У Луцьку ще не всі автобуси, які здійснюють перевезення на міських маршрутах, обладнанні GPS-системами

У Луцьку ще не всі автобуси, які здійснюють перевезення на міських маршрутах, обладнанні GPS-системами

05.02.13 16:44 0 1282
Під час сьогоднішнього засідання виконавчого комітету начальник управління транспорту та зв’язку міської ради Анатолій Миронюк поінформував про роботу автобусних перевізників міста Луцька щодо встановлення на основних та резервних автобусах GPS – обладнання, сумісного із системою МАК.

Він наголосив, що станом на 15 січня 110 автобусів, які перевозять пасажирів на маршрутах міста, були обладнанні GPS – обладнанням сумісним з системою МАК. На усіх транспортних засобах ДП «Луцьке бюро подорожей та екскурсій», ПрАТ «Луцьке АТП 10701», Волиньавтомотосервіс, перевізників Голубович І.А., Тимощук М.С., Ореховський П.О. встановлені необхідні системи.

Луцьке підприємство електротранспорту має ще 14 з 88 автобусів, необладнаних відповідними GPS-системами. Директор підприємства Іван Грицанчук пообіцяв, що за місяць і ці транспортні засоби матимуть необхідне обладнання.

Начальник управління транспорту та зв’язку міської ради зауважив, що станом на уже 187 автобусів обладнанні сумісним з системою МАК обладнанням. Тобто, за останній півмісяця здійснено певні кроки у цьому напрямку. Загалом, нині більше 70 % транспортних засобів обладнанні необхідними системами.

За словами Анатолія Миронюка, жоден автобус ТзОВ «Санрайз» та ПП АТП № 1 не має сумісного з системою МАК обладнання. Він наголосив, що ці підприємства обладнали свої транспортні засоби системами GPS-моніторингу іншого виробника. Нині між ТзОВ «Санрайз», ПП АТП № 1 і підприємством «Візор» ведуться переговори, але поки не вдається досягнути консенсусу.

Керівники вищезазначених транспортних підприємств Юрій Девіцький та Олександр Шаміс зауважують, що Степан Чухрій не хоче йти їм на зустріч. Вони зауважують, що підприємство «Візор» не хоче підключати їхнє обладнання до своїх системи.

У свою чергу, Степан Чухрій зауважив, що це технічно не можливо зробити, адже виробник встановленого у автобусах ТзОВ «Санрайз» та ПП АТП № 1 не хоче змінювати відповідні налаштування у свій продукт. За його словами, вони самостійно цього зробити не можуть, адже це є інтелектуальна власність іншого виробника.

Міський голова Микола Романюк зауважив, що вже тривалий час не можна навести ладу у цьому питанні. З року в рік знаходяться якісь причини, а тому необхідно вирішувати це питання. Він зауважив, що під час зустрічі з представниками перевізників і «Візора», яка відбулася у листопаді минулого року, було заявлено, що всі системи можна підключити, а нині заявляють, що не вдасться. Микола Романюк дав ТзОВ «Санрайз», ПП АТП № 1 і підприємству «Візор» час до 21 лютого досягнути домовленостей. За його словами, у іншому випадку буде підніматися питання про розірвання договору з «Візором». Також міський голова доручив своєму заступнику Тарасу Яковлеву підшукати інше підприємство, яке зможе здійснювати програмну підтримку та забезпечувати роботу системи моніторингу руху маршрутних таксі в Луцьку.

Микола Романюк також повідомив, що з підприємствами «Санрайз» та АТП № 1 розірвано ряд договорів на перевезення по міських маршрутах. Однак, міська влада пішла їм на зустріч та заключила з ними ж тимчасові договори на перевезення по цих же маршрутах до проведення нових конкурсів та визначення їх переможців.

Член виконкому Володимир Гунчик запропонував розробити графік звітів перевізників перед виконавчим комітетом, як замовником перевезень, про виконану ними роботу.

Також члени виконкому внесли зміни до рішення виконавчого комітету від 29.10.2009 № 751-1 «Про встановлення вартості місячних проїзних квитків на автобус та тролейбус».

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