На квартирному обліку в м. Чернігові перебуває 6586 сімей

На квартирному обліку в м. Чернігові перебуває 6586 сімей

28.03.13 14:20 0 1050
Про роботу управління квартирного обліку та приватизації житлового фонду Чернігівської міської ради за 2012 рік інформував начальник управління квартирного обліку та приватизації житлового фонду міської ради Віталій Магдич.

Основними завданнями управління є забезпечення виконання повноважень органів місцевого самоврядування з житлових питань та приватизації житлового фонду згідно з чинним законодавством.

З цією метою в управлінні створено належні умови для прийому громадян спеціалістами та керівництвом управління, а також обладнані інформаційні стенди, які допомагають відвідувачам в отриманні необхідної інформації, а з жовтня місяця звітного року прийом заяв від громадян здійснюється в Центрі надання адміністративних послуг.

При роботі зі зверненнями громадян спеціалісти управління керуються Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України "Про звернення громадян", розпорядженнями міського голови та іншими законодавчими актами України.

За звітний період до управління надійшло 1579 звернень, серед яких: за дорученням керівництва міської ради - 722 звернення; безпосередньо до управління - 857 звернень. На особистий прийом до спеціалістів управління звернулося 4626 громадян, переважна більшість питань яких вирішені позитивно.

Більшість заяв громадян, які надійшли до управління, стосуються питань постановки на квартирний облік, зміни складу сім'ї, надання довідок про перебування на квартирному обліку, надання дозволу на приватизацію та отримання дублікатів свідоцтв про право власності на житло.

У виконавчому комітеті міської ради на квартирному обліку за місцем проживання перебуває 6586 сімей, в тому числі:

- на загальних підставах - 3228 сімей (перша сім'я з 19.04.1976 p.),

- першочергово - 1641 сім'я (перша сім'я з 15.11.1983 p.);

- позачергово - 1717 сімей (перша сім'я з 5.08.1981 р.).

Загальна чисельність перебуваючих на квартирному обліку зменшилась на 133 сім'ї у порівнянні з минулим роком у зв'язку з отриманням житла, в результаті чого відпали підстави для перебування на квартирному обліку; виїздом на постійне місце проживання до іншого населеного пункту; з інших причин, передбачених житловим законодавством.

До позачергового списку включено:

163 сім'ї інвалідів війни та сімей загиблих військовослужбовців (перша сім'я з 18.03.1991 р.)

144 сім'ї військовослужбовців запасу (перша сім'я з 19.02.1990 р.)

212 сімей молодих фахівців (перша сім'я з 5.08.1981 р.)

74 сім'ї сиріт (перша сім'я з 16.04.1990 р.)

212 сімей постраждалих внаслідок ЧАЕС 1 категорія (перша сім'я з 17.05.1993 р.)

202 сім'ї постраждалих внаслідок ЧАЕС 2 категорія (перша сім'я з 24.09.1990 р.)

141 сім'я, які мають інші пільги (проживаючі в аварійних будинках, інваліди армії, багатодітні сім'ї, які мають 5 і більше дітей) (перша сім'я з 20.07.1998 р.)

672 сім'ї переселенців із радіоактивно забрудненої зони (перша сім'я з 18.09.1990 р.)

До першочергового списку включено:

47 сімей учасників Великої Вітчизняної війни (перша сім'я з 2.12.1985 р.)

168 сімей учасників бойових дій у зарубіжних країнах (перша сім'я з 12.03.1990 р.)

139 сімей педагогічних працівників (перша сім'я з 1.10.1985 р.)

250 сімей згідно з медичними висновками (перша сім'я з 2.07.1984 р.)

122 сім'ї, що мешкають у ветхому житлі (перша сім'я з 4.02.1985 р.)

294 сім'ї одиноких матерів (перша сім'я з 15.11.1983 р.)

257 багатодітних сімей (перша сім'я з 1.04.1985 р.)

234 сім'ї, що мають інші пільги (співробітники МВС, прокуратури,

ветерани праці) (перша сім'я з 22.01.1985 р.)

Якщо порівняти роботу управління з аналогічними управліннями інших міст, то кількість сімей, перебуваючих на квартирному обліку, практично не відрізняється. Причиною є те, що даним управлінням довготривалий час не проводилась робота по перереєстрації квартирних справ та зняття з черги.

У місті 67 підприємств, установ та організацій ведуть самостійний квартирний облік, на якому перебуває 3461 сім'я, із них:

- на загальних підставах - 2696 сімей;

- першочергово - 445 сімей;

- позачергово - 320 сімей.

Управлінням проведено щорічну перевірку квартирних справ громадян, перебуваючих на квартирному обліку на підприємствах, в установах та організаціях міста, в результаті якої 1003 сім'ї було знято з обліку, як такі, що втратили право перебувати на обліку.

