ДПС у Закарпатській області: оновлений «Пульс» відтепер працює і для клієнтів митниці

ДПС у Закарпатській області: оновлений «Пульс» відтепер працює і для клієнтів митниці

21.03.13 08:07 0 1104
Міндоходів здійснило ребрендинг інтерактивного сервісу «Пульс податкової», який відтепер приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань.

Сервіс «Пульс податкової» було запроваджено у січні 2012 року. Він дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової безпосередньо керівництву служби.

У 2012 році «Пульсом податкової» скористалось 20 закарпатців, в основному звернення стосувалися роботи органів державної податкової служби, перевірок суб’єктів господарювання та подання звітності. У цьому році сервісом скористалося 8 краян, тематика порушена в цих зверненнях така ж як і минулого року. На успішно розглянуто всі звернення, за результатами службових перевірок вжиті необхідні заходи, про що фахівці податкової служби відзвітували кожному заявнику персонально.

Завдяки оновленому «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.

Про це повідомив медіа-центр ДПС у Закарпатській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: На Івано-Франківщині у ...

КОМЕНТАРІ