— Є багато документів, дуже велика кількість судових рішень, які визнавали не правочинною приватизацію ЛАЗу. Було виявлено дуже багато порушень. Рішення були прийняті Верховним Судом України. Ці факти були приховані. — Для мене важливо, щоб підприємство працювало, щоб наші львів’яни мали роботу. У нас з ЛАЗом постійні перипетії: працюють – не працюють, хто винен і інше. Якщо власник купив у держави пакет акцій, якщо він буде активно це підприємство розвивати, створювати нові робочі місця, створювати нову продукцію відповідної якості, щоб не телефонували мери інших міст і не висловлювали претензій, тоді нема жодних питань. Але є велика кількість проблем. Тому один з варіантів – щоб держава розглянула можливість взяти це підприємство у державну власність і знову шукати тих, хто зможе якісно керувати підприємством. Такі приклади вже були і достатньо успішні. — Андрій Садовий, міський голова Львова
Зокрема, мер зауважив, що місто звернулося до керівництва держави з проханням прийняти Львівський автобусний завод у державну власність.
— Ми звернулися до держави, щоб держава закцентувала увагу на цьому підприємстві. Тому що продавала це підприємство держава – Фонд державного майна. Міста ніхто не питав. — Мені дуже боляче. Я би хотів, щоб ми з вами гордилися ЛАЗом, нашими автобусами і тролейбусами. Для цього я робитиму все можливе. Не можна стояти збоку і спостерігати, як гине таке велике потужне підприємство. — Андрій Садовий
Нагадаємо, 28 лютого на пленарному засіданні сесії Львівська міська рада проголосувала за звернення до найвищого керівництва держави на підтримку трудового колективу та акціонерів ЛАЗу.
Про це повідомили у Львівській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Тернопільщині у 2012 ...
Наступна новина: Хмельницька область: ...