Про важливість участі міста у цьому туристичному форумі розповіли міський голова Микола Романюк, начальник управління туризму та промоції міста Наталія Бунда, директор ПП «Нові мандри» Віталій Новицький.
«Наше місто вперше бере участь в імпрезі такого рівня. Учасники біржі небагато знають про Луцьк, їм буде цікаво про нього довідатися. Це один із перших кроків до великої співпраці», - зазначив Микола Романюк.
Міський голова подякував партнерам, які виявили бажання підтримати участь нашої делегації у цьому заході. На поїздку та виготовлення буклетів, дисків, придбання сувенірної продукції потрібно 40 тисяч гривень, лише три тисячі надає місто, решта - не бюджетні кошти.
Наталія Бунда розповіла, що «німецькі організатори затрачають на розташування української експозиції та участь її у презентаційних заходах до 340 тисяч євро. Отож це великий шанс заявити про себе, розповісти про привабливість нашого місто для туристів. Після проведення в Україні «Євро-2012» до нашої країни великий інтерес і це потрібно використати. На такий захід потратити було непросто, це відбулося завдяки співпраці з GIZ (Німецька організація з міжнародного співробітництва)».
ІТВ – найбільша міжнародна туристична біржа, дзеркало міжнародного туризму, яка за переконанням експертів з туризму, найяскравіше відображає усі тенденції його розвитку, всі напрямки та складові створення туристичного продукту. Тут представлені всі сегменти туристичної індустрії – міжнародні федерації з туризму, туристичні та транспортні організації, установи, готелі тощо.
Минулого року у виставці взяли участь понад 11 тис. експонентів із 187 країн світу (понад 180 тис. відвідувачів). Було презентовано країни, міста, острови, туристичні регіони, а також туроператори, авіалінії тощо.
Український стенд під гаслом «Magic Ukraine» представлятимуть Київ, Харків, Донецьк, Львів, Одеса, Крим, Луцьк, Черкаси та туристичний кластер «Буковинсько-Подільське намисто» (Хотин, Чернівці, Кам’янець-Подільський).
Гаслом Луцька на ІТБ є «Lutsk – your honey city», а це означає, що Луцьк стане для своїх гостей милим, любим та медовим. Саме в Луцьку туристи зможуть ознайомиться з неповторною історико-культурною спадщиною міста, відчути атмосферу Середньовіччя завдяки міським фестивалям і стати їх учасником, поринути у самобутню культуру міста, або ж насолодитися його спокійною атмосферою та традиційним українським напоєм – медівкою.
Протягом п’яти днів відвідувачі виставки зможуть дізнаватися про туристичний потенціал Луцька і Волині та стати учасниками цікавої програми, що приготували для них представники Луцька: лотереї, вікторини, складання пазлів «Побудуй Луцький замок», дегустації питних медів, а також участь у самому процесі приготування медівки.
Участь у туристичній біржі дасть змогу Луцьку заявити про себе та покращити свій імідж на міжнародному туристичному ринку, знайти іноземних партнерів у сфері туризму та ознайомитися з новітніми тенденціями на туристичному ринку.
Детальна інформація про виставку на сайті www.itb-berlin.de/en
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Затверджено Положення про ...
Наступна новина: У Луцьку розчищатимуть ...