Як повідомили в ході комісії, станом на 1 березня 2013 року загальна заборгованість із виплати заробітної плати в області становила 4,2 млн грн. До початку року ця сума зменшилась на 912 тис. гривень. Із них 2,7 млн грн (63,8%) – це заборгованість на економічно активних підприємствах.
Є позитивна тенденція погашення заборгованості з виплати заробітної плати на підприємствах-банкрутах. На 1 березня 2013 року борг на них становив 1,1 млн грн і від початку року зменшився на 151,6 тис. гривень.
На економічно неактивних підприємствах на 1 березня 2013 року заборгованість від початку року вона зменшилась на 745,4 тис. грн.
На засіданні також повідомили про порушення окремими підприємствами законодавства щодо оплати праці. В січні 2013 року їх було 31, а за лютий збільшилось до 59.
Заступник голови облдержадміністрації Едуард Стоєв дав низку доручень профільним службам щодо посилення роботи безпосередньо з підприємствами, особливо з економічно активними, в розрізі мінімізації боргів та недопущення їх зростання. «Окрім того, потрібно з’ясувати, чому окремі підприємства, порушуючи законодавство, платять працівникам зарплати значно менші від мінімально гарантованого державою», - наголосив Едуард Стоєв.
Обговорили й стан надходжень до Пенсійного фонду. В контексті питання заступник голови облдержадміністрації підкреслив необхідність погашення окремими підприємствами боргів із страхових пенсійних внесків та єдиного соціального внеску. «Загалом в області стабільна ситуація, постійно зростають обсяги власних надходжень до Пенсійного фонду. Разом з тим, згідно із соціальними ініціативами Президента України розміри пенсій зростатимуть і надалі, тому важливо втримати цю позитивну тенденцію та докласти усіх зусиль аби збільшувати частку власних надходжень», - акцентував Едуард Стоєв.
Окремо йшлося про стан роботи зі створення Центрів надання адміністративних послуг в області. Заступник голови облдержадміністрації Едуард Стоєв звернув увагу на необхідність активізації цієї роботи в окремих районах та містах Волині.
Прес-служба облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Самбірському районі ...
Наступна новина: На Рівненщині новий реєстр ...