Лучани скаржаться на роботу розважальних закладів у нічний час

Лучани скаржаться на роботу розважальних закладів у нічний час

12.02.13 20:35 0 1228
У ході оперативної наради директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Лариса Карп’як поінформувала про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 15 січня по 10 лютого 2013 року.

За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 1792 телефонних звернень.

25 відсотків (450 дзвінків) від загальної чисельності стосувались діяльності КП «Луцькводоканал», така велика кількість звернень була зумовлена зупинкою Дубнівської насосної станції 31 січня через відключення електроенергії, внаслідок чого надійшло 347 скарг на відсутність води в окремих мікрорайонах міста. Працівниками підприємства було ліквідовано 20 поривів водопроводу на вул.: Конякіна, 7; 39; Підгаєцька, 8; Доватора, 3; Рівненська, 78; Привокзальна, 15; Б.Хмельницького кут Кривий Вал. Проведено аварійно-ремонтні роботи на водогонах на вул. Карпенка-Карого та Рівненській, 25, кут Куйбишева.

45 звернень надійшло з проханням ліквідувати наслідки затоплення зовнішньої каналізації на вул.: Ніла Хасевича, 4; 6; Зацепи, 3; Чорновола, 2а; Вавілова, 5; Кондзелевича, 26; Винниченка, 51.

9 повідомлень надійшло про відкриті водопровідні колодязі на вул.: Клима Савура - Лазо; С.Бандери, 18; Гнідавській, 65; просп. Перемоги, 25. Всі звернення виконані.

8,6 відсотків (154 звернення) із загальної чисельності стосувалися роботи ДКП «Луцьктепло», із них 82 скарги на відсутність опалення в квартирах по окремо взятих стояках та занижені параметри теплоносія, щодо даної проблеми надходили дзвінки з вул. Наливайка, 10а/2; 12/25; 54; 62; Бенделіані, 1/74; Федорова, 2а/8; 4/44; 8/5; Даньшина, 52а/128; С.Ковалевської, 25/56; Г.Шухевича, 6/22; 26 та Кравчука, 22/189; 212; 218 (ця проблема не вирішується протягом 2 років, потрібно встановити корегуючий насос на бойлерній). Всі ці питання лишаються на контролі. 36 телефонних дзвінків надійшло через відсутність та неналежну температуру гарячої води, телефонували мешканці з будинків на вул. Наливайка, 12/45; Федорова, 5/107; 139; Конякіна, 7/30; 37/46; Липинського, 1/6; Кравчука, 22/77; 218; просп. Соборності, 4/16; 38/10 - звернення лишаються на контролі. Також на контролі перебуває звернення про проведення благоустрою після виконаних робіт на тепломережі на просп. Грушевського, 4а та звернення жителів вулиці Новочерчицької, 3/33 щодо постійного гудіння труб в підвальному приміщенні будинку.

5 повідомлень стосувались зупинок бойлерних на вул. Карпенка -Карого, 11; просп. Соборності, 19; 22; 24, спричинених проведенням аварійно-ремонтних робіт.

Проведено заміну труб на тепломережах на вул. Даньшина, 1 та Львівській, 63-63 б.

10,6 відсотків (190 звернень) викликано перебоями в електропостачанні житлових будинків та квартир - зумовлених як плановими відключеннями, так і аварійними, та були скеровані на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго».

Щодо зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 60 звернень, а саме телефонували жителі будинків, що на вул. Кравчука, 15а; 19; 22; 26а; Щорса, 25; С.Коновальця, 2;4; К.Савура, 80 та просп. Соборності, 26; 32а. На контролі лишається питання про регулювання роботи звукового світлофору на вулиці К.Савура кут Перемоги (відвести більше часу для переходу).

26 телефонних звернень надійшло через зупинки ліфтів в житлових будинках (телефонували з вул. Кравчука, 10/2 під.; 22/6 під.; Писаревського, 4/1 під.; просп. Молоді, 6/2 під.; Відродження, 5/2 під.; 26а/3 під.). На контролі лишається повідомлення про зупинений ліфт в будинку на просп. Соборності, 8/2 під. (вийшов з ладу редуктор).

