Олександр Вілкул: «До кінця року в усіх регіонах країни буде відпрацьована можливість отримати через «Укрпошту» спрощений доступ до адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна»

Олександр Вілкул: «До кінця року в усіх регіонах країни буде відпрацьована можливість отримати через «Укрпошту» спрощений доступ до адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна»

07.03.13 17:47 0 986
«Уряд системно підвищує якість надання адміністративних послуг населенню. Зокрема, створюється можливість за принципом «єдиного вікна» через відділення «Укрпошти» одержати спрощений доступ до таких послуг, як: отримання субсидій, оформлення пенсій тощо. Такий проект вже реалізовано у Дніпропетровській області в містах Кривий Ріг, Марганець та деяких селах Царичанського району. Такий підхід запроваджується і в інших регіонах країни, зокрема, у Львівській, Закарпатській, Сумській та Одеській областях. До кінця року в усіх регіонах країни буде відпрацьована можливість отримати через «Укрпошту» спрощений доступ до адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна», – сказав Олександр Вілкул.

Зокрема, цей проект дозволяє мешканцям сільської місцевості та віддалених населених пунктів отримати низку адміністративних послуг, просто звернувшись у найближче відділення «Укрпошти» або викликавши додому листоношу.

 Олександр Вілкул зазначив, що «Укрпошта», як і інші провідні поштові компанії світу, активно впроваджує в свою діяльність сучасні IT-технології. Це забезпечує якісний контроль за наданими послугами населенню, економить час замовників тощо.

«Укрпошта» розробила стратегію розвитку, що передбачає до 2017 року впровадження сучасних логістичних технологій та IT-систем управління. Як результат, планується зменшити термін доставки листів та посилок по всій країні.

Також планується скоротити час обслуговування клієнтів у чотири рази (до п’яти хвилин). Це стане можливим завдяки комп’ютеризації та підключенню до мережі Інтернет усіх поштових відділень зв’язку, у тому числі в сільській місцевості.

Із 1 лютого 2013 року Генеральна дирекція «Укрпошти» та її обласні філії об’єднані в єдину інформаційну систему, що дозволяє вести облік договорів, управління бюджетами, формувати звіти, проводити платежі та інші управлінські операції.

Серед ключових інноваційних проектів, які планується реалізувати, є впровадження системи гібридної пошти. Це означає, що замовник матиме можливість за допомогою мережі Інтернет відправити в електронному вигляді у відділення поштового зв’язку необхідні документи, а «Укрпошта» їх друкує, запаковує та доставляє за місцем призначення. Ця послуга вже впроваджена для корпоративних клієнтів – підприємств.

«Укрпошта» у 2012 році розпочала активну співпрацю з підприємствами, що здійснюють торгівлю за каталогами та через Інтернет-магазини у сфері доставки їхніх товарів до покупців на всій території України. Таке партнерство сприяє розвитку дистанційної торгівлі в Україні, малого і середнього бізнесу, а відтак – економічному розвитку навіть віддалених регіонів», – сказала Генеральний директор «Укрпошти» Оксана Плотнікова.

Довідка:

Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» – національний оператор поштового зв’язку України.

На «Укрпошта» надає понад 50 видів послуг у 14 тисячах відділень по всій Україні. Штат компанії налічує 97 тисяч працівників, з них 41 тисяча – листоноші, 31 тисяча – оператори поштового зв’язку.

Служба інформаційної підтримки: 0 800 500 440.

Веб-сайт: http://www.ukrposhta.com

Про це повідомили у Львівській обласній державній адміністрації
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: На Львівщині у Білогорщі ...
Наступна новина: У Львові пройде XV ...

КОМЕНТАРІ