Львівщина: аналіз розгляду звернень громадян податковими органами області за січень-лютий 2013 року

Львівщина: аналіз розгляду звернень громадян податковими органами області за січень-лютий 2013 року

18.03.13 14:25 0 862
Своєчасний і кваліфікований розгляд звернень громадян та підвищення якості роботи податківців – це питання, яким у органах державної податкової служби Львівської області приділяється постійна увага.

Щоб жодне звернення не залишилось поза увагою, з метою оперативного реагування на інформацію заявників, ДПС у Львівській області проводить аналіз звернень, що надходять від громадян нашої області.

Впродовж січня-лютого 2013 року до органів ДПС Львівщини від громадян надійшло 117 письмових звернень, з яких усі є заявами.

Громадяни часто інформують про ухилення суб’єктів господарювання від сплати податків та про осіб, які займаються підприємницькою діяльністю без державної реєстрації (34 звернення). Актуальними також є питання оподаткування доходів від підприємницької діяльності, вартості одержаного у спадщину майна та щодо можливості користування податковою знижкою.

За результатами розгляду задоволено – 18 звернень, надано роз’яснення на 40 звернень, відмовлено – 4, направлено за належністю до інших органів – 6, визнано анонімними - 2 та 5 звернень громадянами відкликано, у стадії розгляду – 42 звернення.

Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в органах податкової служби області на всіх рівнях працюють приймальні громадян.

Впродовж січня-лютого 2013 року керівниками державної податкової служби Львівщини проведено 36 прийомів. В тому числі головою ДПС у області здійснено 2 прийоми, заступниками голови – 2, іншими посадовими особами ДПС у Львівській області - 2, начальниками районних ДПІ – 6, заступниками начальників ДПІ – 20, іншими посадовими особами ДПІ – 3.

Крім цього, здійснено 1 виїзний прийом заступником начальника районної ДПІ.

Зваженість, пильність, неупередженість - важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами державної податкової служби та громадянами.

Про це повідомив медіа-центр ДПС у Львівській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