«Це, в першу чергу, пришвидшить реагування на скарги мешканців області, а також за підсумками таких скарг державна інспекція зможе систематизувати, на який вид наданих послуг в області є найбільше нарікань», – відзначив М. Костюк.
Зазначимо, що у 2012 році Державна інспекція з питань захисту прав споживачів у Львівській області перевірила 817 підприємств торгівлі, ресторанного господарства та послуг різних форм власності.
У 521 із них (або у 63,8%) виявлено порушення вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів. Із 541 перевірених підприємств торгівлі та ресторанного господарства у 458 – виявлено 946 різних видів порушень, а саме:
– продаж товарів без відповідних супровідних документів – 435; реалізація товарів, які не відповідають вимогам нормативних документів – 122;
– відсутність своєчасної та повної інформації – 377.
Тимчасово припинялося виробництво, відвантаження, реалізація та продаж товарів, виконання робіт та надання послуг у 142 випадках.
Перевірено якість та безпеку продовольчих та непродовольчих товарів на загальну суму 6517,11 тис. грн., з них забраковано на суму 420,77 тис. грн.
За результатами перевірок підприємств торгівлі та ресторанного господарства до адміністративної відповідальності притягнуто 471 особу, на яких накладено адміністративні штрафи на загальну суму 82,85 тис. грн., до суб`єктів господарювання застосовано адміністративно – господарські санкції на загальну суму 204,27 тис. грн.
Про це повідомили у Львівській обласній державній адміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Тернопільщині процеси ...
Наступна новина: У Палаці культури міста ...