі “Послуги” та за телефонами 578731, 578680.

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Чернівцях заплановано ...
Наступна новина: Чернівецьких дітей ...

КОМЕНТАРІ