За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 58 повідомлень, з них 34 - щодо незадовільного стану вулиць міста через снігові опади та ожеледиці, 12 - про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів, зверталися мешканці з вул. Грабовського, 9; Марка Вовчка, 13а; Хотимська, 7; Боженка, 6; Д.Галицького, 13; 15. На контролі лишаються звернення з вул. Станіславського, 50; 8-й Малоомелянівський провулок, 9; просп. Молоді, 6 про підтоплення, через затори в зливовій каналізації.

22 телефонних дзвінки надійшло стосовно вирішення проблеми з безпритульними собаками від жителів з вул. Грабовського, 7; Кравчука, 1; Корольова,11; Дубнівської, 12; Арцеулова, 9; Ставки, 10; просп. Соборності, 4; 42.

257 звернень стосувалися житлово-комунальної сфери міста. Зокрема, на контролі залишаються звернення щодо проведення благоустрою на вул. Кравчука, 3; Кондзелевича, 18; 20; просп. Перемоги, біля ЗОШ № 5. Мешканці будинку по вул. Рівненській, 105/42;43 звернулись з проханням заборонити проводити перепланування квартир на 1 поверсі. Також надійшло повідомлення від лучан про утворення провалля при виході з меморіального комплексу «Вічна Слава».

50 звернень стосувались руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Пасажири нарікали на великий інтервал руху маршрутних автобусів, відсутність рейсів, некоректну поведінку водіїв (скарги надійшли на маршрути № 2; 3; 9; 15; 18; 19; 23; 24; 26; 26а; 28; 31; 32; 47). Всі звернення були передані в управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради. Найбільше скарг надійшло на маршрути № 18 – 6 скарг, № 47 – 5 скарг, № 26 – 5 скарг. Характер скарг свідчить про незадовільне виконання директорами ПрАТ «Луцьке АТП 10701», Луцьке підприємство електротранспорту, підприємства Волиньавтомотосервіс управлінських функцій, що стосуються виконання заданих об’ємів перевезень.

Продовжують надходити скарги лучан на порушення громадського спокою в барах та кафе, котрі після 22 години проводять розважальні програми з гучним звучанням музики, особливо у вихідні дні, на зауваження мешканців прилеглих будинків не реагують (бар «Колізей»; бар «Ринг»; бар «33-квартал»; кафе «Космос»).

За звітний період працівниками відділу муніципальної дружини та працівниками КП «Луцькреклама» проведені рейди щодо забезпечення правил дотримання порядку в місті, зокрема працівниками КП «Луцькреклама» демонтовано об'єктів зовнішньої реклами – 58, складено актів про порушення порядку розміщення зовнішньої реклами – 42, складено 25 вимог на направлено 5 подань до інспекції з питань захисту прав споживачів. Крім того, спільно з представниками Історико- культурного заповідника було проведено рейд на території старого міста на предмет незаконного розміщення засобів зовнішньої реклами.

Варто відзначити, що серед інших телефонних звернень, також надійшли подяки від лучан за оперативне вирішення питань працівниками виконавчих органів міської ради, в тому числі, відділу муніципальної дружини міста.

Міський голова Микола Романюк зауважив, що лучани скаржаться на роботу розважальних закладів у нічний час. Він дав вказівку начальнику управління розвитку підприємства та реклами Олександру Козлюку спільно з міським відділом міліції у десятиденний термін вивчити ситуацію та подати відповідні пропозиції щодо вирішення цього питання.

Також Микола Романюк зауважив, що по місту знову почали зникати каналізаційні люки. За його словами, це становить небезпеку для життя та здоров’я громадян. Він попросив представників правоохоронних органів розібратися з цим.

Директору КП «Луцьксвітло» Олександру Ковпаку Микола Романюк доручив вивчити прохання людей, які надійшли в групу оперативного реагування «15-80», щодо освітлення прибудинкових територій. Він зауважив, що там, де є технічні можливості, електроопори тощо, то варто віднайти можливість і освітити.

Крім того, міський голова звернув увагу на скарги людей щодо підтоплення будинків. За його словами, кожну окрему ситуацію необхідно вивчити та шукати шляхи для її вирішення.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 2)

КОМЕНТАРІ