Андрій Карбовник: "Запровадження електронного квитка у Львові в сучасних умовах – це встановлення кришталевої люстри в сараї"

Андрій Карбовник: "Запровадження електронного квитка у Львові в сучасних умовах – це встановлення кришталевої люстри в сараї"

14.03.13 11:55 0 1152
Запровадження електронного квитка у Львові за нинішньої ситуації в транспортній галузі – це встановлення кришталевої люстри в сараї. Депутати не проти впровадження електронного квитка, але не в тому здирницькому форматі, який пропонує команда Садового. Про це 13 березня 2013 року заявив член постійної депутатської комісії економічної політики, підприємництва, інвестицій та зовнішніх відносин Львівської міської ради свободівець Андрій Карбовник.

12 березня Андрій Карбовник взяв участь у громадських слуханнях щодо доцільності підвищення плати за проїзд та впровадження електронного квитка в громадському транспорті міста. Під час обговорення націоналіст наголосив на недоцільності впровадження цієї системи в місті за нинішніх умов.

"Попередня транспортна схема у Львові формувалася впродовж 10 років та відображала потреби містян у маршрутах перевезень. Але міський голова вирішив провести транспортну "реформу". Зрозуміло, що цю нову транспортну схему Садовий готував під впровадження в місті електронного квитка для розрахунку під час перевезення. В контексті запровадження електронного квитка у Львові окремі особи під час громадських слухань навели приклад його успішного функціонування у Кракові. Але вони забули вказати, що Краків має площу вдвічі більшу ніж Львів, однак його транспортна мережа сформована таким чином, що жителі та гості міста не змушені робити пересадки, аби доїхати в протилежну частину міста, як це є в нас", – зазначив Андрій Карбовник.

Також депутат висвітлив проблеми, пов'язані з функціонуванням спільного підприємства "Леокарт", яке мало би займатися запровадженням електронного квитка.

"Чиновники Садового "просували" проект, згідно з яким впровадженням Е-квитка малоби займатися спеціально створене спільне україно-латвійське підприємство "Леокарт". Слід зазначити, що спочатку розроблені підприємством нововведення мали би стосуватися спершу лише комунального транспорту. Ми всі розуміємо, що запровадження Е-квитка лише на одному маршруті нічого не вирішить, але Садовий за допомогою підконтрольних своїй сім'ї медіа вперто нав'язував громаді та депутатам цю ідею. Під час детального опрацювання до цього проекту виникло дуже багато запитань, передусім фінансових. Так, для запровіадження у Львові Е-квитка місту довелося брати кредит у розмірі 54 млн. грн., і це за тих обставин, що ми перебуваємо в борговій ямі. Окрім цього, "Леокарт" за обслуговування забирало би собі 15% від вартості кожного перевезення, тобто це аж ніяк не здешевить перевезення", – зазначив депутат.

Андрій Карбовник зазначив, що є багато факторів, які вплинуть на збільшення вартості проїзду в міському транспорті після впровадження трансферного квитка.

"Приватні перевізники будуть змушені придбати магнітні замки, які їм пропонували закупити в латвійського партнера за 25 тис. євро. А ці фінансові витрати перевізників лягли би на плечі пересічних лвів'ян у формі підвищення тарифу на перевезення. Так, завдяки електронному квитку ми зможемо порахувати пільговиків, але є ще місцеві пільги, на які в бюджеті Львова коштів не передбачено. Окрім цього, є ще одна проблема, пов'язана з електротранспортом, у якому оплата проїзду здійснюється за пільговими тарифами. Отже, введення нині електронного квитка у Львові – це те саме, що встановлювати кришталеву люстру в сараї. Ми не проти впровадження електронного квитка, але не в тому здирницькому форматі, який пропонує команда Садового", – заявив свободівець.

Про це повідомили в прес-службі Львівської міської організації ВО "Свобода"
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: В Івано-Франківську ...

КОМЕНТАРІ