Нагадаємо, що мінімальна заробітна плата, а це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт) – є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників.
Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю
Про це повідомив медіа-центр ДПС у Тернопільській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Закарпатті за рік роботи ...
Наступна новина: Чемпіонат Росії. ...
Пожежна безпека взимку: обігрівачі, генератори, павербанки і свічки
Ризик проти винагороди: як Fast Track Rewards поглиблює персоналізацію за допомогою ШІ
Догляд за шкірою взимку: 3 кроки, які варто знати
Єдиноборства для жінок — впевненість, сила і навички самооборони
Єдиноборства для жінок — сила, впевненість і навички самооборони