Державна реєстраційна служба України здійснює свої повноваження безпосередньо та через структурні підрозділи головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, а також районних, міських, міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції.
З метою реалізації вимог, викладених в плані організації Указу Президента України від 6 квітня 2011 року, облдержадміністрацією було доручено головам райдержадміністраціям сприяти розміщенню та матеріально-технічному забезпеченню діяльності Державних реєстраційних служб.
За інформацією Олександра Карнабеди, в кожному районі області та м. Чернігові створені реєстраційні служби, які забезпечені всім необхідним, для здійснення своїх функцій. Реєстрацію права власності також проводять 98 приватних та 38 державних нотаріусів. З початку поточного року в реєстраційних службах області зареєстровано понад 950 заяв громадян, 350 з яких вже розглянуті. В області вже видано перші 12 свідоцтв на право власності на нерухоме майно.
Актуальним на залишається питання взаємодії між органами юстиції та комунальними підприємствами області що полягає також в необхідності фінансового забезпечення діяльності та юридичного врегулювання окремих питань.
Підсумовуючи результати наради, Микола Стрілець надав доручення керівникам відповідних структур щодо взаємодії між органами юстиції та комунальними підприємствами області.
Про це повідомили у Чернігівській ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Чернігівщина: День ...
Наступна новина: Чернігівщина: Віктор ...