Вона зауважила, що діючий тариф у розмірі 1 гривня, затверджений ще у 2009 році. Нині Луцьке підприємство електротранспорту звернулося з проханням підвищити вартість разового проїзду в електротранспорті до 1,25 грн. За її словами, були надані усі розрахунки щодо обґрунтованості такого кроку. Крім того, отримано погодження від Міністерства інфраструктури України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та обласного відділення Антимонопольного комітету України. Також пройдено всю необхідну регуляторну процедуру.
Любов Ковпак зазначила, що з часу затвердження чинного тарифу на проїзд в електротранспорті, практично в два рази зросла мінімальна заробітна плата, вартість енергоносіїв, паливно-мастильних матеріалів тощо. На підприємстві дуже складна економічна ситуація. Коштів на те, щоб підтримувати в належному стані рухомий склад, практично немає. Крім того, ще однією проблемою є невчасне повернення субвенцій з держбюджету за перевезення пільгових категорій населення.
Депутат міської ради Петро Савчук висловив думку, що не потрібно підвищувати вартість проїзду у тролейбусі. Він зазначає, що це рішення «вдарить по кишені» малозахищених верств населення. На його думку, треба шукати інші шляхи виходу з ситуації, зокрема, підвищити вартість проїзду в маршрутках № 15 та 15а до 2 грн, надавати додаткові послуги.
Також Петро Савчук зазначив, що на останній сесії міськради міський голова Микола Романюк обіцяв не піднімати вартості проїзду у громадському транспорті.
У відповідь на це, міський голова зауважив, що тоді мова йшла про вартість проїзду у маршрутних таксі, а не про тролейбуси. Микола Романюк ще раз наголосив, що до кінця 2013 року збільшувати тариф на послуги маршрутних таксі не планується.
Міський голова зауважив, що у тролейбусах більшість пасажирів -пільговики. Держава повертає підприємству субвенції за перевезення таких категорій населення, однак, не завжди вчасно. У 2012 році ЛПЕ мало отримати 15 млн грн. Частину коштів ще не повернули.
Директор Луцького підприємства електротранспорту Іван Грицанчук зазначив, що вивчав питання підняття вартості проїзду у автобусах по маршрутах № 15 і 15 а. Однак, виявилося, що з часу введення тарифу на проїзд у розмірі 1,5 грн, пасажиропотік значно зріс та й прибутки виросли. Тому збільшувати вартість проїзду у вищезазначених автобусах не варто.
Заступник міського голови Тарас Яковлев зазначив, що необхідно приймати таке рішення та піднімати вартість проїзду у тролейбусах до економічно обгрунтованого рівня. В іншому ж випадку, треба шукати кошти у міському бюджеті і покривати ЛПЕ різницю у тарифах.
Підтримав таке рішення й член виконкому Володимир Гунчик. Він зауважив, що в інших обласних центрах Західної України давно тарифи більші. Якщо не підняти тариф на проїзд, то, на його думку, Луцьке підприємство електротранспорту буде поставлене у ще більш скрутне становище.
Зрештою, члени виконкому прийняли рішення щодо підняття вартості проїзду у тролейбусах.
Так, з 1 квітня цього року тариф на разовий проїзд одного пасажира в міському електротранспорті становитиме 1,25 грн, вартість проїзду учнів загальноосвітніх шкіл, професійно-техничних навчальних закладів, студентів ВНЗ – 0,60 грн, вартість місячного проїзного квитка в міському електротранспорті – 75 грн, вартість проїзного для учнів загальноосвітніх шкіл, професійно-техничних навчальних закладів, студентів ВНЗ – 37,50 грн, вартість річного проїзного квитка для населення – 625 грн.
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Івано-Франківщина: в ...
Наступна новина: Уряд Сирії попросив ООН ...