Упродовж року проведено 12 засідань громадської комісії з житлових питань та 2 засідання наглядової ради у сфері розподілу соціального житла, за пропозицією яких виконавчим комітетом міської ради прийнято рішення щодо виділення житла та видачі 118 ордерів громадянам, з них:

62 ордери видано громадянам за місцем роботи, з яких 8 ордерів видано міською радою, як службові, організаціям, підприємствам та установам міста;

56 ордерів видано громадянам, що перебували на квартирному обліку за місцем проживання, з яких 2 житловим приміщенням надано статус соціального житла та заселено в установленому законом порядку відповідною категорією громадян, з них по категоріях: учасникам бойових дій - 2 ордери; багатодітним сім'ям - 5 ордерів; одиноким матерям - 2 ордери; ветеранам праці, пенітенціарній службі - 18 ордерів; інвалідам війни - 14 ордерів; інвалідам ЧАЕС 1-ї та 2-ї категорії - 9 ордерів; молодим фахівцям - 1 ордер; сиротам - 1 ордер, інвалідам з дитинства - 1 ордер.

У 2011 році відповідним категоріям громадян було видано 9 ордерів. Значне збільшення кількості виділеного житла мешканцям міста пов'язане з виконанням міською радою державних програм.

За звітний період підготовлено 7 проектів рішень виконавчого комітету щодо надання дозволу на оформлення свідоцтв на право власності юридичним та фізичним особам на 365 житлових приміщення.

На виконання Закону України „Про житловий фонд соціального призначення" та Постанови Кабінету Міністрів України від 31.03.2004 р. № 422 „Про затвердження Порядку формування фондів житла для тимчасового проживання та Порядку надання і користування житловими приміщеннями з фондів житла для тимчасового проживання" створено фонд соціального призначення з 19 житлових приміщень та 18 житлових приміщень для тимчасового проживання, які заселені в установленому законом порядку відповідною категорією громадян.

Управлінням проводиться робота щодо виконання постанов Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2009 року № 1249 „Про затвердження Державної цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла на 2010 - 2017 роки" та від 25 квітня 2012 р. № 343 „Про затвердження Порядку здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов".

Інформацію щодо правил та порядку участі у зазначеній програмі розміщено на веб-сайті Чернігівської міської ради, проведено роз'яснення у засобах масової інформації, розроблені та направлені за місцем роботи та проживання громадян листи-ознайомлення з умовами даної програми.

Спеціалістами управління з умовами програм ознайомлено 5373 сім'ї, виявили бажання взяти участь у програмі 345 сімей. За 2012 рік в цих програмах взяло участь і уклали договори на придбання житла 79 сімей міста, із них:

- 54 сім'ї - за Програмою здешевлення вартості іпотечних кредитів;

- 23 сім'ї - за Програмою «Доступне житло»;

- 2 сім'ї - за Програмою молодіжного кредитування.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2011 року № 238 „Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов" завершено роботу по якісному та своєчасному формуванню Реєстру громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Чернігівської міської ради.

На виконання Закону України „Про приватизацію державного житлового фонду" та Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» за звітний період оформлено 840 розпоряд­жень на передачу житла у власність громадян та розглянуто 405 заяв щодо передачі житлових приміщень гуртожитків у власність їх мешканців. Проведено 12 засідань комісії з питань приватизації житла, підготовлено 15 проектів рішень на засідання виконавчого комітету Чернігівської міської ради, відповідно до яких оформлено 66 дублікатів свідоцтв про право власності на житло.

У місті приватизовано 67954 та викуплено 3415 житлових приміщень, що складає 89,2 % від загальної кількості особових рахунків.

Проблемним залишається законодавчо невирішене питання щодо передачі гуртожитків до комунальної власності територіальної громади міста, які було включено до статутних капіталів товариств, створених в процесі приватизації.

На даний час Кабінетом Міністрів України розроблено проект Постанови «Про затвердження Порядку надання суб'єктам господарювання, утвореним у результаті корпоратизації чи приватизації державних та комунальних підприємств, до статутного капіталу яких включено гуртожитки, компенсації за передачу цих гуртожитків у власність територіальних громад».

Після прийняття Постанови розпочнеться процедура передачі гуртожитків до комунальної власності територіальної громади міста Чернігова.

Головними завданнями на 2013 рік Віталій Магдич назвав наступні:

- реалізація конституційної гарантії прав громадян на житло та приватизацію житлового фонду;

- вжиття заходів по вирішенню житлових питань громадян, які потребують соціального захисту;

- забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків;

- реалізація Державної цільової соціально-економічної програми будівництва доступного житла на 2010 - 2017 роки.

Про це повідомили у відділі зв’язків з громадськістю Чернігівської міської ради
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Чернівці: План виконання ...
Наступна новина: На Львівщині до Дня ...

КОМЕНТАРІ