Одним з механізмів встановлення зворотного зв’язку з громадянами є робота з їх електронними зверненнями. Ця робота в міській раді здійснюється через відділ звернень громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради.
Ми прагнемо працювати оперативно та якісно, відкрито та прозоро, тому пропонуємо Вам скористатися рубрикою «Запитуйте – відповідаємо», яка пришвидшить отримання Вами інформації, консультацій тощо.
Рубрика «Запитуйте – відповідаємо» – це надання інформації, консультацій з питань, що належить до компетенції міської ради, має рекомендаційний характер і передається засобами електронної пошти через мережу Інтернет.
Щоб залишити звернення, Вам необхідно заповнити запропоновану форму. На вказаний e-mail буде надіслана копія Вашого звернення та відповідь.
Термін надання консультації-відповіді на електронне звернення не може перевищувати 5 робочих днів з моменту надходження звернення.
Звертаємо Вашу увагу, що електронні звернення та відповіді на них не мають статусу офіційних документів, вони не можуть бути опубліковані у засобах масової інформації чи використані у вигляді посилань як офіційна відповідь Луцької міської ради. Для отримання офіційної відповіді необхідно звернутися у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян» (письмові звернення подаються в каб. 105 Луцької міської ради, вул. Богдана Хмельницького, 19).
Будемо раді Вам допомогти!
За додатковою інформацією просимо звертатися за телефоном відділу звернень громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради: 720 351
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Луцьк: «Спортивна зима» у ...
Наступна новина: Луцьк: Обласний етап ...