Нагадаємо, сервіс «Пульс податкової» було запроваджено у січні 2012 року як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової безпосередньо керівництву служби. З цього часу «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр.
Завдяки оновленому «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.
Протягом минулого року на телефонну лінію ДПС України «Пульс податкової» звернулося 11 жителів Івано-Франківської області, якими подано 20 звернень.
Про це повідомив медіа-центр ДПС у Івано-Франківській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Львівщині за ніч у місті ...
Наступна новина: Громадяни Рівненського ...