На Житомирщині в органах державної влади забезпечується реалізація права громадян на звернення

На Житомирщині в органах державної влади забезпечується реалізація права громадян на звернення

07.03.13 09:06 0 561
Створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення, виконання вимог Закону України „Про звернення громадян” перебувають на постійному контролі органів державної влади. Як повідомляє Департамент забезпечення документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян Секретаріату Кабінету Міністрів України, впродовж 2012 року на адресу Уряду надійшло 64339 звернень від громадян з усіх регіонів України та з-за кордону, з них 2495 – заяви, подані на особистому прийомі в приймальні Кабінету Міністрів України.

Найбільше звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва (9,6%), найменше – з-за кордону (0,4%) та з м. Севастополя (0,7%). Кількість звернень від жителів Житомирщини – 1520, або 2,36%.

Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів, були:

- діяльність центральних органів виконавчої влади – 36,4%. Насамперед, це масові звернення православних віруючих стосовно обліку фізичних осіб – платників податків на паперових носіях без внесення відомостей до електронного реєстру та пропозиції щодо внесення змін до Податкового кодексу;

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (переважно масові звернення щодо концепції створення ювенальної юстиції на початку року) – 18,6%;

- соціальний захист (значна частина – звернення з вимогами проведення перерахунку пенсії від дітей війни) – 12,9%;

- фінансова, податкова, митна політика (щодо повернення коштів з банківських установ та кредитних спілок, механізму виплати знецінених заощаджень часів СРСР) – 6,6%;

- комунальне господарство (зокрема, щодо якості та вартості житлово-комунальних послуг, встановлення тарифів місцевими органами влади, пропозиції громадян щодо методики нарахування сплати за житлово-комунальні послуги) – 6,4%.

Відповідно до графиків особистого прийому громадян у 2012 році членами Уряду та уповноваженими ними особами у приймальні Кабінету Міністрів України здійснено 94 особистих прийоми, під час яких звернулося 1073 громадян.

Впродовж року на контролі перебував розгляд 2370 звернень громадян, що в 1,4 раза більше, ніж у 2011 році. Було дано 1397 доручень Прем’єр-міністра України до звернень громадян (у 3 рази більше, ніж торік).

До міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій надійшло 50997 звернень від 1618781 громадянина. Серед звернень 87,2% складають заяви чи клопотання, 11,1% - скарги, 1,7% - пропозиції і зауваження.

Як повідомлялося, у 2012 році Житомирською облдержадміністрацією, райдержадміністраціями та органами місцевого самоврядування області отримано та розглянуто майже 207,5 тис. звернень громадян, що на 12,9 тисячі менше, ніж у 2011 році.

Протягом 2012 року громадянами у зверненнях до органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області порушено понад 210 тисяч різноманітних питань, що на 14,7 тисячі менше, ніж у 2011 році. Найбільш чисельною групою є питання аграрної політики і земельних відносин – 26,1%, соціального захисту – 21,6%, комунального господарства – 8,4%, житлової політики – 7% тощо.

Минулого року облдержадміністрацією було взято на контроль 10317 питань, порушених у зверненнях громадян, або майже 95% від їхньої загальної кількості.

Протягом січня-грудня 2012 року було знято з контролю 9352 питання, у тому числі з позитивним вирішенням порушених питань по 3026 зверненнях (29,3%). По 6326 питаннях, порушених у зверненнях, заявникам в межах чинного законодавства дано роз’яснення. За станом на 1 січня 2013 року на контролі залишалося 965 питань, порушених у зверненнях громадян.

За статистичними даними надходження звернень громадян з районів і міст за 2012 рік, враховуючи критерії, визначені Адміністрацією Президента України (а саме: кількість звернень на 10 тис. населення відповідного регіону, темпи зменшення надходження звернень, питома вага повторних звернень, темпи зменшення надходження колективних звернень, темпи зменшення надходження звернень від найменш соціально захищених категорій громадян), можна визначити рейтингову оцінку роботи місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян. Найкращий показник з сумою місць 125 має Коростенський район, а найгірший з сумою місць 27 – м. Житомир.

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Туристично-рекреаційну ...

КОМЕНТАРІ