Відтак, власники ключів отримали можливість подавати звітність до податкової служби за посередництвом сучасних інформаційних технологій.
Саме зручністю у використанні в ДПС Волині пояснюють популярність послуг Акредитованого Центру сертифікації ключів ДПС України серед волинських платників у податковій службі краю. Про це свідчить стабільний попит на ключі електронного цифрового підпису серед юридичних осіб – платників ПДВ, податку на прибуток та акцизного податку.
Разом з тим, найбільш чисельна когорта клієнтів АЦСК ДПСУ на Волині – підприємці-фізичні особи та громадяни.
В ДПС Волині нагадують, що ключ електронного цифрового підпису допоможе громадянам, котрі зобов’язані подати декларацію про майно і доходи, прозвітуватися перед податкової в режимі on-line.
До речі, останній день подання електронної декларації – 30 квітня 2013 року. Форма декларації з додатками та детальна інструкція щодо її заповнення розміщені у спеціальному банері на веб-порталі ДПСУ.
Електронний ключ та відповідне програмне забезпеченян, які безкоштовно видаються у податковій, можна отримати за адресою м. Луцьк, Київський майдан, 4, кабінет № 30 та у м. Ковель, вул. С. Бандери, 5, приміщення Ковельської ОДПІ, каб.206.
Важливо, що із 6 лютого у податковій почали видаватися ключі для митних операцій - посадовим особам митних органів, митним брокерам та суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності. Технічною підтримкою раніше виданих «митних» ключів також займаються сервісні установи податкової служби.
Про це повідомив медіа-центр ДПС у Волинській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Рівненщина: два роки ...
Наступна новина: Бруно Ренан переходить в ...