Щомісячна оплата може бути введена за те, що в профілі, наприклад, не будуть виводитися контекстні рекламні оголошення мережі (які виводяться праворуч сторінки), або ж за те, щоб користувач сам міг вибрати, які саме друзі виводяться в добірці друзів на головній сторінці хроніки.
В описі системи в патенті мовиться про те, що власники платних рахунків зможуть контролювати деякі елементи свого профілю, які для звичайних рахунків генерує сама мережа. Тобто, фактично, йдеться про платну персоналізацію профілю.
Раніше повідомляли, що Facebook зробив найбільшу за останні 7 років зміну дизайну новинної стрічки користувача. Концепцію нового дизайну засновник мережі Марк Цукерберґ охарактеризував як «найкращу персоналізовану газету».
Facebook є найбільшою в світі соціальною мережею – її щомісячна аудиторія перевищує 1,06 мільярда користувачів.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Рівненщині обласна влада ...
Наступна новина: Standard & Poor's підвищила ...
Стили одежды для девочек и мальчиков
Заправка лазерных картриджей в Киеве в СЦ и риски самостоятельной
Служба «Здорова родина»: транспортування хворих Київ
Святкові стрічки: як додати магії вашому декору
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов