Під час поквартирних та подворових обходів громадянам вручать візитні картки, де буде зазначено інформацію про дільничного інспектора міліції, контактні телефони та адреса розташування дільничного пункту міліції.
Такі заходи значно спрощують механізм взаємодії дільничного інспектора з населенням, оскільки у працівників івано-франківської міліції найбільше навантаження з огляду на густонаселеність території обслуговування.
Особлива увага надається забезпеченню правопорядку на дільницях, де розташовані житлові масиви, і де проживає основна кількість населення обласного центру. Тому наявність реквізитів дільничного інспектора, в разі необхідності, допоможе громадянам якнайшвидше зконтактувати з ним.
В свою чергу, своєчасно надана інформація дає можливість працівнику міліції в максимально короткий час ефективно та швидко відреагувати на те чи інше повідомлення.
Оперативно-профілактичні заходи під умовною назвою «Візит» розпочато 30 грудня 2012 року. З того часу у спеціальну базу даних було внесено більше трьох тисяч інформаційних карток про відвідування громадян, із них близько двох тисяч у сільській місцевості.
Про це повідомили у СЗГ УМВС України в Івано-Франківській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Івано-Франківщині ...
Наступна новина: Луцьк: У цьому році в ...