— Львів’яни все частіше звертаються до відділів управління соціального захисту, що свідчить про високий рівень актуальності багатьох соціальних питань та потреби у їх вирішенні. Попри численні звернення від мешканців, великих черг спостерігати не доводиться. Це свідчить, що ті структурні зміни, які нами проведені в організації робочого процесу: перехід на концепцію обслуговування за принципом «єдиних приймалень», впровадження попереднього запису на прийом принципово,— змінили ситуацію в бік підвищення якості надання соціальних послуг та оперативності обробки запитів громадян, а також вирішення різних соціальних питань. — Наталя Федорович, начальник управління соціального захисту Львівської міської ради
Нагадаємо, що для зручності мешканців й відповідно оперативного опрацювання їх запитів, в управлінні соціального захисту діють зручні послуги для мешканців: «попередній запис на прийом»; «можливість замовлення певних довідок телефоном». Окрім того у відділах діють «гарячі телефонні лінії» соціального захисту для різних консультацій. Також до відома львів’ян «єдині приймальні» тепер працюють за розширеним графіком прийому (з понеділка до четверга з 08:00 до 19:00 год.), й без перерви на обід.
Для отримання консультацій мешканці можуть звертатись у районні відділи соціального захисту за телефонами:
Галицький: тел.: 235-80-83 (вул. Ф. Ліста, 5)
Личаківський: тел.: 235-71-62 (вул. Театральна, 10)
Залізничний: тел.: 295-82-28 (вул. Виговського, 34)
Франківський: тел.: 237-50-81 (вул. Ген. Чупринки, 85)
Шевченківський: тел.: 252-28-40 (вул. Липинського, 11)
Сихівський: тел.: 254-64-80 (просп. Черв. Калини, 66)
Про це повідомили у Львівській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Фестиваль «Прикарпатська ...
Наступна новина: Бекхем повернув собі титул ...